AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Del Skrevet 24. mai Jeg liker å bruke skjørt, men gjør det sjelden for det får meg til å se bomsete og ustelt ut. Jeg er i fedmekategorien, men ser enda feitere ut med skjørt. Så hva kan jeg bruke til skjørtet eller hva slags skjørt gjør at jeg ser velkledd ut? Hvilke topper passer til? Har ingen midje, men heller ikke eplefasong. Det kan ikke være trangt eller kort, har veldig tjukke bein. Anonymkode: d2367...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. mai #2 Del Skrevet 25. mai Jeg er sikker på at du er fin i skjørt. Jeg liker å ha en bluse til,og gjerne en lett strikkejakke over. Eller en singlet,med strikkejakke over. Eller strikket genser. Bruker bestandig stor veske,som jeg har over på tvers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueSmoothie Skrevet 25. mai #3 Del Skrevet 25. mai Jeg synes skjørt er vel så pent på store kropper som små, og synes ikke man ser feitere eller kortere ut i skjørt enn i bukser. Selv liker jeg helst type "kontor-skjørt" med splitt nederst, type som vel også kalles blyant-skjørt, som er ettersittende, men ikke (!) trange (det er ikke pent på noen) , og ca knelange. Det jeg føler utgjør den største forskjellen er om jeg tar på sko med litt hel, da synes jeg man får en helt annen figur enn med lave sko En litt pen overdel, bluse etc og kanskje ett belte og ett pent halssmykke gjør mye. Men også en helt enkel litt tettsittende (igjen ikke trang (!!) genser med høy hals, v hals etc er også fint. Men IKKE vanlige collegegensere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #4 Del Skrevet 25. mai Tusen takk til dere! Kan dere gi eksempel på en overdel som passer til, gjerne bilde? Gjerne også eksempel på type skjørt. Mine legger liksom ekstra på hoftene og fremhever at jeg ikke har midje. Anonymkode: d2367...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #5 Del Skrevet 25. mai Om du googler, finner du masse, masse bilder og tips på nett om hvordan style skjørt når man har "Litt ekstra" på magen Anonymkode: 6b3d3...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #6 Del Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Om du googler, finner du masse, masse bilder og tips på nett om hvordan style skjørt når man har "Litt ekstra" på magen Anonymkode: 6b3d3...5e4 Ja, men jeg har ikke ekstra på magen, men jevnt fordelt overalt Anonymkode: d2367...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #7 Del Skrevet 25. mai Kul strømpebukse i knæsje farger og mønster. Anonymkode: a184d...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #8 Del Skrevet 25. mai Hvorfor ikke kjole da? Jeg liker bedre kjoler enn skørt. Anonymkode: 80814...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #9 Del Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, men jeg har ikke ekstra på magen, men jevnt fordelt overalt Anonymkode: d2367...e36 Google https://no.pinterest.com/jentaylorstyle/plus-size-skirt-outfits/ https://dress-en.techinfus.com/polnye/fasony-yubok/ Anonymkode: 6b3d3...5e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #10 Del Skrevet 25. mai Skjørt: plisse og A-fasong liker jeg å bruke (jeg har litt kg ekstra, men ikke enorm). Dette skjørtet har jeg: https://www.zalando.no/tom-tailor-skirt-plissee-a-line-skjoert-multi-coloured-to221b0cs-t11.html Dette skjørtet lager midje-illusjon på meg fordi det er svart øverst. Ser det er utsolgt på størrelse, men dette merket/fasong/materiale er veldig fint. Anonymkode: a8ecb...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #11 Del Skrevet 26. mai På sommeren er jeg veldig glad i plisseskjørt. Til bruker jeg gjerne en enkel t skjorte som jeg har nede i skjørtet slik at jeg skaper illusjonen av en midje. Noe som dette, bare med en plain t skjorte https://www.stylevore.com/pleated-skirt-outfit-sneakers-street-fashion-cocktail-dress-casual-wear-t-shirt/ Anonymkode: a5f37...ed7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #12 Del Skrevet 26. mai Jeg skjønnerikke hvorfor det ikke finnes mer, pencil skirt i Norge. Helt umulig å finne. Så jeg sydde et I jersey selv . Med gratis mønster fra pattern 4 pirates. Jeg er litt overvekt. Men som tynn har jeg også vært totalt uten former, går under det som heter brick fasong. Pencilskirt former en kropp uten former. Og har du den i stretch er den svært behagelig å gå med. Du kan ihr egen fasong ha noe hengende over linningen eller nedi linningen Lengden har også noe å si. Så jeg lager mine rett under knærne. Pga jeg er veldig lang i beina. Ned til ankel blir det sekk, og over knærne, ser det litt upropsjonert ut. Siden skjøret i stretch smalner inn nederst, skaper det form. I linken ser du skjørtet på mange kropper https://www.patternsforpirates.com/product/pirate-pencil-skirt/ Anonymkode: f216a...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai #13 Del Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg skjønnerikke hvorfor det ikke finnes mer, pencil skirt i Norge. Helt umulig å finne. Så jeg sydde et I jersey selv . Med gratis mønster fra pattern 4 pirates. Jeg er litt overvekt. Men som tynn har jeg også vært totalt uten former, går under det som heter brick fasong. Pencilskirt former en kropp uten former. Og har du den i stretch er den svært behagelig å gå med. Du kan ihr egen fasong ha noe hengende over linningen eller nedi linningen Lengden har også noe å si. Så jeg lager mine rett under knærne. Pga jeg er veldig lang i beina. Ned til ankel blir det sekk, og over knærne, ser det litt upropsjonert ut. Siden skjøret i stretch smalner inn nederst, skaper det form. I linken ser du skjørtet på mange kropper https://www.patternsforpirates.com/product/pirate-pencil-skirt/ Anonymkode: f216a...3e9 De skjørtene var veldig inn for ca10 år siden, jeg har mange i skapet som jeg kjøpte på hm da. Har også planer om å sy mine egne. Anonymkode: a5f37...ed7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå