AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Hei, jeg har vært seksuelt aktiv i en del år nå, men har aldri hat stort behov for forplay. Jeg syns ikke det er spesielt digg med forplay uavhengig av type forplay og med hvem. jeg har ikke tenkt mye over dette frem til jeg fikk meg en ny partner som virkelig tok initiativ til forplay og som gjerne vil ha dette, noe som selvfølgelig er helt ok og greit for min del. men så kom vi i diskusjon om dette, jeg har jo aldri tenk spesielt over dette, men det kom frem i diskusjonen at dette kanskje ikke var så normalt og at vanligvis er dette både ønsket og nødvendig for de fleste. dette gjorde at jeg begynte å tenke litt på akkurat hvor vanlig det er, og om det også er vanlig å ikke ha så mye glede eller behov for forplay? Anonymkode: 1ba64...7df
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 Hva mener du egentlig med «forplay»? Selv så deler vi ikke opp sexen i «forspill» etc. hva er da liksom hovedretten? Desserten? Anonymkode: 3fb12...5c5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 Er du mann eller dame? Jeg er dame, og heller ikke så opptatt av forplay. Når jeg er tent og opphisset så vil jeg kjenne han inni meg fortest mulig. Anonymkode: 27ec8...927 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #4 Skrevet 21. mai 2023 Det er skrevet i stein at menn må tilby foreplay. Lærte det til og med på ungdomskolen mener jeg å huske.. Og alle kvinner foretrekker det fremfor å gå rett på sak. Anonymkode: d60eb...d6a 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mener du egentlig med «forplay»? Selv så deler vi ikke opp sexen i «forspill» etc. hva er da liksom hovedretten? Desserten? Anonymkode: 3fb12...5c5 ts her: kanskje jeg bruker feil ord i mangel på noe bedre, i så fall sorry😅 men jeg tenker i hovedsak på ting utenom selve penetrering, typ onanering eller oralsex. Anonymkode: 1ba64...7df 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er du mann eller dame? Jeg er dame, og heller ikke så opptatt av forplay. Når jeg er tent og opphisset så vil jeg kjenne han inni meg fortest mulig. Anonymkode: 27ec8...927 ts her: jeg er dame Anonymkode: 1ba64...7df
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 Min erfaring er at de fleste kvinner er klare/våte nok uten forspill, men at de fleste ønsker det mesteparten av tiden fordi det er godt. Hadde begynt å lure hvis kvinnen behøvde forspill for å være klar når vi bare skulle ha en kjappis. Jeg også foretrekker forspill, men ikke hver gang. Anonymkode: 1ce93...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #8 Skrevet 21. mai 2023 Foreplay er helt nødvendig. Det gjelder de aller fleste damer, alle vil jeg egentlig si. Tror ikke du kan ha vært veldig kåt når du har hatt sex. Med foreplay nyter man mye mere Anonymkode: 19f8e...5a1 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #9 Skrevet 21. mai 2023 For meg kommer det veldig an på. Noen ganger trenger jeg godt forspill for å bli ordentlig tent og klar, andra ganger så hopper jeg på mannen i det han kommer inn døra og er helt klar på 2 sekunder Anonymkode: 3550e...997
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #10 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Foreplay er helt nødvendig. Det gjelder de aller fleste damer, alle vil jeg egentlig si. Tror ikke du kan ha vært veldig kåt når du har hatt sex. Med foreplay nyter man mye mere Anonymkode: 19f8e...5a1 dette er vell litt bastant å si, jeg har hat flere forplay, det gir meg nada i forhold til nytelsen. jeg kan ha opptil flere orgasmer under selve samleiet (penetreringen) helt uten noe forplay. jeg kan også ha orgasmefritt samleie hvor det har vært forplay. Anonymkode: 1ba64...7df 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #11 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Foreplay er helt nødvendig. Det gjelder de aller fleste damer, alle vil jeg egentlig si. Tror ikke du kan ha vært veldig kåt når du har hatt sex. Med foreplay nyter man mye mere Anonymkode: 19f8e...5a1 Man kan være mentalt klar på forhånd, om man kanskje har gått å latt tankene løpe for eksempel. Anonymkode: 3550e...997 2
fjær Skrevet 21. mai 2023 #12 Skrevet 21. mai 2023 Gøy ja. Men behov for? På ingen måte. for meg holder det at kjæresten er i nærheten så er jeg klar. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #13 Skrevet 21. mai 2023 Noen av oss er litt tungstartet, dessverre. Hadde gitt hva som helst for å være en sånn ukomplisert dame som har lyst hele tiden, er klar på 5 sek og kommer så fort penis er borti. Anonymkode: 54cc7...28f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #14 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Noen av oss er litt tungstartet, dessverre. Hadde gitt hva som helst for å være en sånn ukomplisert dame som har lyst hele tiden, er klar på 5 sek og kommer så fort penis er borti. Anonymkode: 54cc7...28f nå har jeg verken lyst hele tiden eller kommer så fort penis er borti, jeg bar har ikke behov for å gjøre noe annet før penetrering.. Anonymkode: 1ba64...7df 1
Arild37 Skrevet 21. mai 2023 #15 Skrevet 21. mai 2023 Dama kan ofte bare hoppe på, så er sjelden hun trenger mye tid til det, hun foretrekker egentlig rett på sak, siden hun får mest ut av penetrering, selv skulle jeg ønske noen ganger at hun likte mer kos først, men ikke så veldig viktig for meg heller 1
Bamseklemmer Skrevet 22. mai 2023 #16 Skrevet 22. mai 2023 Sex er som en fotballkamp.. først 20min oppvarming, så 45min sex, så 15min pause, så 45min sex, så rett i dusjen og 5min evalueringsmøte til slutt.. Så fremt det ikke blir ekstra omganger😂 Neida, men det er ikke så ulikt. Kroppen trenger oppvarming før sex, og enkelte av oss trenger også kos og kyss som en bekreftelse at forholdet er iorden. Hva føler kvinnen når de ikke får, den oppmerksomheten med kos og kyss? Hva tror dere menn hun tenker? Oppvarmingen.. er til for at klitten skal bli skikkelig erigert, og skjeden skal rettes ut og bli lengre. Skjeden utvides og fylles med sekreter av kroppens glidemiddel. Mens vaginalåpningen blir litt trangere. Alt dette tar litt tid, før skjeden klargjøres til sex.. Så hva er mere opphisselsen, enn å bli kost og kysset på? Dropper man forspillet og går rett på sak.. direkte berøring av klitten er ikke spesiellt opphissende, det kan faktisk redusere ereksjon. Klok av skade fikk jeg kjeft i ung alder for å bare gyve løs på klitten.. men nå går alt så mye bedre😝 NB! Jeg ser bort i fra kvinner som er steinkåte og våte med klærne på, de har jo selv fikset "biffen" på forhånd😉
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #17 Skrevet 22. mai 2023 Jeg er småkåt nesten hele tiden så trenger ikke forspill. Nesten alltid våt og klar 😆 Anonymkode: 5a762...15d
Bamseklemmer Skrevet 22. mai 2023 #18 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg er småkåt nesten hele tiden så trenger ikke forspill. Nesten alltid våt og klar 😆 Anonymkode: 5a762...15d Så hærlig at det finnes kvinner som tjuvstarter da.. det å være småkåt hele tiden, da er jo mesteparten av forspillet gjordt😝 jeg vil heller ha mange kjappiser, enn sex en gang i døgnet. Men som variasjon vil jeg også ha forspill, for jeg elsker å tirre en kvinne til vanvidd😈
Østkantgutt1913 Skrevet 22. mai 2023 #19 Skrevet 22. mai 2023 Det er jo digg Og alle jenter jeg har hatt sex med har likt dette
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #20 Skrevet 22. mai 2023 Jeg liker variasjon, noen ganger rett på penetrering, andre ganger forspill. Som oftest litt forspill da, det å kåte hverandre opp er jo ikke kappløp til et mål, det er jo et mål i seg selv for meg. Jeg er nå med en mann som er verdens beste til å slikke, og jeg er også veldig glad i å kline og tafse og suge, og noen ganger kan vi holde på med å tease hverandre med massasje og leketøy og sånt lenge før penetrering. Sex for meg er så mye mer enn bare penis i vagina. Så for min del handler det ikke om det er et must for å bli våt eller kåt. Men det er veldig viktig for meg som en del av et variert sexliv, fordi jeg elsker alt som har med sex å gjøre, ikke bare pentrering. Jeg trodde før jeg ikke var så opptatt av det, men hvis jeg møter en fyr nå som ikke liker oralsex og bare vil jukke så tror jeg det hadde vært en no-go for meg altså. Det blir for kjedelig i lengden og det sier for meg litt om at han ikke er like interessert i alt som har med sex å gjøre som meg. Anonymkode: 7ceb6...b48 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå