Gå til innhold

Hva er greia med MILFs?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (2 timer siden):

Trur unge menn ikke skiller så hardt på om du er mother eller ikke d er nok at du er mye eldre og pulbar nok. Jeg liker ikke å bli kalt Milf. Føles degraderende for meg i hvertfall.

Har du barn?

Anonymkode: 5fab1...158

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men er du et hannkjønn i tjueårene? 

Hvordan du oppfatter uttrykket er vel og bra, men når majoriteten legger andre kvaliteter i bunn, er det ikke spesielt relevant. 

En MILF kan absolutt være suksessfull og en god mor og intelligent og hyggelig osv. - men det er som regel irrelevant i forhold til MILF-fantasien. Der har det ingenting å si hvordan hun er som person. Det handler om en eldre dame enn de selv, som er et enkelt bytte for å ha sex, masse vill og deilig sex, som slipper seg løs og som ikke har noen hemninger i senga. Alt er lov. Hvis du har hørt ungdommer og unge menn prate om Milf's, så ville du har hørt hvordan de ser på dem som den beste måten å eksperimentere på, og å trene for å bli best mulig i senga selv. 

Anonymkode: 72d01...7ea

Spot on. I tillegg fint å slippe kondom og få barnebidrag 18 år etterpå. Nei er ikke mye status i å få høre at man er Milf

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du barn?

Jepp. Aldri har de som har referert til meg som milf spurt om jeg har barn. Det betyr jo ikke noe for dem bare jeg har høl og ikke er fertil lengre

Endret av GrønnNellik68
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte jeg skulle gi yngre menn en sjangse, men nei aldri igjen. Jeg ser bra ut, er i begynnelsen av 30 årene og har et barn. Desverre valgte jeg feil mann og måtte ut igjen på markedet. Aldri aldri mer yngre menn. De sjarmerer deg i senk, for så og stikke når de har lekt nok med deg. Jadaaa jeg skulle ikke vært så naiv, men jeg er da ikke så gammel enda. Hold dere unna yngre menn damer, med mindre du bare vil ha det litt uforpliktende gøy. 

Anonymkode: 4aa44...fb5

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som folk tror begrepet MILF handler om alder..?

Det handler ikke om unge gutter som ønsker å pule eldre kvinner. 
Det handler enkelt og greit om mødre som fortsatt er attraktive og som man ønsker å ha sex med. Alder er ikke relevant! Hverken for den som blir kalt MILF eller den som kaller noen MILF.

Ordet bør tas som et kompliment, for det er ment som et kompliment. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Snok1 skrev (1 time siden):

Jeg er helt enig med deg, og forsøkte å beskrive mye det samme.

Jeg kjenner en rekke enslige middelaldrende kvinner og de fleste av dem eier det dersom de blir kalt MILF.

Så hva betyr en milf hvis d ikke er for at en yngre mann skal få oppfylt sin seksuelle fantasi?? 

AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden):

Så hva betyr en milf hvis d ikke er for at en yngre mann skal få oppfylt sin seksuelle fantasi?? 

Herregud..det handler ikke om alder 🙈😂 Om yngre gutter har et ønske om å pule deg, er det fordi de har en fetisj på eldre kvinner..ikke fordi de har en fetisj på kvinner som er mødre.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenkte jeg skulle gi yngre menn en sjangse, men nei aldri igjen. Jeg ser bra ut, er i begynnelsen av 30 årene og har et barn. Desverre valgte jeg feil mann og måtte ut igjen på markedet. Aldri aldri mer yngre menn. De sjarmerer deg i senk, for så og stikke når de har lekt nok med deg. Jadaaa jeg skulle ikke vært så naiv, men jeg er da ikke så gammel enda. Hold dere unna yngre menn damer, med mindre du bare vil ha det litt uforpliktende gøy. 

Anonymkode: 4aa44...fb5

Akkurat de fucker opp følelsene dine og stikker så fort de får dyppa laksen. Eller de hekter deg med hot and cold oppførsel… har fått kjent på hvor vondt det kan bli mens de har tatt for seg og fått oppfylt sin seksuelle fantasi uten å ha en tanke for hvordan det har føltes for milf’en. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud..det handler ikke om alder 🙈😂 Om yngre gutter har et ønske om å pule deg, er det fordi de har en fetisj på eldre kvinner..ikke fordi de har en fetisj på kvinner som er mødre.

Jeg har aldri hørt om noen mann referer til en 25 åring som Milf enda

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er greia med MILFs for yngre menn? Er det spennende å teste ut? Behov for omsorg. Tilsvarende Daddy issues? Fyr løs! 
Får mye oppmerksomhet fra yngre menn, er selv i midten av 30 årene. Hyggelig det altså, så heldig sånn sett.. Men vil jo tro menn på 25-30 år lett kunne fått seg damer ned i 20 års alderen.. Så hva er greia?

Anonymkode: 3125d...ca6

Hva tror du greia er? Det er yngre menn som liker eldre damer. Enklere blir det ikke.

Anonymkode: 8065a...4c8

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vi er mer selektive, men det betyr ikke at vi tenker mindre på sex.

Anonymkode: 4b32d...be0

Sant nok. Kan godt gå forbi en kjekk mann og tenke at han kunne jeg ligget med. Men om jeg faktisk hadde gjort det om jeg fikk sjansen er en annen ting.. 😇

Anonymkode: d3544...eb2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri hørt om noen mann referer til en 25 åring som Milf enda

Ikke? Det har jeg. Mange ganger. Ofte av eldre menn også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke? Det har jeg. Mange ganger. Ofte av eldre menn også.

Hvordan forklarer du innlegget over her at d er enkelt. Menn som liker eldre damer?

AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå):

Hvordan forklarer du innlegget over her at d er enkelt. Menn som liker eldre damer?

Nå er jeg ikke sikker på om jeg skjønner helt hva du skriver? Hvilke innlegg referer du til? 

Vet du hva motbegrepet til MILF er? DILF..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva tror du greia er? Det er yngre menn som liker eldre damer. Enklere blir det ikke.

Anonymkode: 8065a...4c8

Dette innlegget 

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva er greia med MILFs for yngre menn? Er det spennende å teste ut? Behov for omsorg. Tilsvarende Daddy issues? Fyr løs! 
Får mye oppmerksomhet fra yngre menn, er selv i midten av 30 årene. Hyggelig det altså, så heldig sånn sett.. Men vil jo tro menn på 25-30 år lett kunne fått seg damer ned i 20 års alderen.. Så hva er greia?

Kanskje en blanding av et ønske eller håp om en eldre kvinne som kan "lære opp" eller "ta styringen, at "alt går i grisen" og unge menns "nedslagsfelt" er ganske stort samt en viss forventning om at å senke krav til alder skal medføre lettere tilgang. 

Så kjenner jeg jo til menn som mener å se et "sweet spot" rundt 30 der en del kvinner gjerne kjenner på en viss desperasjon etter å etablere seg og sånn sett kan være mer tilgjengelige, men det oppfatter jeg å være for ungt for "MILF" tankegangen, noe jeg strengt tatt oppfatter deg også å være. 

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (18 minutter siden):

Poenget er at alle vet at en kvinne som kan kalles en MILF er langt mer enn en seksuell arketype.

En jeger er mer enn en person som løper rundt i skogen og dreper. Hen er også forelder, fotballtrener, kommunebyråkrat, psoriasispasient, strømpefetisjist og hobbyalpinist.

Man kan være alle disse rollene samtidig, man blir ikke redusert til én av dem.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (12 timer siden):

Milf= mother i like to fuck? Ergo kun knulle objekt. Hva er d jeg ikke har forstått?

Det kommer jo fra filmen american pie, den ene tenåringen hadde en hot mor og de andre guttene kalte henne det. Mener du at en som er et knulleobjekt automatisk er mother i like to fuck? Uavhengig om hun har barn og alder? Jeg synes ikke ts er gammel nok , og at mennene er unge nok , til og bruke det begrepet. 

Anonymkode: 25b3b...ee0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nei, har selvsagt ikke en sønn som er 5-10 år yngre enn meg.. Det er umulig. 
Slik jeg oppfatter det og mange rundt, virker det som MILFs dekker noe mer enn bare å pule kameraters mødre

Hva dekker mother i like to fuck blant de rundt deg? 

AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (2 timer siden):

Trur unge menn ikke skiller så hardt på om du er mother eller ikke d er nok at du er mye eldre og pulbar nok. Jeg liker ikke å bli kalt Milf. Føles degraderende for meg i hvertfall.

Hvis du ikke er mother så kan du vel heller ikke være mother i like to fuck? Herregud. Jeg er ikke milf for jeg har ikke barn, men jeg synes ikke det er negativt at jeg er „ pulbar» , det hadde jo vært trist og ikke være pulbar. Nå har jeg ikke sex med menn som er 20 år yngre enn meg selvom jeg får mye rare hendvendelser , fordi jeg ikke tenner på det, men hadde det vært bedre og bli ansett som ikke pulbar? Du får jo bare sørge for og se skikkelig jævlig ut og oppføre deg som en klassisk karen da. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...