Gå til innhold

Hvor mye kostet deres ringer egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 20.5.2023 den 0.58):

Vet ikke, og bryr meg ikke.

All verdien ligger i symbolikken, ikke i prislappen. 😊

Anonymkode: f41f6...9be

Hva er det med de som alltid slenger på slikt i denne typen tråder? Sammenlignet med de som bare svarer på spørsmålet. 

Mindreverdighetskomplekser? 

Anonymkode: 31da4...c29

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det med de som alltid slenger på slikt i denne typen tråder? Sammenlignet med de som bare svarer på spørsmålet. 

Mindreverdighetskomplekser? 

Anonymkode: 31da4...c29

Eller kanskje et forsøk på å banke litt fornuft inn i skallen på umodne materialistiske idioter som tror pengeverdi er noe som helst symbol på kjærlighet.

Anonymkode: 5dbce...2b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/19/2023 at 6:43 PM, AnonymBruker said:

Hadde takket nei til en så gjerrig mann.. 

Anonymkode: 26283...ffb

Synes flere av dere burde vise deres sanne farger så tidlig som mulig, så man kan luke bort de som ikke er verd å "gå videre" med. 

Anonymkode: b5fb7...db5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.5.2023 den 15.12):

Nettopp vært på rundtur på senteret og opplevd store prisforskjeller på tilsynelatende veldig like ringer. 

Nå hadde Bjørklund 50% på billigste ringen, så endte opp med å handle der, men de var altså også billigst utenom dette tilbudet. Sjekka diamanter, der var Mestergull billigere enn Bjørklund. Endte opp med plain ring, siden det ikke gikk an å justere den hvis det var diamonds i den. 

Anonymkode: 4516a...b22

Enkle gullringer 6500 kr i 2015.

Anonymkode: 140f1...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle! Våre endte på 11.000,-, og de var helt helt enkle. Og det var helt ok altså, jeg ble bare så overrasket over prisen. Går jo egentlig ikke med smykker til vanlig. 

Anonymkode: 4516a...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kostet 28k, men fikk den på tilbud, så 18k. Mannens kostet 7k. Vi bruker forlovelsesringene som gifteringer. 

Anonymkode: 4eeda...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Eller kanskje et forsøk på å banke litt fornuft inn i skallen på umodne materialistiske idioter som tror pengeverdi er noe som helst symbol på kjærlighet.

Anonymkode: 5dbce...2b8

Hva bruker du pengene dine på? 

Anonymkode: 31da4...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20.000 for begge to. De er ikke standard gifteringer, vi ville ha noe spesielt og betalte med glede for det siden de alltid er i bruk. 

Anonymkode: 18856...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kostet 19.550,- 

Kjøpte den selv. Mannen smeltet om sin bestefar sin gullring, la på ekstra gull og endret stilen. Han betalte rundt 7000,-

Jeg har forlovelsesring i tillegg som hun fridde med 3 år tilbake. Bruker giftering og forlovelsesring. Tar de aldri av. 
 

 

Anonymkode: 35d3e...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min kostet 19.550,- 

Kjøpte den selv. Mannen smeltet om sin bestefar sin gullring, la på ekstra gull og endret stilen. Han betalte rundt 7000,-

Jeg har forlovelsesring i tillegg som hun fridde med 3 år tilbake. Bruker giftering og forlovelsesring. Tar de aldri av. 
 

 

Anonymkode: 35d3e...66b

Som han**

Anonymkode: 35d3e...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min i USA, ca 3500 norske kroner.  Falt for en nydelig og enkel ring i hvitt gull med 10 små diamanter på Gold and Silver Pawn shop. 😅 Han har ikke ring. 

Anonymkode: 1857d...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke ring, men min koster 14.000 og forlovelsesring tipper jeg koster rundt 40k ( er en halv karat, ensteinet ring) men er 10år siden den er kjøpt. Så vet ikke hva han har betalt for den. 

Anonymkode: 758f1...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 9000 for begge to. Hvitt gull og gult gull i begge to. Min har en bitte liten diamant i seg. Dette er for over 20 år siden. Vi byttet ikke ringer når vi gifta oss. Vi bruker forlovelsesringene. Har alltid sagt at jeg ønsker å bytte ringer. Men nå så ønsker jeg ikke det. Synes det er artig å tenke på hvor unge vi var og at vi fant dem begge to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

20 000,- på salg. Hvitt gull, min har diamanter på hele oversiden. 

Anonymkode: fa46c...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig billige. Rundt 3500 pr stk. På Gullfunn. Ordinære gullringer, tynne.

Anonymkode: a2513...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forlovelsesringen kostet ca 1900. Vi så på den sammen, derfor vet jeg. 
Gifteringer skal vi nok legge litt mer i, vi spleiser. Ser for meg 15K maks.

Anonymkode: c9a41...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2012, rundt 4000 dor begge inkl gravering. Enkle, fine, buede gullringer som er like fine 11 år etter🩷🩷

Anonymkode: dbeda...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...