Gå til innhold

Gøy feiring for en 1- åring

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren skal fylle 1 år, og jeg har litt lyst å gjøre noe hyggelig denne dagen sammen med henne og pappaen. 

Vi skal ha en feiring med storfamilien hvor det blir mat og gaver en annen dag enn selve dagen.

Har lyst å gjøre noe spesielt på selve dagen hennes med bare oss tre. Bor i Oslo, så ble litt skuffet over at jeg ikke finner noe babyteater her. Noen som har noen hyggelige og morsomme aktiviteter vi kan gjøre? 

Anonymkode: 6d2e1...223

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Datteren skal fylle 1 år, og jeg har litt lyst å gjøre noe hyggelig denne dagen sammen med henne og pappaen. 

Vi skal ha en feiring med storfamilien hvor det blir mat og gaver en annen dag enn selve dagen.

Har lyst å gjøre noe spesielt på selve dagen hennes med bare oss tre. Bor i Oslo, så ble litt skuffet over at jeg ikke finner noe babyteater her. Noen som har noen hyggelige og morsomme aktiviteter vi kan gjøre? 

Dra på en ny lekeplass? Dra på stranda og leke i sanda?

Anonymkode: 1217a...596

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ettåringen min ble glad for en pinne han fant i skogen der jeg satte han ned… 

Superkoselig at du vil gjøre stas på henne, men du taler for døve ører der, hun skjønner ikke noe av det..

Anonymkode: 69fa8...bcf

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker hun å bade? Fyll et basseng med vann og leker. Ikke ha store forventninger! Har hatt mange venner opp gjennom årene som har villet feire bursdagen til barnet, flere har hatt fest ofr dem, og de er så små at de blir både gretne, sure og husker ingenting. 

Anonymkode: 324b9...9cf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Liker hun å bade? Fyll et basseng med vann og leker. Ikke ha store forventninger! Har hatt mange venner opp gjennom årene som har villet feire bursdagen til barnet, flere har hatt fest ofr dem, og de er så små at de blir både gretne, sure og husker ingenting. 

Ps. Jeg ville heller gått ut og spist et sted vi som foreldre setter pris på; for å feire ett år som foreldre! Gjør stas på dere selv også :) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du kan gi henne en pappkasse og hun er nok  like glad som at du hadde leid et helt sirkus. HUN ER 1 ÅR!!

Anonymkode: 2687b...ea7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...