Gjest 2324 Skrevet 9. januar 2006 #21 Skrevet 9. januar 2006 Jeg er pålogget når jeg er på jobb. Sjelden/aldri ellers..
Gjest Spacegirl Skrevet 9. januar 2006 #22 Skrevet 9. januar 2006 Er alltid pålogget, men står som regel som borte slik at jeg kan sile hvem jeg vil prate med. Men er egentlig sjelden jeg gidder å prate på msn. Det den brukes mest til, er å gi og få beskjeder til/fra søsteren min. Som forøvrig bor i naboleiligheten, så det er ikke noe annet enn latskap
Gjest *Snart medlem* Skrevet 9. januar 2006 #23 Skrevet 9. januar 2006 Jeg er alltid på på jobbmaskinen og den stasjonære hjemme, men jeg står alltid på "busy" etter at noen kontakter jeg har på listen i jobbsammenheng hele tiden maste tilsynelatende bare for å mase. De jeg selv har valgt "frivillig" å ha på listen min maser aldri, men gir lyd fra seg hvis det er noe bestemt de vil, så det oppfattes ikke som plagsomt å alltid være på msn for meg. Det er mer som en skriftlig telefon som man bruker hvis man trenger å snakke med noen umiddelbart. Men da jeg først begynte å bruke meldingsprogrammer ble de brukt til å pjatte med folk hele tiden. Da koblet jeg meg bare på hvis jeg ønsket å pjatte.
Tinken Skrevet 9. januar 2006 #24 Skrevet 9. januar 2006 Er som regel pålogget, men logger meg alltid på som "vis som frakoblet" for å ta en titt på hvem som er pålogget. Er det ingen jeg kunne tenke meg å prate med akkurat da forblir jeg "frakoblet". Skulle jeg ønske å prate med kun noen få "utvalgte" blir jeg stående som opptatt, men er jeg åpen for alt snikksnakk er jeg pålogget. Enkelt og greit.
Malama Skrevet 9. januar 2006 #25 Skrevet 9. januar 2006 Autopålogging på msn og icq når jeg slår på pc'n, noe som er blandt de første tinga jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb (eller når jeg står opp på fridager) og logger av like automatsik når jeg slår av pc'n når jeg legger meg. Jeg kan finne på å logge av når jeg skal spille sims for at ikke meldinger om "den og den ahr logget på" skal forstyrre spillinga mi, f.eks, men ellers står det alltid på. Jeg blir satt som "borte" når jeg ikke rører pc'n på ei stund, og det fungerre greit. Det er ikke mange der som vil skravle uansett, det er stort sett min mor jeg småsnakker med. Det er ikke sånn at jeg "slipper alt jeg har i hendene" for å se hva som skries, mer bare at jeg... vel, svarer om jeg likevel ser det. På samme måte som jeg ikke hopper ut av dusjen for å ta telefonen når den ringer, men tar en om jeg hører den (og ringer tilbake om noen ringer når jeg er i dusjen) Jeg anser mine tekst-samtaler med mamma som i stor grad det samme som telefonsamtalene med henne. Bare at når det går på pc kan jeg gjøre mer andre ting smtidig, gå til og fra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå