AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #21 Del Skrevet 27. mai 2023 On 5/24/2023 at 10:01 AM, AnonymBruker said: Det kan da ikke være sånn at man «velger» sine foreldre før man blir født? Noen klarsynte som har noen tanker om dette? Anonymkode: a6d3c...a90 Absolutt ikke. Vi har alle vært i pungen til vår far. Dagen vi fant egget kunne like gjerne vært en våt flekk i en sokk Anonymkode: 13bcb...dc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Udyret Skrevet 27. mai 2023 #22 Del Skrevet 27. mai 2023 Spør en som har blitt sjonglert mellom ørten fosterhjem det spørsmålet? Ganske tilfeldig i form av unnfangelse og fødsel. At det ble akkurat deg. Betingelsesstyrt i form av systemet vi fødes inn i. Det som former deg. Du hadde ikke vært den samme om du ble adoptert inn i en stamme i Amazonas fra fødsel, for å sette det på spissen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #23 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 24.5.2023 den 10.01): Det kan da ikke være sånn at man «velger» sine foreldre før man blir født? Noen klarsynte som har noen tanker om dette? Anonymkode: a6d3c...a90 Selvsagt ikke. Tror du noen hadde valgt å komme inn i en mors kropp for så å få hodet sitt knust og lemmene sine klippet av én etter én av abortleger? (Det er sånn de gjør det når fosteret er stort nok). Ingen hadde valgt det. Nei, man velger ikke foreldrene sine Anonymkode: 0232e...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #24 Del Skrevet 27. mai 2023 Vi velger foreldre og familie før vi blir født, ja. Som oftest noen vi har hatt tidligere liv sammen med, og som vi har karma å oppklare/forløse med. Det kommer helt an på hva sjelen din ønsker å lære i dette livet. For noen er det tilgivelse, for andre er det å lære å elske seg selv, ofte flere ting samtidig Noen har enkle liv, siden de har hatt en del tøffe liv bak seg, mens andre velger vanskelige og ekstremt utfordrende liv, for å gi sjelen en skikkelig prøvelse og dermed lærdom. Ingenting er mer verdt enn å klare å jobbe seg gjennom smerte og likevel klare å velge kjærlighet - til seg selv, til andre, og til verden. Vi har valgt å bli gjenfødt i en ekstremt tung tid, så vær snille med dere selv. Anonymkode: 17ecf...269 1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #25 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi velger foreldre og familie før vi blir født, ja. Som oftest noen vi har hatt tidligere liv sammen med, og som vi har karma å oppklare/forløse med. Det kommer helt an på hva sjelen din ønsker å lære i dette livet. For noen er det tilgivelse, for andre er det å lære å elske seg selv, ofte flere ting samtidig Noen har enkle liv, siden de har hatt en del tøffe liv bak seg, mens andre velger vanskelige og ekstremt utfordrende liv, for å gi sjelen en skikkelig prøvelse og dermed lærdom. Ingenting er mer verdt enn å klare å jobbe seg gjennom smerte og likevel klare å velge kjærlighet - til seg selv, til andre, og til verden. Vi har valgt å bli gjenfødt i en ekstremt tung tid, så vær snille med dere selv. Anonymkode: 17ecf...269 Jøyemeg Anonymkode: 0232e...f3f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #26 Del Skrevet 27. mai 2023 1 hour ago, Udyret said: Spør en som har blitt sjonglert mellom ørten fosterhjem det spørsmålet? Ganske tilfeldig i form av unnfangelse og fødsel. At det ble akkurat deg. Betingelsesstyrt i form av systemet vi fødes inn i. Det som former deg. Du hadde ikke vært den samme om du ble adoptert inn i en stamme i Amazonas fra fødsel, for å sette det på spissen. Jeg vokste opp som et barnevernsbarn og trodde i mange mange år at jeg måtte ha vært et horribelt menneske i et tidligere liv for å ha hatt en så forferdelig oppvekst. Jeg tenker sjeldent på sånt nå mer. Hvem vet? Vanskelig å forklare urettferdigheten i livet s¨ånn ellers. Anonymkode: 18def...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #27 Del Skrevet 27. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi velger foreldre og familie før vi blir født, ja. Som oftest noen vi har hatt tidligere liv sammen med, og som vi har karma å oppklare/forløse med. Det kommer helt an på hva sjelen din ønsker å lære i dette livet. For noen er det tilgivelse, for andre er det å lære å elske seg selv, ofte flere ting samtidig Noen har enkle liv, siden de har hatt en del tøffe liv bak seg, mens andre velger vanskelige og ekstremt utfordrende liv, for å gi sjelen en skikkelig prøvelse og dermed lærdom. Ingenting er mer verdt enn å klare å jobbe seg gjennom smerte og likevel klare å velge kjærlighet - til seg selv, til andre, og til verden. Vi har valgt å bli gjenfødt i en ekstremt tung tid, så vær snille med dere selv. Anonymkode: 17ecf...269 Sånn her tenkte jeg i tenårene.... Anonymkode: 18def...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #28 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vokste opp som et barnevernsbarn og trodde i mange mange år at jeg måtte ha vært et horribelt menneske i et tidligere liv for å ha hatt en så forferdelig oppvekst. Jeg tenker sjeldent på sånt nå mer. Hvem vet? Vanskelig å forklare urettferdigheten i livet s¨ånn ellers. Anonymkode: 18def...f81 Det er selvskading Anonymkode: 0232e...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. mai 2023 #29 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Som er annen her skriver: De som har hatt en vond barndom med vold/ annet vondt tror nok ikke på dette at man velger familien sin. Anonymkode: a6d3c...a90 Nei mye mulig det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 31. mai 2023 #30 Del Skrevet 31. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 23.18): Ja ❤️ Anonymkode: 1c7a5...203 Da gjorde min sjel i så fall et ekstremt dårlig valg..... Endret 31. mai 2023 av Athena Freyja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #31 Del Skrevet 31. mai 2023 Det sies at vi alle selv (sjelen/eksistensen) velger alle de livene vi lever, for å skulle samle oss erfaringer om alt ved det å være menneske. Alle skal oppleve vondt og godt. Være ofre og påføre andre vondt. Lide og trenge hjelp. Hjelpe folk som har det vondt. Alle ting har motsatser og vi lever mange liv etter hverandre. Noen mener til og med at vi lever mange parallelle liv og er alle ting på en gang. Det være seg et tre, et dyr, en ting, eller hva som helst som eksisterer. Uansett hva forståsegpåere tror at de vet, så vet ingen av oss noen ting som helst. Vi får vente og se til den tid kommer. Anonymkode: 4ec72...573 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #32 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det sies at vi alle selv (sjelen/eksistensen) velger alle de livene vi lever, for å skulle samle oss erfaringer om alt ved det å være menneske. Alle skal oppleve vondt og godt. Være ofre og påføre andre vondt. Lide og trenge hjelp. Hjelpe folk som har det vondt. Alle ting har motsatser og vi lever mange liv etter hverandre. Noen mener til og med at vi lever mange parallelle liv og er alle ting på en gang. Det være seg et tre, et dyr, en ting, eller hva som helst som eksisterer. Uansett hva forståsegpåere tror at de vet, så vet ingen av oss noen ting som helst. Vi får vente og se til den tid kommer. Anonymkode: 4ec72...573 Hvem sier det? Anonymkode: 407f4...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #33 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det sies at vi alle selv (sjelen/eksistensen) velger alle de livene vi lever, for å skulle samle oss erfaringer om alt ved det å være menneske. Alle skal oppleve vondt og godt. Være ofre og påføre andre vondt. Lide og trenge hjelp. Hjelpe folk som har det vondt. Alle ting har motsatser og vi lever mange liv etter hverandre. Noen mener til og med at vi lever mange parallelle liv og er alle ting på en gang. Det være seg et tre, et dyr, en ting, eller hva som helst som eksisterer. Uansett hva forståsegpåere tror at de vet, så vet ingen av oss noen ting som helst. Vi får vente og se til den tid kommer. Anonymkode: 4ec72...573 Det var uendelig vakkert. Det trengte jeg nå ❤️ Anonymkode: 92084...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 31. mai 2023 #34 Del Skrevet 31. mai 2023 Har hørt at det skjer, fordi man skal leve flere liv og lære gjennom hvert liv for å kunne bli et bedre menneske i det neste. Vet ikke åssen jeg skal forklare det, men det er noe jeg har lest. Ho svenske Lena Ranehag skriver jo om det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #35 Del Skrevet 31. mai 2023 tussi680 skrev (Akkurat nå): Har hørt at det skjer, fordi man skal leve flere liv og lære gjennom hvert liv for å kunne bli et bedre menneske i det neste. Vet ikke åssen jeg skal forklare det, men det er noe jeg har lest. Ho svenske Lena Ranehag skriver jo om det. Det forklarer hvorfor jeg har det sånn dette livet og hva jeg går igjennom Anonymkode: 92084...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #36 Del Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 27.5.2023 den 7.49): Vi velger foreldre og familie før vi blir født, ja. Som oftest noen vi har hatt tidligere liv sammen med, og som vi har karma å oppklare/forløse med. Det kommer helt an på hva sjelen din ønsker å lære i dette livet. For noen er det tilgivelse, for andre er det å lære å elske seg selv, ofte flere ting samtidig Noen har enkle liv, siden de har hatt en del tøffe liv bak seg, mens andre velger vanskelige og ekstremt utfordrende liv, for å gi sjelen en skikkelig prøvelse og dermed lærdom. Ingenting er mer verdt enn å klare å jobbe seg gjennom smerte og likevel klare å velge kjærlighet - til seg selv, til andre, og til verden. Vi har valgt å bli gjenfødt i en ekstremt tung tid, så vær snille med dere selv. Anonymkode: 17ecf...269 Jeg tror også på dette❤️ Anonymkode: 9d5a2...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #37 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg tror også på dette❤️ Anonymkode: 9d5a2...e16 Tror ikke en døyt på dette. Håper det er bullshit! Ts Anonymkode: a6d3c...a90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #38 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 27.5.2023 den 7.26): Som er annen her skriver: De som har hatt en vond barndom med vold/ annet vondt tror nok ikke på dette at man velger familien sin. Anonymkode: a6d3c...a90 Joda, det kan man. Jeg har hatt en vond barndom med vold og omsorgssvikt. Lever med ettervirkningene av det. Å jobbe meg gjennom det, har gjort at jeg tror jeg valgte dette for nettopp å forløse noen saker jeg kom hit for å jobbe med. Den motgangen jeg har opplevd i livet, trua en stund med å senke meg helt. Men jeg har jobba gjennom det og er i dag takknemlig på ekte for opplevelsene jeg har hatt. Kanskje en forskrudd måte å finne mening i det meningsløse på? Samme det, jeg lever godt med å tro på dette en stund i alle fall Anonymkode: 544c8...fed 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #39 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke en døyt på dette. Håper det er bullshit! Ts Anonymkode: a6d3c...a90 Tenkte kanskje at du som var ts i denne tråden, startet tråden fordi du var søkende? Høres ut som du avfeier dette ganske fort? 😊 Anonymkode: 9d5a2...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #40 Del Skrevet 5. juni 2023 On 5/24/2023 at 10:01 AM, AnonymBruker said: Det kan da ikke være sånn at man «velger» sine foreldre før man blir født? Noen klarsynte som har noen tanker om dette? Anonymkode: a6d3c...a90 Det er sjelen din som velger, ikke den midlertidige personligheten i dette livet. Sjelen din kan ville noe annet enn det personligheten (egoet ditt) vil. Anonymkode: 4ae8a...5ac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå