Gå til innhold

Blir du tent av å gi oralsex?

Blir du tent av å gi oralsex?  

50 stemmer

1. 1. Altså om bare det å kjenne den vokse i munnen kan gjøre deg tent nok til å ville hoppe rett på sak? For meg så kan det det, med den rette mannen selvsagt.. Eller er det bare en ting du gjør fordi det er greit nok? Eller egentlig ikke liker å gjøre? Eller gjør det ikke i det hele tatt?

• Det tenner meg mye
      33
    • Det tenner meg noe
      8
    • Det er helt ok
      3
    • Synes ikke noe om det men gjør det likevel
      3
    • Liker det ikke og gjør det ikke
      3
    • Aseksuell/Annet
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså om bare det å kjenne den vokse i munnen kan gjøre deg tent nok til å ville hoppe rett på sak?

For meg så kan det det, med den rette mannen selvsagt..

Eller er det bare en ting du gjør fordi det er greit nok? Eller egentlig ikke liker å gjøre? Eller gjør det ikke i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner meg mye!!

AnonymBruker
Skrevet

Det tenner meg ikke nei, jeg suger bare fordi at menn ikke skal synes jeg er kjedelig.

Men er jeg skikkelig forelsket kan jeg bli tent når den vokser av å vite at snart skal jeg ha den inni meg og at han er kåt på meg 

Anonymkode: 2da0b...2ec

AnonymBruker
Skrevet

Ja, veldig, såppas at jeg alltid sliter med å holde ut om vi knuller rett etter, kommer nesten av å slikke. Men da er det jo bare å ta flere runder😊

Anonymkode: c8ee4...b6b

Skrevet

Litt usikker på om spørsmålet kun var rettet til kvinner her?

Jeg er mann, og Det tenner meg veldig å gi oralsex til min kone.
Når jeg merker at hun har det godt og nyter det jeg gjøre med henne er blir jeg veldig tent, og gir henne enda mer oralt.
Jeg synes ingenting er mer fantastisk og tennende enn å merke at hun jeg elsker, virkelig nyter det jeg gjør med henne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Kotirowera skrev (15 timer siden):

Altså om bare det å kjenne den vokse i munnen kan gjøre deg tent nok til å ville hoppe rett på sak?

For meg så kan det det, med den rette mannen selvsagt..

Eller er det bare en ting du gjør fordi det er greit nok? Eller egentlig ikke liker å gjøre? Eller gjør det ikke i det hele tatt?

Liker det ikke. Derfor gjør jeg det ikke.

Anonymkode: 3c94b...900

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis den ikke er for stor. Da er det kun slitsomt. Jeg gir oralsex både til menn og kvinner, og må si at det er best å gi til kvinner. 

Anonymkode: 66e9e...287

• Liker 1
Skrevet

Nei. Gjør det likevel, fordi gevinsten etterpå blir større. Men tenner meg på ingen måte. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er ekstremt tennende å suge en mann og høre han nyte. 😍

Skrevet

Hva med å elske å suge uten å bli kåt? Kan hende jeg blir kåt av det med rett person, men.. 

AnonymBruker
Skrevet

Neh, jeg tørker mens jeg suger. Dessuten, han er stiv før jeg begynner å suge, så ikke som 'vokser i munnen min'.

Anonymkode: 866f9...d6b

Skrevet

Jeg elsker å suge kuk og blir skikkelig tent av det. Trenger ikke noe annet forspill hvis jeg suger først da jeg blir «våt og klar» av å suge. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Sigarett
Skrevet

For meg må nok spørsmålet snus rundt. Jeg suger kun når jeg virkelig ønsker det, når jeg vet jeg kjenner trangen til det og det tenner meg. Altså når jeg allerede er tent fra før. 

Å skulle suge i en setting jeg først ikke er tent gjør meg ikke kåt. Men er jeg først kåt kan jeg bli enda kåtere av å suge. Er jeg kåt kan jeg godt fantasere om å suge, er jeg ekstremt kåt kan jeg nesten kreve å måtte få suge. Så en mann kan i alle fall være sikker på at jeg er ekstremt kåt på ham om jeg ber om å få suge ham. Gjør meg kåt først, så elsker jeg alt!

Gjest Warrior
Skrevet

Nå elsker jeg alt som har med sex å gjøre men jaaa det tenner meg veldig mye. Elsker å gi oralsex og se/kjenne folk skjelve og vri seg av nytelse. Ikke minst høre pustingen og stønning. Elsker å få andre til å nyte/ha det godt. Blir så kåt av det at jeg skjelver og stønner sammen med de. Jeg bare må.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...