Gå til innhold

søknad - har vært på "intervju"

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Sliter litt nå med å skrive en søknad til en jobb jeg allerede har vært på "intervvju" til. Bakgrunnen er at jeg ble innkalt til samtale i forbindelse med en 6 mnd prosjektstilling i et ennå ikke påbegynt prosjekt innen staten. Etter mye om og men ble forutsetningene endret etter møter med oppdragsgiver etter at jeg hadde vært på intervju, og de ønsket å lyse ut stillingen som en 2 årig prosjektstilling. I tillegg mente de også at jeg hadde litt lite erfaring i forhold til en akkurat denne stillingen som er ganske faglig krevende.

Uansett, jeg ble bedt om å søke når stillingen ble lyst ut, men hvordan i alle dager skal jeg formulere meg i søknaden? Skriver jeg at jeg allerede har vært til samtale angående denne stillingen i søknaden? Jeg entar at jeg ikke er veldig aktuell, men vil jo vise at jeg fortsatt er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter
Jeg ville begynt søknaden med å henvise til tidligere samtale, og så bare videre skrevet en vanlig søknad.

Enig. Tror det bare er jeg som har fått en jobb på bakgrunn av en søknad der det stod "Dere vet hvem jeg er og hvor jeg jobber. Ring meg." :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...