AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #21 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg har ingenting å snakke med henne om. Mannen min sier at det er meg han elsker og vil leve resten av livet sammen med. Hun burde ta et hint og holde seg langt unna oss. Er bare så fryktelig vondt at han brakte denne ustabile kjerringa inn i vårt perfekte liv 😢 Anonymkode: 2e91c...dad Hæ? Er du virkelig så naiv at du tror på mannen som har vært utro mot deg i flere år? Eller er det det at du er redd for sannheten? Anonymkode: 03990...9f4 18 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #22 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han sier at hun aldri har betydd noe som helst for han og at det aldri har vært følelser involvert fra hans side. TS Anonymkode: 2e91c...dad Men kjære deg... Det hadde jeg tatt med en klype salt om jeg var deg. Du kan umulig tro på det han sier nå? Han har jo løyet for deg i årevis! Og nå er plutselig alt han sier rene og skjære sannheten, tror du? Du bør ta deg en prat med det kvinnemennesket han var utro med, og få hennes side av saken. Kanskje har han sagt helt andre ting til henne enn han hevder overfor deg. Anonymkode: 998a4...10d 15
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #23 Skrevet 21. mai 2023 Kvalitet skrev (8 timer siden): Her mangler det mye til historien. Hvordan fikk du vite det? Hvorfor er han sint på henne? Hvorfor gikk han bak ryggen din i årevis hvis han elsket deg? Jeg fikk vite om det gjennom anonymt tips. Han er sint på henne fordi hun tok kontakt med oss da vi «tilfeldigvis» møtte henne på tur. Han vurderer å anmelde henne for forfølgelse. Dessuten tror han at det er hun som har tipset meg om dem. Anonymkode: 2e91c...dad
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #24 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk vite om det gjennom anonymt tips. Han er sint på henne fordi hun tok kontakt med oss da vi «tilfeldigvis» møtte henne på tur. Han vurderer å anmelde henne for forfølgelse. Dessuten tror han at det er hun som har tipset meg om dem. Anonymkode: 2e91c...dad Anmelde henne? Mannen din er en klovn og har juget til deg i flere år. Snakk med dama og få hennes versjon. Anonymkode: 3be98...7fb 23 4
Brunello Skrevet 21. mai 2023 #25 Skrevet 21. mai 2023 Engangshendelser bør tilgis. Langvarige forhold blir noe helt annet. Det er systematisk svik. De fleste tilgir ikke det. 8
Brunello Skrevet 21. mai 2023 #26 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg fikk vite om det gjennom anonymt tips. Han er sint på henne fordi hun tok kontakt med oss da vi «tilfeldigvis» møtte henne på tur. Han vurderer å anmelde henne for forfølgelse. Dessuten tror han at det er hun som har tipset meg om dem. Anonymkode: 2e91c...dad Da kan vi ønske lykke til med prisen for årets raskeste henleggelse. 12
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #27 Skrevet 21. mai 2023 Brunello skrev (37 minutter siden): Da kan vi ønske lykke til med prisen for årets raskeste henleggelse. Hvorfor det?? TS Anonymkode: 2e91c...dad 1
Intervence Skrevet 21. mai 2023 #28 Skrevet 21. mai 2023 Èn gang utro, alltid utro. Tro meg de aller fleste som er utro gjentar det. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #29 Skrevet 21. mai 2023 Brunello skrev (44 minutter siden): Da kan vi ønske lykke til med prisen for årets raskeste henleggelse. Begynner å tro mer og mer at dette er et troll, ingen er så blåst. Anonymkode: 03990...9f4 22 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #30 Skrevet 21. mai 2023 Jeg tror absolutt det kan være mulig å tilgi. Kanskje du kan se på din egen rolle her? At dere sammen tar ansvar for det som gikk galt? Det kan for eksempel være at man ikke «så» hverandre i lenge perioder. På KG er alltid den utro den store skurken, men ellers i livet er det ikke alltid sånn. Anonymkode: 04bd1...544 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #31 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har ingenting å snakke med henne om. Mannen min sier at det er meg han elsker og vil leve resten av livet sammen med. Hun burde ta et hint og holde seg langt unna oss. Er bare så fryktelig vondt at han brakte denne ustabile kjerringa inn i vårt perfekte liv 😢 Anonymkode: 2e91c...dad Hun er jo ikke problemet her. Mannen din er. Du må forstå dette. Anonymkode: 2e132...f6f 14 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #32 Skrevet 21. mai 2023 Utrolig merkelig at du ikke tar en prat med dama. Når hun sier sånt som hun sa da dere traff henne ute, er det mer enn «kun» utroskapen. For den vet du jo åpenbart om. Her er det definitivt mer. For eksempel: Det var hun som gikk fra han, hun har vært/ er gravid, han har løyet for henne også (dobbeltliv) osv. Dette bør du absolutt finne ut av. Utover det tror jeg uansett du vil slite med dette i flere år fremover, og da ender du kanskje forholdet likevel. Men da har du kastet bort veldig mye tid med denne mannen. Anonymkode: 8af3f...84d 17
Brunello Skrevet 21. mai 2023 #33 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor det?? TS Anonymkode: 2e91c...dad Fordi det skal litt mer til å kalle det forfølgelse. Se Basic instinct. Når hun starter å koke kaniner begynner det å ligne noe for politiet. 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #34 Skrevet 21. mai 2023 Men hva om du bestemmer deg for å bli i forholdet, orker du å leve med de tankene hver da? Jeg tror desverre, av erfaring,att det ikke vil funke. Det er rett og slett et for stort tillitsbrud. Jeg sleit meg gjennom det, men skjønte att jeg ikke orket å leve med de følelsene. Ingen forhold er perfekte men gjensidig respekt for partneren er noe som bør ligge i bunnen. Livet er så mye bedre nå uten han. Er som å få en enorm byrde av skuldrene. Glad jeg ikke kastet bort flere år på han. Anonymkode: bc4e8...6c5 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #35 Skrevet 21. mai 2023 Brunello skrev (3 timer siden): Fordi det skal litt mer til å kalle det forfølgelse. Se Basic instinct. Når hun starter å koke kaniner begynner det å ligne noe for politiet. Er vel fortsatt forskjell på fiksjon og virkelighet… Hun følger etter oss, prøver å ta kontakt selv om hun får beskjed om å ligge unna og det siste året har vi hatt unormalt mange oppringinger fra skjult nummer. Misstenker at hun står bak disse, samt det anonyme brevet der det stod at min samboer hadde et forhold til henne. Tenker dette kan være nok både til å få en etterforskning og etterhvert dom, jeg. TS Anonymkode: 2e91c...dad
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #36 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men hva om du bestemmer deg for å bli i forholdet, orker du å leve med de tankene hver da? Jeg tror desverre, av erfaring,att det ikke vil funke. Det er rett og slett et for stort tillitsbrud. Jeg sleit meg gjennom det, men skjønte att jeg ikke orket å leve med de følelsene. Ingen forhold er perfekte men gjensidig respekt for partneren er noe som bør ligge i bunnen. Livet er så mye bedre nå uten han. Er som å få en enorm byrde av skuldrene. Glad jeg ikke kastet bort flere år på han. Anonymkode: bc4e8...6c5 Jeg vil at dette bare aldri skal ha skjedd og ha tilbake livet vårt før dette skjedde. Jeg har så lyst til å tilgi, glemme og gå videre, men det er vanskelig når «den andre» prøver å ødelegge hele tiden 😢 Anonymkode: 2e91c...dad 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #37 Skrevet 21. mai 2023 Brunello skrev (5 timer siden): Fordi det skal litt mer til å kalle det forfølgelse. Se Basic instinct. Når hun starter å koke kaniner begynner det å ligne noe for politiet. Du mener «Farlig begjær», der kokte Glenn Close en kanin. Anonymkode: c6d1d...edd 7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #38 Skrevet 21. mai 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil at dette bare aldri skal ha skjedd og ha tilbake livet vårt før dette skjedde. Jeg har så lyst til å tilgi, glemme og gå videre, men det er vanskelig når «den andre» prøver å ødelegge hele tiden 😢 Anonymkode: 2e91c...dad Er du ikke det minste nysgjerrig på hva hennes versjon er? Hva om hun har bevis på at han har lovet henne gull og grønne skoger og fortalt henne at hun er drømmedama og at han skal forlate deg og leve lykkelig med elskerinne resten av hennes liv? Det vil jo endre alt, vil det ikke? Så da er det lettere for deg å ikke høre det slik at du kan fortsette å tro på han? Du kommer til å angre for alltid hvis du ikke kontakter henne for å få hele sannheten. Det vil tære på deg hver bidige dag resten av ditt liv så lenge du er sammen med han. Og etterpå også. Jeg har vært der du er og det er helt jævlig. Vi er altfor redd til å møte smerten og tviholder på forholdet og lever i en boble av fantasi for å overleve... Men den bobla sprekker en dag. Uansett hva. Anonymkode: 77727...905 8
jabx Skrevet 21. mai 2023 #39 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har ingenting å snakke med henne om. Mannen min sier at det er meg han elsker og vil leve resten av livet sammen med. Hun burde ta et hint og holde seg langt unna oss. Er bare så fryktelig vondt at han brakte denne ustabile kjerringa inn i vårt perfekte liv 😢 Anonymkode: 2e91c...dad Du har hennes side av saken. Hun hadde jo åpenbart noe hun ønsket å formidle? Hva om det er noe mannen din ikke forteller deg? 4
Eryn Skrevet 21. mai 2023 #40 Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er vel fortsatt forskjell på fiksjon og virkelighet… Hun følger etter oss, prøver å ta kontakt selv om hun får beskjed om å ligge unna og det siste året har vi hatt unormalt mange oppringinger fra skjult nummer. Misstenker at hun står bak disse, samt det anonyme brevet der det stod at min samboer hadde et forhold til henne. Tenker dette kan være nok både til å få en etterforskning og etterhvert dom, jeg. TS Anonymkode: 2e91c...dad Beklager, men der tar du nok feil. Når mye mer alvorlige hendelser blir henlagt, så er dette ingenting politiet bruker tid på å etterforske. Angående dette med utroskap over mange år: Det vil ta år å klare å tilgi (hvis du kan da), og du kommer aldri til å glemme det, det blir noe som kommer til å forfølge deg resten av livet. Er han virkelig verdt det? At du skal lide i årevis mens du prøver å reparere deg selv for noe han har påført deg? Jeg vil si det er bortkastede år. Og beklager å måtte si det; men jeg tviler på hans egentlige kjærlighet til deg. En mann som klarer å være utro i årevis mangler den grunnleggende kjærligheten og respekten for deg som du skulle hatt. Jeg tipper elskeren har stilt han et ultimatum; å gå fra deg for å bli hos henne, eller så avslører hun alt. Og du fikk nå vite om utroskapen «anonymt» fordi han har hatt det praktisk best hos deg og ikke orker/klarer/vil bryte med deg. Så da avslørte hun forholdet. Jeg vet det er utrolig tøft. Har opplevd utroskap selv. Du fortjener bedre! ❤️🤗 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå