AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Skrevet 23. mai 2023 Dere som liker at dama tar kontroll. Gi meg noen tips om hva dere liker at hun gjør... Anonymkode: fabb9...2d7 2
Gjest Sigarett Skrevet 23. mai 2023 #2 Skrevet 23. mai 2023 (endret) Nå er ikke jeg mann da men jeg har fungert en del rundt dette med sjefing og dominans. Jeg slår et slag for å sjefe utenfor senga jeg da. I senga kan heller han få sjefe litt, når du har gjort ham så kåt at han har fått det dyrkiske over seg. Endret 4. juni 2023 av Sigarett
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Skrevet 24. mai 2023 Dette hadde vært moro å se. At dama på knappe 50 kg skulle begynne å sjefe i senga der jeg med gigant kuk, masse muskler, og langt over det doble i vekt ligger klar for sex. Hadde sikkert knekt sammen av latter. Av og til får realitetene tale for seg. Men, lev i trua. 😂 Anonymkode: 81f03...1c3
AprilLudgate Skrevet 24. mai 2023 #4 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette hadde vært moro å se. At dama på knappe 50 kg skulle begynne å sjefe i senga der jeg med gigant kuk, masse muskler, og langt over det doble i vekt ligger klar for sex. Hadde sikkert knekt sammen av latter. Av og til får realitetene tale for seg. Men, lev i trua. 😂 Anonymkode: 81f03...1c3 Suffocation by facesitting? 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #5 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette hadde vært moro å se. At dama på knappe 50 kg skulle begynne å sjefe i senga der jeg med gigant kuk, masse muskler, og langt over det doble i vekt ligger klar for sex. Hadde sikkert knekt sammen av latter. Av og til får realitetene tale for seg. Men, lev i trua. 😂 Anonymkode: 81f03...1c3 Æsj, er en liten flis på 50 kg sammen med en svær mann på over 100? Det er ekkelt. Føles som om hun er et barn omtrent. Anonymkode: 74a10...cbc
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #6 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Æsj, er en liten flis på 50 kg sammen med en svær mann på over 100? Det er ekkelt. Føles som om hun er et barn omtrent. Anonymkode: 74a10...cbc Nope. Pupper og lår, bra trent. Så dame deluxe. Anonymkode: 81f03...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #7 Skrevet 24. mai 2023 AprilLudgate skrev (42 minutter siden): Suffocation by facesitting? 🤷♀️ Veier mindre enn en hantle. Null problem. Anonymkode: 81f03...1c3
AprilLudgate Skrevet 24. mai 2023 #8 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veier mindre enn en hantle. Null problem. Anonymkode: 81f03...1c3 Du, det kommer an på dama.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #9 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Æsj, er en liten flis på 50 kg sammen med en svær mann på over 100? Det er ekkelt. Føles som om hun er et barn omtrent. Anonymkode: 74a10...cbc 😂 okey. Godt forsøk 🧌 Anonymkode: 8dec2...531
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #10 Skrevet 24. mai 2023 Jadda.. frarøvelse av frihet gir deg kontroll som kanskje gjør det lettere å sjefe. Bind han fast. Snn jeg ser det, så er det å "sjefe" som du kaller det. Å ha kontroll på den andres nytelse. Mens partneren din stoler på deg. krev en bj, bestem stillinger og settinger etc. Erru hypp på stearinlys romantikk med en pisk mellom tenna. Så må du fikse det sjæl. Da sjefer du. Anonymkode: d55b4...903
Frkego Skrevet 24. mai 2023 #11 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette hadde vært moro å se. At dama på knappe 50 kg skulle begynne å sjefe i senga der jeg med gigant kuk, masse muskler, og langt over det doble i vekt ligger klar for sex. Hadde sikkert knekt sammen av latter. Av og til får realitetene tale for seg. Men, lev i trua. 😂 Anonymkode: 81f03...1c3 Mannen min er en muskuløs bamse som veier 50 kg mer enn meg. Vi switcher, så vi bytter på å dominere. Han kan kaste meg rundt i senga som ei filledukke og gjøre akkurat som han vil med meg. Men når jeg tar styringen vet han godt at det er jeg som har kontrollen. Dette handler like mye, om ikke mer, om mental dominans som fysisk. Ellers finnes det også verktøy som kan hjelpe, slik som tau, håndjern og seler. Ts: jeg kan tvinge ham til å slikke meg når jeg lager middag, binde ham fast i senga og sette meg på ansiktet hans, tvinge ham til å utføre ulike handlinger på meg, stoppe orgasmene hans, binde ham for øynene og ri ham uten at han får se på meg eller ta på meg etc. Han dominerer meg mye mer enn jeg dominerer ham, men han elsker at jeg tar fullstendig kontroll innimellom. 1 1
Andro Skrevet 24. mai 2023 #12 Skrevet 24. mai 2023 Det handler mest om det mentale... - sansefrarøving - som blindfold - åpner for masse mindfuck - kan innbille ham hva som helst av hva som skjer i rommet - tausløs bondage - be ham holde en bestemt positur - mens du stimulerer ham, eller deg selv - sansestimulering - temperaturendringer er din venn... kald is, varm stearin, varme og kalde kluter, oljer - be ham om å onanere mens du ser på, men han får ikke komme... - tvinge ham til å se på at du onanerer - uten at han får røre deg - be ham om å yte deg tjenester, lakkere tåneglene dine, massere nakken din...
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #13 Skrevet 24. mai 2023 Frkego skrev (7 minutter siden): Mannen min er en muskuløs bamse som veier 50 kg mer enn meg. Vi switcher, så vi bytter på å dominere. Han kan kaste meg rundt i senga som ei filledukke og gjøre akkurat som han vil med meg. Men når jeg tar styringen vet han godt at det er jeg som har kontrollen. Dette handler like mye, om ikke mer, om mental dominans som fysisk. Ellers finnes det også verktøy som kan hjelpe, slik som tau, håndjern og seler. Ts: jeg kan tvinge ham til å slikke meg når jeg lager middag, binde ham fast i senga og sette meg på ansiktet hans, tvinge ham til å utføre ulike handlinger på meg, stoppe orgasmene hans, binde ham for øynene og ri ham uten at han får se på meg eller ta på meg etc. Han dominerer meg mye mer enn jeg dominerer ham, men han elsker at jeg tar fullstendig kontroll innimellom. At han er 50 kg tyngre sier nada. Du kan være 40 eller 140. Her snakker vi over 2x i forskjell. At mannen din skifter er hans greie. Sikkert en harmløs fyr, midt i blinken for deg. Min hadde mistet det. Hun tenner ikke på hammskiftere. Anonymkode: 81f03...1c3
Frkego Skrevet 24. mai 2023 #14 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At han er 50 kg tyngre sier nada. Du kan være 40 eller 140. Her snakker vi over 2x i forskjell. At mannen din skifter er hans greie. Sikkert en harmløs fyr, midt i blinken for deg. Min hadde mistet det. Hun tenner ikke på hammskiftere. Anonymkode: 81f03...1c3 Jeg er 60 kg og han over 110. Poenget er at fysikk ikke trenger å ha noe å si når det kommer til seksuell dominans. Hvorvidt noen av dere tenner på dette er en annen sak. Hvis du har noe i mot seksuell kvinnelig dominans så skjønner jeg ikke hvorfor du går inn på en tråd som omhandler nettopp dette. 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #16 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): At han er 50 kg tyngre sier nada. Du kan være 40 eller 140. Her snakker vi over 2x i forskjell. At mannen din skifter er hans greie. Sikkert en harmløs fyr, midt i blinken for deg. Min hadde mistet det. Hun tenner ikke på hammskiftere. Anonymkode: 81f03...1c3 Du høres ut som en oppegående kar 🙄 Anonymkode: e0b54...1ed 1
flusa Skrevet 25. mai 2023 #17 Skrevet 25. mai 2023 Mannen min liker at jeg tar initiativ til sex,og stiller meg med stjerten mot han så han får fri tilgang til å gjøre det han vil🤗 Han liker også at jeg er på topp når vi har sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå