AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #81 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 8.03): Han sier at hun aldri har betydd noe som helst for han og at det aldri har vært følelser involvert fra hans side. TS Anonymkode: 2e91c...dad Hun betydde tydeligvis nok til å risikere hele forholdet og fremtiden deres. Spørsmålet er vel egentlig hvor mye du betyr for han. Dropp han. Anonymkode: 679fa...eea 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #82 Del Skrevet 1. september 2023 Det er klart han kjemper for å beholde deg. Du er jo drømmepartneren for en mann som liker å være utro. Tror på alt han sier, nekter å snakke med elskerinna, og blir hos han selv etter han har vært utro med noen han ikke liker selv engang. Og det flere ganger. Full pott! Ingen grunn til at han skal gi slipp på det. Kos deg med luksus og hytte, mannen må du nok dele flere ganger. Anonymkode: 30e25...230 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 1. september 2023 #83 Del Skrevet 1. september 2023 Jeg forstår at folk tror dette er troll (tanken slo meg og), men jeg skal svare som om det er sant. Det er mye rart som skjer så det kan jo være sant også. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg velger å stole på mannen min. Om man skal komme seg videre sammen er det ikke da viktig å bygge opp igjen tillit? Det er det vi prøver på - og har lykkes med. Det er viktig å bygge opp tillit, men gjør dere det? Jeg tenker at for å komme over noe så må man jobbe seg ferdig med det. For å jobbe seg ferdig må man nesten snake om det og finne ut av sannheten først. Som du skriver dere snaker ikke om det og du gjør alt du kan for å ikke få sannheten. De sier utroskap kan styrke forholdet, men det er fordi som snaker sammen og lærer av det. Når dere bare later som ingen ting vil dere jo ikke kunne komme over det på ordentlig. Det kommer til å bli veldig slitsomt å latte som du er over dette resten av live ditt. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg velger også å stole på han når han sier at det aldri var noe forhold. Dessuten var det ikke SÅ mange ganger de hadde sex. Han har gått bak ryggen din i 5 år, selvfølgelig var det SÅ mange ganger. Om du faktisk trodde på ham tror jeg ikke du hadde vært så red for å snake med den andre dama. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun inrømmet jo også at hun ringte meg med skjult nummer flere ganger når hun ikke fikk tak i han. Er det så rart da? Om de hadde vært i et forhold i 5 år. AnonymBruker skrev (1 time siden): Det anonyme brevet om min mann og hennes relasjon, som ble sendt til meg, kom garantert fra henne. Hvem skulle det ellers være? En venn eller kollega som mannen din har skryt til? Noen som syntes synd på deg fordi manen din behandlet deg så dårlig, og ville hjelpe deg til å forstå. Samtidig som de ikke ønsket å gjøre mannen din rasene på de. Når han har holdt på i 5 år er det jo litt usannsynlig at ikke noen andre har oppdaget det. Om hun innrømmer de anonyme telefonene, hvorfor skulle hun lyge om det anonyme brevet? AnonymBruker skrev (1 time siden): Da han blokkerte henne la hun brev til han i postkassa vår, og da vi begynte å gå turer i nærområdet hennes for å vise henne at hun ikke klarer å ødelegge vår kjærlighet og 15-årige forhold dukket det opp anonym lapp på bilen vår, et dikt om «å si sannheten» i postkassa og hun gikk tur i VÅRT nabolag. Det var da MIN samboer kontaktet advokat. Han ønsker ikke å ha noe mer med denne dama å gjøre. Så det var dere så begynte å oppsøke hennes nabolag? Da er det jo veldig spesielt å beskylde henne for å forfølge dere. Jeg tror du må innse at det ikke er henne som har vert slem med deg. Hun lovet deg aldri troskap, hun har aldri løyet til deg og hun har ikke ødelagt familien din. Det var det mannen din som gjorde. AnonymBruker skrev (1 time siden): I tilsvaret til advokaten benekter hun det meste, men dette tror vi selvfølgelig ikke på. Hun antyder at min mann ikke forteller alt og at de har hatt «fortrolige samtaler» som har gått «begge veier.» Dette avviser selvfølgelig min samboer som ren løgn. Anonymkode: 2e91c...dad Igjen hvorfor skulle hun innrømme noe anonymt men lyge om andre anonyme ting? Hvorfor skulle samboeren din være ærlig med deg nå når han har løyet i 5 år? Jeg nekter å tro at mannen din har vært i et forhold i 5 år uten at det har gått begge veier, det høres for merkelig ut. AnonymBruker skrev (1 time siden): Så jeg vet ikke hvem som er «blåst» eller lever på en livsløgn, jeg… Hun, som sitter igjen med ingenting og risikerer fengsel for sine handlinger, eller meg, som han velger 100 av 100 ganger… Anonymkode: 2e91c...dad Hun har jo sannheten og er ikke red for å snake om det, så tror ikke du kan beskylde henne for livsløgner. Hun risikerer heller ikke fengsel for å ha gått tur i deres nabolag, spesielt ikke når dere begynte å gå tur rundt henne først. Når du sier han velger deg 100 av 100 ganger så stemmer jo ikke det, han valgte henne i 5 år. Så du har jo åpenbart løgner du forteller deg selv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #84 Del Skrevet 1. september 2023 Pippi Lotta skrev (2 timer siden): Jeg forstår at folk tror dette er troll (tanken slo meg og), men jeg skal svare som om det er sant. Det er mye rart som skjer så det kan jo være sant også. Det er viktig å bygge opp tillit, men gjør dere det? Jeg tenker at for å komme over noe så må man jobbe seg ferdig med det. For å jobbe seg ferdig må man nesten snake om det og finne ut av sannheten først. Som du skriver dere snaker ikke om det og du gjør alt du kan for å ikke få sannheten. De sier utroskap kan styrke forholdet, men det er fordi som snaker sammen og lærer av det. Når dere bare later som ingen ting vil dere jo ikke kunne komme over det på ordentlig. Det kommer til å bli veldig slitsomt å latte som du er over dette resten av live ditt. Han har gått bak ryggen din i 5 år, selvfølgelig var det SÅ mange ganger. Om du faktisk trodde på ham tror jeg ikke du hadde vært så red for å snake med den andre dama. Er det så rart da? Om de hadde vært i et forhold i 5 år. En venn eller kollega som mannen din har skryt til? Noen som syntes synd på deg fordi manen din behandlet deg så dårlig, og ville hjelpe deg til å forstå. Samtidig som de ikke ønsket å gjøre mannen din rasene på de. Når han har holdt på i 5 år er det jo litt usannsynlig at ikke noen andre har oppdaget det. Om hun innrømmer de anonyme telefonene, hvorfor skulle hun lyge om det anonyme brevet? Så det var dere så begynte å oppsøke hennes nabolag? Da er det jo veldig spesielt å beskylde henne for å forfølge dere. Jeg tror du må innse at det ikke er henne som har vert slem med deg. Hun lovet deg aldri troskap, hun har aldri løyet til deg og hun har ikke ødelagt familien din. Det var det mannen din som gjorde. Igjen hvorfor skulle hun innrømme noe anonymt men lyge om andre anonyme ting? Hvorfor skulle samboeren din være ærlig med deg nå når han har løyet i 5 år? Jeg nekter å tro at mannen din har vært i et forhold i 5 år uten at det har gått begge veier, det høres for merkelig ut. Hun har jo sannheten og er ikke red for å snake om det, så tror ikke du kan beskylde henne for livsløgner. Hun risikerer heller ikke fengsel for å ha gått tur i deres nabolag, spesielt ikke når dere begynte å gå tur rundt henne først. Når du sier han velger deg 100 av 100 ganger så stemmer jo ikke det, han valgte henne i 5 år. Så du har jo åpenbart løgner du forteller deg selv. All honnør til deg Pippi Lotta som orker å gi ett så grundig svar til ett åpenbart troll. Jeg har store vansker med å forestille seg ett så endimensjonalt og naivt menneske som TS fungerende i samfunnet. Og om du ikke er ett Troll TS så opprettet du denne tråden med tittel "Hvordan tilgi langvarig utroskap?", virker som du er mer opptatt av å diskutere "den andre" enn å ta til deg de rådene som folk her inne faktisk gir deg.. Anonymkode: 196e9...cf2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #85 Del Skrevet 1. september 2023 Jeg var den andre kvinnen i først 1 år, så brøyt vi kontakt fordi samboer fant det ut. Jeg måtte snakke med henne, men fikk beskjed fra mannen å ikke fortelle alt, da ville han hate meg (jeg var helt fortapt i han, og ville ikke risikere at han aviste meg). Så tok han kontakt igjen etter 1 år, da hadde vi kontakt igjen i 1 år. Så har han fortsatt å ta kontakt jevnlig. Jeg tror dama kun har fått vite 10% av sannheten. Han holdt meg varmt i mange år, før jeg ba han holde totalt avstand, ellers ville jeg bare videre sende meldingene til samboeren hans. Nå har jeg ikke hørt fra han siden, og det sier sitt…. han ville ha i pose og sekk, holdt meg varm og ga meg forhåpninger som gjorde at jeg ikke klarte åpne følelser for andre. Han tok fra meg mange år, jeg var så forelska. Jeg ble avhengig av han, og han var nok klar over det. Anonymkode: fb589...a5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #86 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg var den andre kvinnen i først 1 år, så brøyt vi kontakt fordi samboer fant det ut. Jeg måtte snakke med henne, men fikk beskjed fra mannen å ikke fortelle alt, da ville han hate meg (jeg var helt fortapt i han, og ville ikke risikere at han aviste meg). Så tok han kontakt igjen etter 1 år, da hadde vi kontakt igjen i 1 år. Så har han fortsatt å ta kontakt jevnlig. Jeg tror dama kun har fått vite 10% av sannheten. Han holdt meg varmt i mange år, før jeg ba han holde totalt avstand, ellers ville jeg bare videre sende meldingene til samboeren hans. Nå har jeg ikke hørt fra han siden, og det sier sitt…. han ville ha i pose og sekk, holdt meg varm og ga meg forhåpninger som gjorde at jeg ikke klarte åpne følelser for andre. Han tok fra meg mange år, jeg var så forelska. Jeg ble avhengig av han, og han var nok klar over det. Anonymkode: fb589...a5f Hæææ? Er du en "den andre kvinnen" eller er du "den andre kvinnen" i denne sagaen til TS? Nå skjønner jeg ingenting her.... Anonymkode: 196e9...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #87 Del Skrevet 1. september 2023 Om du er den ordentlige elskerinnen IRL her, så har du jo endelig mulighet til å fortelle hele din historie her da! Det virker jo på TS som du har prøvd å kontakte henne lenge.. Anonymkode: 196e9...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #88 Del Skrevet 1. september 2023 Ingen risikerer fengsel for å gå tur. Ingen risikerer fengsel fordi noen påstår at man har skrevet et brev, eller ringt noen heller. I straffesaker skal ting bevises. En slik påstand holder ikke til noenting. Tror heller ikke en advokat ville skrevet brev til den som "angivelig" skal stå bak, helt uten noen form for bevis eller et godt grunnlag for mistanke. Har vært borti slike saker, uten anonymitet bak mail og oppringninger. Det tas ikke seriøst engang. Hele tråden er oppspinn. Anonymkode: 0caf4...6be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #89 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hæææ? Er du en "den andre kvinnen" eller er du "den andre kvinnen" i denne sagaen til TS? Nå skjønner jeg ingenting her.... Anonymkode: 196e9...cf2 Hun har vært i et lignende forhold, -altså vært "Den andre kvinnen" Anonymkode: adf73...311 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #90 Del Skrevet 1. september 2023 Søsteren min har også vært "Den andre kvinnen" i et lignende forhold som varte i et år, og endte med en graviditet. Den utro mannen overøste min søster med SÅ mye nedsettende og stygt om sin kone, at søsteren min syntes utrolig synd på han, og gjorde alt han bad henne om. Da hun ble gravid, trodde hun selvsagt at han ville gå fra henne, for det var jo et dødt ekteskap uten noe sex, men nei da, plutselig kunne han ikke gå fra henne fordi hun truet med å ta livet av seg mm. Jeg tenker at en ting er å faktisk være utro, men en annen ting er hva som blir sagt om den som blir lurt.... Det er også et stort svik, og jeg tror nesten det hadde såret enda mer, om det hadde skjedd med meg. Anonymkode: adf73...311 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #91 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ingen risikerer fengsel for å gå tur. Ingen risikerer fengsel fordi noen påstår at man har skrevet et brev, eller ringt noen heller. I straffesaker skal ting bevises. En slik påstand holder ikke til noenting. Tror heller ikke en advokat ville skrevet brev til den som "angivelig" skal stå bak, helt uten noen form for bevis eller et godt grunnlag for mistanke. Har vært borti slike saker, uten anonymitet bak mail og oppringninger. Det tas ikke seriøst engang. Hele tråden er oppspinn. Anonymkode: 0caf4...6be Advokaten vår mente tydeligvis at misstankegrunnlaget i dette tilfellet var godt nok til å skrive brevet da. Da jeg mottok unormalt mange oppringinger fra ukjent nummer ville jeg anmelde, men mannen overtalte meg til ikke å gjøre det. Nå angrer han på at han ikke lot meg gjøre det. Strafferammen for slik oppførsel er fengsel i inntil 2 år. Han mente også at vi kunne be om besøksforbud som følge av krenkelser av privatlivets fred. Anonymkode: 2e91c...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #92 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Advokaten vår mente tydeligvis at misstankegrunnlaget i dette tilfellet var godt nok til å skrive brevet da. Da jeg mottok unormalt mange oppringinger fra ukjent nummer ville jeg anmelde, men mannen overtalte meg til ikke å gjøre det. Nå angrer han på at han ikke lot meg gjøre det. Strafferammen for slik oppførsel er fengsel i inntil 2 år. Han mente også at vi kunne be om besøksforbud som følge av krenkelser av privatlivets fred. Anonymkode: 2e91c...dad Slutt å løfte tråden. Folk har sagt sitt. Anonymkode: 5041a...2b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #93 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slutt å løfte tråden. Folk har sagt sitt. Anonymkode: 5041a...2b0 Du kan jo bare slutte å lese… Anonymkode: 2e91c...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #94 Del Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hæææ? Er du en "den andre kvinnen" eller er du "den andre kvinnen" i denne sagaen til TS? Nå skjønner jeg ingenting her.... Anonymkode: 196e9...cf2 Jeg er en annen «den andre kvinnen». Ikke denne «andre kvinnen» Anonymkode: fb589...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #95 Del Skrevet 22. februar 2024 Jeg er også en "den andre kvinnen",og så mye i saken her minner meg om han jeg hadde ett forhold til så det ga meg frysninger å lese dette... Ja noen varslet sambo anonymt i min sak også, navnga meg og hvor jeg bodde, men det var ikke meg som gjorde det og har i ettertid fått bekreftet hvem det var så slipper å bruke energi på å tenke noe særlig på dette. Når dette ble oppdaget, fikk jeg beskjed om å lyve om forholdet,mannen hadde ting han måtte få "ordnet" opp i før han kunne avslutte, blant annet med tanke på økonomi, hus og hytte. Jeg løy ikke for han, og han ble skikkelig sur på meg for dette, følte katta var ute av sekken, at å Servere en løgn oppå alt bare gjorde saken enda verre. Tror du må trekke hodet opp av sanden, ta på deg voksenbuksene å innse at mannen din elsker deg ikke, han valgte bare som deg de materielle godene forholdet fprer med seg, ingen som elsker ett annet menneske innleder ett forhold til andre over tid.. Anonymkode: fb678...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #96 Del Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 13.51): Jeg har ingenting å snakke med henne om. Mannen min sier at det er meg han elsker og vil leve resten av livet sammen med. Hun burde ta et hint og holde seg langt unna oss. Er bare så fryktelig vondt at han brakte denne ustabile kjerringa inn i vårt perfekte liv 😢 Anonymkode: 2e91c...dad Du har laget en annen tråd om akkurat det samme, men litt vri. Ingen elsker en person de er utro mot i årevis Anonymkode: 509f8...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #97 Del Skrevet 22. februar 2024 ts sin andre tråd Anonymkode: 509f8...28b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå