KristinF Skrevet 21. mai 2023 #1 Skrevet 21. mai 2023 Snuppelura på tre år skal ha en uke ferie alene med bestefaren sin i sommer, og jeg må si jeg gleder meg til jeg skal få en uke alene med kjæresten min (far)🥳 Vi skal jobbe da, men gurimalla det skal bli deilig med bare oss to også!!! 1 9
PM75 Skrevet 21. mai 2023 #2 Skrevet 21. mai 2023 KristinF skrev (53 minutter siden): Snuppelura på tre år skal ha en uke ferie alene med bestefaren sin i sommer, og jeg må si jeg gleder meg til jeg skal få en uke alene med kjæresten min (far)🥳 Vi skal jobbe da, men gurimalla det skal bli deilig med bare oss to også!!! Nyt fridagene sammen 👌😀 3 5
frøkna Skrevet 21. mai 2023 #3 Skrevet 21. mai 2023 KristinF skrev (54 minutter siden): Snuppelura på tre år skal ha en uke ferie alene med bestefaren sin i sommer, og jeg må si jeg gleder meg til jeg skal få en uke alene med kjæresten min (far)🥳 Vi skal jobbe da, men gurimalla det skal bli deilig med bare oss to også!!! Det blir nok en knall uke for snuppelura og bestefaren, og for dere som får ha en hverdag i en uke bare dere to 😍 kos dere! 6 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #5 Skrevet 21. mai 2023 Dere bør vurdere det på nytt. Et barn på 3 år er alt for lite til å være borte fra dere en hel uke, hva er det dere har tenkt på!! Barnepsykologer anbefaler max 1-2 døgn borte fra hovedomsorgspersoner i den alderen. Anonymkode: 20979...b33 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere bør vurdere det på nytt. Et barn på 3 år er alt for lite til å være borte fra dere en hel uke, hva er det dere har tenkt på!! Barnepsykologer anbefaler max 1-2 døgn borte fra hovedomsorgspersoner i den alderen. Anonymkode: 20979...b33 De skal jobbe, så ungen må være et sted Anonymkode: ee012...dee 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #7 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere bør vurdere det på nytt. Et barn på 3 år er alt for lite til å være borte fra dere en hel uke, hva er det dere har tenkt på!! Barnepsykologer anbefaler max 1-2 døgn borte fra hovedomsorgspersoner i den alderen. Anonymkode: 20979...b33 Les deg opp. Nå er alderen senket til 2 år hvis barn skal ha 50/50 hos foreldrene. Dette går nok helt fint og ts kjenner nok denne bestefaren veldig godt. Skal folk gå rundt å være redd for misbruk hele tiden så blir de jo helt koko til slutt. Anonymkode: 4494a...8a6 6
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. mai 2023 #8 Skrevet 22. mai 2023 Mye skadeskutte fugler her🙈 Vil tro både ts og barnet har sterk relasjon og er trygg på bestefar. Så det er selvfølgelig ikke noe stress å la barnet være hos en trygg omsorgsperson mor stoler på og barnet føler seg trygg med.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #9 Skrevet 22. mai 2023 En hel uke? Høres veldig lenge ut. Men set viktigste er jo at mor gleder seg. Anonymkode: 7c4df...12f 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #10 Skrevet 22. mai 2023 Det blir deilig, TS. Jeg sendte også min datter på ferie med bestefar da hun var liten. Anonymkode: 84603...7e1 5 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. mai 2023 #11 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En hel uke? Høres veldig lenge ut. Men set viktigste er jo at mor gleder seg. Anonymkode: 7c4df...12f Det er en 3 åring. Ikke et spedbarn. Var veldig vanlig da jeg vokste opp at ungene var hos besteforeldre i både 1 og to uker om sommeren.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #13 Skrevet 22. mai 2023 Overrasket over at ingen enda har skrevet standard-kommentaren om at barnet kommer til å stoooorkoooose seg en uke borte fra foreldrene. For her på KG så storkoser barna seg når de er lange dager i barnehagen, spedbarn storkoser seg på overnatting, ettåringer storkoser seg på helgebesøk alene osv. Jeg mener at en helg borte fra foreldre er lenge nok for en treåring. (Og da går jeg attpåtil ut i fra at bestefaren er uvanlig nær og flink med småbarn, noe dessverre ikke alle menn i 60åra er). Anonymkode: 7c4df...12f 1 4
Badebuksa2.0 Skrevet 22. mai 2023 #14 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Overrasket over at ingen enda har skrevet standard-kommentaren om at barnet kommer til å stoooorkoooose seg en uke borte fra foreldrene. For her på KG så storkoser barna seg når de er lange dager i barnehagen, spedbarn storkoser seg på overnatting, ettåringer storkoser seg på helgebesøk alene osv. Jeg mener at en helg borte fra foreldre er lenge nok for en treåring. (Og da går jeg attpåtil ut i fra at bestefaren er uvanlig nær og flink med småbarn, noe dessverre ikke alle menn i 60åra er). Anonymkode: 7c4df...12f Så positiv og reflekterende du er! 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #15 Skrevet 22. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (8 minutter siden): Så positiv og reflekterende du er! Jeg tar alltid barnas side, ja, hvis det var det du mente. Anonymkode: 7c4df...12f 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #16 Skrevet 22. mai 2023 Mine beste barndomsminner var feriene med besteforeldre på deres gård, og særlig tiden med stebestefar som var verdens beste ❤️ til ts; nyt dere og kos dere masse, håper og tror barnet deres får en flott uke med bestefar Anonymkode: 7ff27...a76 6
Badebuksa2.0 Skrevet 22. mai 2023 #17 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tar alltid barnas side, ja, hvis det var det du mente. Anonymkode: 7c4df...12f Barnas side? Som om det er slemt å være på ferie med bestefar 😆 søøkt! Tipper TS kjenner faren sin godt, og at barnet kjenner bestefar godt. Ingen på KG har belegg for å uttale seg. 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #18 Skrevet 22. mai 2023 Mest sannsynlig kommer jenta di til å storkose seg med bestefaren sin. Mange gode minne etter sommerferie med besteforeldrene mine da jeg var liten. Begynte med det i den alderen. Skjønner godt det blir bra for dere også, bare å nyte. Anonymkode: 50e4c...a80 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #19 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Overrasket over at ingen enda har skrevet standard-kommentaren om at barnet kommer til å stoooorkoooose seg en uke borte fra foreldrene. For her på KG så storkoser barna seg når de er lange dager i barnehagen, spedbarn storkoser seg på overnatting, ettåringer storkoser seg på helgebesøk alene osv. Jeg mener at en helg borte fra foreldre er lenge nok for en treåring. (Og da går jeg attpåtil ut i fra at bestefaren er uvanlig nær og flink med småbarn, noe dessverre ikke alle menn i 60åra er). Anonymkode: 7c4df...12f Ja, for det er jo selvsagt at han er i 60 årene 😂 Anonymkode: 07f3a...b14 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #20 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En hel uke? Høres veldig lenge ut. Men set viktigste er jo at mor gleder seg. Anonymkode: 7c4df...12f Små barn har ingen forståelse av tid, kun en opplevelse av tid. 1 uke går nok helt fint. Anonymkode: 49960...352 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå