AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Har den siste uka hatt endel smerter i både arm og hånd.(kom brått en morgen) Dårlig grep i hånda og får ikke tak i ting. Hånda som er vond er også kaldere enn den friske. Noen som har hatt lignende? Hva hjalp i ditt tilfelle isåfall? Anonymkode: 2f648...505
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Skrevet 24. mai 2023 Sånt går man til lege med. Anonymkode: 41cdf...34f 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #4 Skrevet 24. mai 2023 Skal til legen ja, men var bare nysgjerrig om andre har hatt noe lign og hva som evnt hjalp (medisin, kiropraktor, naprapat/fysio, eller andre ting) ts Anonymkode: 2f648...505
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #5 Skrevet 24. mai 2023 Har hatt noe lignende, det var tennisalbue. Kunne godt løfte en tung pose rett opp fra bakken, men å klemme på majonestuben eller vri om på en bryter gjorde vondt som f... I tillegg slet jeg med å løfte/gripe ting der jeg måtte rotere eller bevege armen fremover. Anonymkode: fe821...5e6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #6 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har hatt noe lignende, det var tennisalbue. Kunne godt løfte en tung pose rett opp fra bakken, men å klemme på majonestuben eller vri om på en bryter gjorde vondt som f... I tillegg slet jeg med å løfte/gripe ting der jeg måtte rotere eller bevege armen fremover. Anonymkode: fe821...5e6 Ganske likt her ja 😰 Hva gjorde du for å bli bedre? ts Anonymkode: 2f648...505
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #7 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ganske likt her ja 😰 Hva gjorde du for å bli bedre? ts Anonymkode: 2f648...505 I starten var det mye hvile, mye voltaren krem og albuestøtte. I tillegg gjorde jeg enkle øvelser hver dag (google tennis elbow, så vil de samme øvelsene dukke opp flere steder). Jeg er ikke i jobb, så jeg gikk ikke til legen med problemet siden det ikke var krise for meg om det tok sin tid å bli bedre, selv om det var kjedelig å legge et par hobbyer på hylla. Og for ordens skyld så sa legen seg enig i "selv-diagnosen" når jeg var innom for årskontroll senere. Det er nå et par år siden det var på det aller verste, men jeg bruker fortsatt albuestøtte nesten daglig, gjør øvelsene når jeg husker på det, og passer på å tilpasse aktiviteter når jeg kjenner det virkelig begynner å blusse opp. Men, jeg har autoimmun sykdom som gjør meg mer disponert for å bli plaget av slikt, tror vel de fleste blir helt bra etter noen måneder. Anonymkode: fe821...5e6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #8 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I starten var det mye hvile, mye voltaren krem og albuestøtte. *Voltarol... Anonymkode: fe821...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå