AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Hva kan jeg forvente av mannen? Han jobber turnus . 4 uker på , 2 uker av . 7-17 er han på jobb i «rolige « perioder , kan ha vakter på 15 timer i de travle periodene . Jeg er ufør og trenger MYE hvile. Vi har en jente i barnehagealder. Hva kan jeg forvente av han ? Husarbeid ? Han rydder aldri etter seg , skjegg ligger igjen på vask , oppvask , søppel tas aldri ut , er generelt bombet rundt han , og jeg blir stresset og sliten av å leve i konstant kaos . Anonymkode: e97e8...5d5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Du kam forvente at han ikke skaper merbelastning og merarbeid for deg, og at han gjør sin del av vanlig husarbeid når han er hjemme og har fri, da må dere dele. Dere er to voksne som skal få familien og husarbeid og hverdag til å fungere. Anonymkode: c175d...863 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva kan jeg forvente av mannen? Han jobber turnus . 4 uker på , 2 uker av . 7-17 er han på jobb i «rolige « perioder , kan ha vakter på 15 timer i de travle periodene . Jeg er ufør og trenger MYE hvile. Vi har en jente i barnehagealder. Hva kan jeg forvente av han ? Husarbeid ? Han rydder aldri etter seg , skjegg ligger igjen på vask , oppvask , søppel tas aldri ut , er generelt bombet rundt han , og jeg blir stresset og sliten av å leve i konstant kaos . Anonymkode: e97e8...5d5 At han tar sin del av lasset, og vel så det, når han har friperioder. Anonymkode: 8b6d0...501 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #4 Skrevet 25. mai 2023 Han jobber og skaffer inntekt til familien sin, men du kan forvente at han rydder opp etter seg og ikke lager merarbeid for deg. Kan dere kanskje gjøre noe som letter på de daglige tingene? Robotstøvsuger? som tar seg av den daglige støvsugingen? Bedre system for vask av klær? Anonymkode: 3203d...f00 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå