Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har ingenting å snakke med henne om. Mannen min sier at det er meg han elsker og vil leve resten av livet sammen med. Hun burde ta et hint og holde seg langt unna oss. Er bare så fryktelig vondt at han brakte denne ustabile kjerringa inn i vårt perfekte liv 😢

Anonymkode: 2e91c...dad

Nå framstår denne tråden som ganske usannsynlig. Og jeg vet at man ikke skal fore troll.

Men, dette blir for dumt.

Deres perfekte liv ? 

Vel, hvis livet deres hadde vært perfekt så hadd ikke mannen din vært utro. Og i allefall ikke over flere år. Snakk om å leve i fornektelse.

Det er vel ingen som er utro i flere år med en og samme person hvis ikke vedkommende betyr noe ? Det er ikke noe tvang inne i bildet.

Anonymkode: 751bc...c4a

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er vel fortsatt forskjell på fiksjon og virkelighet…

Hun følger etter oss, prøver å ta kontakt selv om hun får beskjed om å ligge unna og det siste året har vi hatt unormalt mange oppringinger fra skjult nummer. Misstenker at hun står bak disse, samt det anonyme brevet der det stod at min samboer hadde et forhold til henne. Tenker dette kan være nok både til å få en etterforskning og etterhvert dom, jeg.

TS

Dama har garatert fått oppringninger fra din samboer i flere år. Hun har ligget med ham i flere år. At hun ringer dere noen ganger, og treffer på dere ute, er nok helt uinteressant for politiet. Men hun ødela ikke deres perfekte liv. Han valgte å ha henne som sin elskerinne i alle disse årene. Han ødela for dere. Selvfølgelig er han sint på henne, hun stoppet bedraget hans. At du ønsket alt dette aldri hadde skjedd, er forståelig,  men han har gjort det, og det blir aldri ugjort. Han valgte dette, og han valgte også at du skulle bli utsatt for det du opplever nå. Dere får ikke et bedre forhold av at hans elskerinne plutselig skal være deres felles fiende, når hun faktisk har vært hans allierte i sviket mot deg alle disse årene. Et svik som han valgte å gjøre mot deg. 

Anonymkode: 0caf4...6be

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dama har garatert fått oppringninger fra din samboer i flere år. Hun har ligget med ham i flere år. At hun ringer dere noen ganger, og treffer på dere ute, er nok helt uinteressant for politiet. Men hun ødela ikke deres perfekte liv. Han valgte å ha henne som sin elskerinne i alle disse årene. Han ødela for dere. Selvfølgelig er han sint på henne, hun stoppet bedraget hans. At du ønsket alt dette aldri hadde skjedd, er forståelig,  men han har gjort det, og det blir aldri ugjort. Han valgte dette, og han valgte også at du skulle bli utsatt for det du opplever nå. Dere får ikke et bedre forhold av at hans elskerinne plutselig skal være deres felles fiende, når hun faktisk har vært hans allierte i sviket mot deg alle disse årene. Et svik som han valgte å gjøre mot deg. 

Da har samboer tatt kontakt med advokat. Hun har ikke ringt bare «noen ganger,» men MANGE ganger med SKJULT NUMMER!! De siste gangene har har hun ringt meg uten skjult nummer.

I følge advokaten har vi en god sak. Han skal skrive et brev til henne der han ber henne slutte å forfølge/ringe/sende anonyme brev, ellers blir hun anmeldt. Strafferammen er 2 års fengsel for denne type oppførsel.

Min samboer angrer veldig på at han kontaktet henne den gangen for fem år siden, men han gjorde det fordi han syntes synd på henne. Visste ikke at hun kom til klikke av den grunn.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Mannen din er den siste jeg ville hørt på her! Han lyver til dere begge. Ta en prat med elskerinna!

Anonymkode: 1fac3...99e

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da har samboer tatt kontakt med advokat. Hun har ikke ringt bare «noen ganger,» men MANGE ganger med SKJULT NUMMER!! De siste gangene har har hun ringt meg uten skjult nummer.

I følge advokaten har vi en god sak. Han skal skrive et brev til henne der han ber henne slutte å forfølge/ringe/sende anonyme brev, ellers blir hun anmeldt. Strafferammen er 2 års fengsel for denne type oppførsel.

Min samboer angrer veldig på at han kontaktet henne den gangen for fem år siden, men han gjorde det fordi han syntes synd på henne. Visste ikke at hun kom til klikke av den grunn.

TS

Han har jo tatt mye mer kontakt enn bare den gangen for 5 år siden. Men det er jo selvfølgelig ditt valg, om du vil tro at han er tvunget til sex og samtaler med den forferdelige damen i alle disse årene. Stakkars viljeløse og uskyldige mann. Håper du var tilstede og hørte hele samtalen med advokaten. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hvorfor vil du fortsette? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 13.51):

Jeg har ingenting å snakke med henne om. Mannen min sier at det er meg han elsker og vil leve resten av livet sammen med. Hun burde ta et hint og holde seg langt unna oss. Er bare så fryktelig vondt at han brakte denne ustabile kjerringa inn i vårt perfekte liv 😢

Jada trollemor. 

Anonymkode: e6130...8be

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
WhisperingWind skrev (35 minutter siden):

Hvorfor vil du fortsette? 

Jeg har i alle år stolt på samboeren min og ikke hatt misstanke om at noe var galt. Var absolutt ikke forberedt på dette og har ikke lyst til å bryte opp og flytte, eller at sønnen vår skal være hos meg annenhver uke. Jeg vil ha huset, hyttene og alle privelegiene vi har akkurat som det er. 
Samboer angrer og bedyrer at det er meg han elsker og ønsker å leve sammen med resten av livet. Hans feiltrinn får så enormt store konsekvenser for både meg og sønnen vår 😢 Konsekvenser som jeg ikke orker å forholde meg til. Finnes det ingen som har klart å komme gjennom noe tilsvarende og fått det bra igjen etterhvert? 

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har i alle år stolt på samboeren min og ikke hatt misstanke om at noe var galt. Var absolutt ikke forberedt på dette og har ikke lyst til å bryte opp og flytte, eller at sønnen vår skal være hos meg annenhver uke. Jeg vil ha huset, hyttene og alle privelegiene vi har akkurat som det er. 
Samboer angrer og bedyrer at det er meg han elsker og ønsker å leve sammen med resten av livet. Hans feiltrinn får så enormt store konsekvenser for både meg og sønnen vår 😢 Konsekvenser som jeg ikke orker å forholde meg til. Finnes det ingen som har klart å komme gjennom noe tilsvarende og fått det bra igjen etterhvert? 

Så du velger livsstil fremfor tillit? 

Det er jo selvsagt opp til deg. Men langvarig utroskap viser at han har null respekt for deg, ungen og dere... 

Kan du leve med det? 

AnonymBruker
Skrevet
WhisperingWind skrev (20 minutter siden):

Så du velger livsstil fremfor tillit? 

Det er jo selvsagt opp til deg. Men langvarig utroskap viser at han har null respekt for deg, ungen og dere... 

Kan du leve med det? 

Er jo tilliten jeg prøver å bygge opp igjen. 
Han er så snill, oppmerksom og kjærlig nå. Blir med på alt jeg liker å gjøre selv om han egentlig ikke har tid. Holder meg i hånda når vi er ute og går. Setter seg inntil meg og holder rundt meg både når vi er alene og sammen med andre. Sier at han elsker meg hele tiden.

Han har kontaktet advokat for å bli kvitt dette kvinnemennesket for min og sønnen vår din skyld. Det er oss han vil ha og jeg ønsker virkelig å tro på det. Hva er galt med det?

TS

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er jo tilliten jeg prøver å bygge opp igjen. 
Han er så snill, oppmerksom og kjærlig nå. Blir med på alt jeg liker å gjøre selv om han egentlig ikke har tid. Holder meg i hånda når vi er ute og går. Setter seg inntil meg og holder rundt meg både når vi er alene og sammen med andre. Sier at han elsker meg hele tiden.

Han har kontaktet advokat for å bli kvitt dette kvinnemennesket for min og sønnen vår din skyld. Det er oss han vil ha og jeg ønsker virkelig å tro på det. Hva er galt med det?

TS

Han har gått til advokat for å kvitte seg med dama han pulte i flere år? 

Why? 

AnonymBruker
Skrevet
WhisperingWind skrev (Akkurat nå):

Han har gått til advokat for å kvitte seg med dama han pulte i flere år? 

Why? 

Fordi hun forfølger oss, ringer uavbrutt fra skjult nummer og sender anonyme brev. Advokaten sier hun kan bli dømt til to år i fengsel for slik oppførsel og brudd på privatlivets fred.

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 13.51):

Troll 😅

Anonymkode: 41524...ab8

• Liker 7
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fordi hun forfølger oss, ringer uavbrutt fra skjult nummer og sender anonyme brev. Advokaten sier hun kan bli dømt til to år i fengsel for slik oppførsel og brudd på privatlivets fred.

TS

Men han pulte henne i flere år. 

Hvorfor vil du være sammen med han?

Han virker mer lei seg for å bli fersket...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

TS

Tror mannen din ljuger til deg igjen jeg

(Om du ikke er et troll selvfølgelig)

Anonymkode: 2facc...55d

• Liker 5
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror mannen din ljuger til deg igjen jeg

(Om du ikke er et troll selvfølgelig)

Anonymkode: 2facc...55d

Tenker sistnevnte. 

AnonymBruker
Skrevet

Helt utrolig historie. Jeg tenkte at spm bør heller være "Hvorfor tilgi" 😳 Men du har jo bestemt deg for å beholde ham, så ønsker deg jo lykke til. Kanskje kan dere bruke en terapeut? 

Anonymkode: 977f1...328

AnonymBruker
Skrevet
WhisperingWind skrev (45 minutter siden):

Men han pulte henne i flere år. 

Hvorfor vil du være sammen med han?

Han virker mer lei seg for å bli fersket...

Jeg vil være sammen med ham fordi det er det jeg har villet siden jeg møtte han. Jeg har ikke gjort noe galt, så hvorfor er det meg dette skal gå utover?

Det er bare veldig, veldig urettferdig!! Ingen her som tror at vi kan få det bra igjen? 😢

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil være sammen med ham fordi det er det jeg har villet siden jeg møtte han. Jeg har ikke gjort noe galt, så hvorfor er det meg dette skal gå utover?

Det er bare veldig, veldig urettferdig!! Ingen her som tror at vi kan få det bra igjen? 😢

TS

Nå skriver jeg til deg som at du ikke er et troll…

du spør om råd til hvordan komme deg videre og tilgi. Nesten samtlige råder deg til å snakke med elskerinnen. Det er faktisk det eneste rådet du har fått. Det vil du ikke høre på. Da skjønner jeg ikke hvorfor du spør her inne?

Anonymkode: cee32...0f2

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Om dette mot formodning er virkelig vil det aldri bli bra.

Mannen din viser deg at han ikke kan stoles på.

Han har garantert lovet elskerinnen både det ene og det andre.

Og han hadde tydeligvis ingen planer om å droppe elskerinnen heller - for han hadde tydeligvis ingen planer om det da hun sa fra til deg om at han hadde vært utro mot deg i flere år.

Med andre ord, mannen din har ikke avsluttet forholdet til elskerinnen, han er sint fordi han ble avslørt og mistet henne.

Så er det tydeligvis slik at han vil tape en del på å gå fra deg - ikke minst ei som naivt lar ham holde på som han vil mens konemor er hjemme og steller hus og hjem og barn.

Han vil ikke ha et dårlig rykte på seg, og han er desperat etter å beholde verdier, så han går liksom til advokat for å anmelde elskerinnen.

Og med det viser han akkurat hva han kommer til å gjøre mot deg en dag, Ts. For dette er ikke en mann som er trofast, det vet du jo. Og da er det også bare et spørsmål om når han finner en annen dame han vil ha mer enn han vil ha deg - og da er det du som kommer til å bli avfeid som om du og det forholdet dere har hatt ikke var viktig. Og det var jo ikke viktig - for hadde han vært redd for å miste deg, hadde han elsket deg og ønsket at du skulle ha det godt, hadde han respektert deg og hatt omtanke for deg - da hadde han ikke hatt en elskerinne han tydeligvis har følelser for i flere år.

For din egen del, om dette mot formodning er virkelig - ta kontakt med elskerinnen og få hele historien. For det er overtydelig at du IKKE har fått hele historien. Jeg tviler sterkt på at han en gang har kontaktet advokat og anmeldt elskerinnen - for ved å gjøre det innrømmer han også kontakten med henne, og han risikerer at hele saken blir offentlig. En mann som han risikerer ikke det.

Den eneste måten du har til å finne ut hvordan du skal forholde deg til dette, det er ved å sørge for at du får vite HELE SANNHETEN om det forholdet han har hatt i årevis bak din rygg. For han har parallelt hatt to damer i faste forhold - deg og den andre damen. Han hadde ikke avsluttet dette selv, ergo er han heller ikke ferdig med å ha forhold på si.

Møt henne, lytt til hva hun sier. Hun har ikke noe å vinne eller tape nå på å fortelle deg sannheten.

Mannen din har vist seg for en illojal drittsekk han er, en mann som utnytter kvinner i faste forhold, flere på en gang. Du vil aldri få sannheten av ham, det viser han deg tydelig.

Kontakt henne uten at mannen vet om det, sett av god tid og hør på henne.

Så kan du komme tilbake i tråden og bestemme deg hva du gjør videre, for å vite hele historien og sannheten, det vil gjøre at du finner ut hva som er best å gjøre for deg. Det valget kan du ikke ta i dag, for da lurer du deg selv slik du snakker og mannen spiller skuespill for deg.

Anonymkode: 59db2...c94

• Liker 6
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...