AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Skrevet 20. mai 2023 Jeg trenger tips til feriedestinasjoner hvor det kan være fint å gå fottur, dra på sykkeltur, trene yoga og hvor det også går an å tilbringe en dag på stranden. Helst et sted hvor det ikke bare er barnefamilier. Tar gjerne imot tips til bra steder å bo også. Jeg liker litt komfort 😁 Anonymkode: 1d29e...c19 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Skrevet 20. mai 2023 Skiathos har trails som er merket. Egen app og du får også kjøpt bok Også en hikingfestival i slutten av september Anonymkode: 2901e...81d 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skiathos har trails som er merket. Egen app og du får også kjøpt bok Også en hikingfestival i slutten av september Anonymkode: 2901e...81d Takk for tips! Skal sjekke ut 😊 Anonymkode: 1d29e...c19
Tvist Skrevet 20. mai 2023 #4 Skrevet 20. mai 2023 Jeg pleier å leie en sykkel og så sykle fra sted til sted i over en ukes tid. Men man må pakke kompakt, for alt må være med.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #5 Skrevet 20. mai 2023 Tvist skrev (21 minutter siden): Jeg pleier å leie en sykkel og så sykle fra sted til sted i over en ukes tid. Men man må pakke kompakt, for alt må være med. Lurt! Har du eksempler på steder? Anonymkode: 1d29e...c19
Tvist Skrevet 20. mai 2023 #6 Skrevet 20. mai 2023 Portugal f eks, men funker i de fleste vestlige land tror jeg. Velg en mellomstor by som er lett å komme til og som har sykkelutleie (du trenger sykkel med bagasjebrett). Og legg opp en rute slik at du ender opp der du startet. Gjerne en pausedag innimellom. Liker å sykle i nærheten av vann. Langs elver/innsjøer og bademuligheter er fint. Pleier å sykle mellom 40 og 60 km om dagen, men mer eller mindre går greit. Da kan man ta seg god tid og være turist i tillegg. Planlegger godt i forveien, og bestiller overnatting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå