Madison Skrevet 31. oktober 2002 #1 Del Skrevet 31. oktober 2002 Okei, nå har jeg gjort det store her.. Jeg tenkte jo ikke på at det er halloween idag.. ringte på her tidligere(bor i blokk,1.etg) så jeg sa hallo..(porttlf), bare lukka opp..regna med det var broren min. åpna døra og så en med en fæl maske. Akkurat da gikk det noen ut,så jeg trodde han ikke så meg. Jeg lukka altså igjen.. Men neida,han hadde sett meg og stod ihvertfall i 5 minutter og ringte på og banka på. Jeg har ikke noe godteri her nå,og har ikke lyst på noen trick Greia er at da det ringte på hos naboen hørte jeg at det var nabogutten :oops: (det var helt umulig å se)Hadde det vært en unge jeg ikke kjenner så greit nok,men jeg møter han joofte.. Gjett om han kommer til å spørre.. Noen som har en god hvit løgnjust in case? heh.. ..kan jo si at jeg egentlig stod i dusjen da det ringte på,og jeg trodde det var broren min..det gjorde jeg jo..men jeg stod ikke i dusjen.. Jeg hadde vel ikke lukka opp så noen kunne sett meg da --dette er kanskje 2 timer siden, og det ringer stadig på enda.. hjeeeeeelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 31. oktober 2002 #2 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg synes ikke noe om det der Halloweentøyset så jeg lukker IKKE opp når ungene ringer på. De aner ikke om det er noen her eller ikke, så--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hadde de ikke (det var bare en) sett at det var noen her så hadde det vært greit nok.. men det gjorde han.. Men siden jeg bare trodde det var en ukjent unge så lukket jeg igjen.. føler meg så slem nå. Siden jeg skrev dette (3 min siden??) så har det ringt på 2 ganger.. jeg burde kanskje ikke ha dårlig samvittighet likevel :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 31. oktober 2002 #4 Del Skrevet 31. oktober 2002 Nei, det synes jeg ikke du skal ha Han må da lære seg at det ikke er alle nordmenn som følger denne nye barbariske skikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 31. oktober 2002 #5 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hm... Fy da ikke lukke opp til ungene :evil: hihi! neida.. er veldig enig med dere. Naboungene leker på jordet nå. Med store stygge masker på. Skulle ut å kjøre i sted. Da var det en med skrikmaske som stoppa bilen og ba meg rulle ned vinduet. Grøss... heldigvis var mamma med, for resten av gjengen heiv seg på panseret med plastikk kniver osv..... Liker ikke halloween Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 31. oktober 2002 #6 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hei Madison Du trenger ikke ha dårlig samvittighet. Vi bestemmer jo selv om vi vil lukke opp eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 31. oktober 2002 Oki,får prøve å legge det fra meg:) Takk for svar folkens :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 31. oktober 2002 #8 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg personlig er drittlei av alle ungene som kommer og tigger.... Det er helt ok når ungene går julebukk....dette er jo en gammel tradisjon i Norge.....da har man jo også mye godt i huset.... Dette Halloweenstyret er noe handelsstanden har klart å innføre. Dette er jo en amerikansk "tradisjon"....... Og dumme meg trodde dette her dreide seg om EN dag...men nå har de rent dørene ned siden søndag... :evil: Hadde bestemt meg for ikke å lukke opp i dag....men så ringte d på ..og jeg hadde ikke sett dem..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 1. november 2002 #9 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg syntes ikke heller noe om halloween,julebukk derimot er en hyggelig norsk tradisjon. I går da det ringte på døra 1 gang, hadde jeg ingen ting.Så at det var stor aktivitet ute, så da tok jeg likså godt ringe klokken med meg inn, og åpnet ikke døra når det banket på.Har ingen dårlig samvittighet for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. november 2002 #10 Del Skrevet 1. november 2002 Ringeklokka mi funker ikke den!!! Har ikke giddet reparert den heller, da all som kjenner meg og faktisk skal til meg, enten ringer eller avtaler før de kommer. (fordi de vet at den ikke funker.) Og da det er en laaaaaaaaang korridor fra ytterdør til innerdør, så har jeg liten sjans til å høre banking, ihvertfall hvis jeg gjør noe annet en å sitte å lytte! så,. jeg har faktisk ikke hatt en eneste halloween-unge på døra!! Synes forøvrig Halloween er morsomt, skulle egentlig feiret med utkledning og fest selv. Men det "går utover" bare meg liksom, så det blir jo noe annet. At det løper unger på døra hadde på en måte vært greit, dersom dette skjedde KUN på selve Halloween, men når di løper hver dag i en uke, så blir det vakent mye godterier man må klare å ha liggende!! (så jeg lukker døra og spiser snopet sjøl!!) Om han spør, så kan du vel bare forklare, at du ikke egentlig er med på denne skikken, at du ikke hadde noe godteri og at du trodde det var en fremmed unge? Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 1. november 2002 #11 Del Skrevet 1. november 2002 Vi hadde tre søte hekser på døren i går kveld. Jeg har ikke noe imot å gi dem litt smågodt ÈN dag, og på rett dag, men kommer de flere dager, får de klar melding........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 1. november 2002 #12 Del Skrevet 1. november 2002 Det kom et par nabounger innom i gård. Jeg fant frem de kjipe twistbitene som har blitt igjen. De var kjempefornøyd. Synes ikke noe om dette nye. Men det er nå hyggelig å glede noen litt. De var jo bare søte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 1. november 2002 #13 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg hadde en gjeng med unger på døra her forrige helg, jeg. Og siden jeg ikke følger så godt med, trodde jeg det var Halloween da... Men, de kom tilbake i går og da hadde jeg ikke noe godteri (for det fikk de jo forrige helg), så jeg stilte meg til disp for alskens grusomme triks som er straffen for å mangle godteri. De greide ikke å komme på noe i farta, så da vi hadde skravla litt dro de videre til neste offer :blunke: Synes det er helt greit, jeg dorian - som synes barn må få leke litt...innen rimelighetens grenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå