AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Del Skrevet 24. mai 2023 Hva tenker dere om disse jentene/kvinnene som trener og legger ut selfier av seg selv på Internett? De som trener hinderløp og som legger ut videoer hvor sterke de er som klatrer, løper, bærer tungt, henger i ringer ect. Eller andre som løper, svømmer, padler osv. Er det skryt og blir du irritert? Anonymkode: 52b49...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Del Skrevet 25. mai 2023 Jeg følger enkelte fitnessprofiler på sosiale medier for inspirasjon. Trener cross-fit og løping, og liker profiler som legger ut tips om forberedelser til konkurranse, kostholdstips, progresjon og hva de kunne gjort annerledes. Det er bare inspirerende. Selfier er uinteressant. Når det gjelder Instagram og andre sosiale medier så har alle et ansvar om å bruke eller forkaste alt ettersom. Det er helt håpløst å oppsøke profiler for å bli irritert. Eller som du sier at du bare ser på som "skryt". Oppsøk de som er nyttig for din egen trening. Er profilen bare lettkledd kropp og selfier så er det vel ikke interessant? Kanskje for menn som bruker det på andre måter 😉 Man trenger ikke mene noe om slike narsissister. Bla forbi. Anonymkode: 3313f...238 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 25. mai 2023 #3 Del Skrevet 25. mai 2023 Følger en del treningsprofiler som bidrar med kortfattet oppsummering av ny forskning på trening og legger frem fagstoff på en enkel og ryddig måte. Ut over det følger jeg gjerne veltrente fitnessutøvere og styrkeløftere som viser klipp fra øktene sine, rett og slett fordi jeg synes det er interessant å se hvordan andre gjør det, men har alltid i bakhodet at det som vises bare er en brøkdel av virkeligheten. Folk som bare legger ut selfies eller "se så deilig jeg er-videoer" med masse filter gidder jeg ikke bruke tid på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #4 Del Skrevet 2. juni 2023 Synes enkelte skryter veldig over seg selv og hvor sterke de er. Uting det også akkurat som ihjel redigerte bilder. Anonymkode: 52b49...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #5 Del Skrevet 2. juni 2023 Hvorfor skulle jeg bli irritert...? Om jeg ikke vil se på det, så lar jeg jo bare vær? Det er ikke verre enn det? Så fint at de gir inspirasjon til andre, tenker jeg. Så lenge det gjøres på en sunn måte, ikke "jeg skyller karbonadedeigen i vann for å fjerne alt fett", "no pain no gain", "go hard or go home", etc, ser jeg virkelig ikke problemet. Liker du det ikke, så la være å se på det. Jeg liker ikke reality-tv. Så da lar jeg være å se på det. Enkelt og greit. Anonymkode: a2c56...8a1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #6 Del Skrevet 3. juni 2023 Ja. Enig med deg. De tror at de inspirerer og motiverer ved å legge ut utallige bilder av seg selv som trener. De fleste blir trolig mer irriterte og demotiverte av dette enn det motsatte. Anonymkode: 493bc...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #7 Del Skrevet 4. juni 2023 Gidder (selvsagt) ikke å følge de som bare legger ut selfies. Følger ganske mange som er veltrente som legger ut videoer av øvelser de gjør - og det er det flest menn som legger ut... Så instagrammen min er full av treningsvideoer med veltrente menn😅 Det synes jeg er interessant og litt motiverende å se på. Anonymkode: 3f271...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #8 Del Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 3.6.2023 den 13.27): Ja. Enig med deg. De tror at de inspirerer og motiverer ved å legge ut utallige bilder av seg selv som trener. De fleste blir trolig mer irriterte og demotiverte av dette enn det motsatte. Anonymkode: 493bc...685 Ja jeg tror også det er for å bli sett. Kan de ikke trene og være fornøyd med det? Må det kringkastes hvert et steg de tar på nett? Gjerne bakfra og med rumpa ut i sponset tights. Anonymkode: 52b49...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 6. juni 2023 #9 Del Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg tror også det er for å bli sett. Kan de ikke trene og være fornøyd med det? Må det kringkastes hvert et steg de tar på nett? Gjerne bakfra og med rumpa ut i sponset tights. Anonymkode: 52b49...932 Selvfølgelig legger man ut ting på SoMe for at det skal bli sett, det er jo hele poenget med SoMe... SoMe hadde ikke eksistert om ikke folk la ut at de holder på med sine interesser... Jeg blir ikke irritert, jeg synes mye kan være inspirerende. Jeg vil heller se videoer og bilder av folk som trener, spesielt hinderløp og slikt, framfor sminkevideoer. Så jeg scroller forbi sminke-kontoer, og trykker inn på treningskontoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå