AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #21 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det er en sosial intelligens-greie. Vi validerer og viser interesse for den andre som snakker. Altså ikke noe å bli krenket for. Anonymkode: 7df9f...46d Men vi kan i det minste prøve å være mindre verbale/vokale når vi validerer og viser interesse for den andre som snakker, når vi vet at vi er et forstyrrende element for dem. Anonymkode: d9d3b...1a7
Rosakatt Skrevet 19. mai 2023 #22 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, det høres egentlig bare ut som om du prøver å styre samtalen eller egentlig ikke vil vente på tur. Best å slutte. En aktiv lytter, LYTTER. Hen sier ingenting. Nikking er selvsagt innafor Anonymkode: c15cd...b67 Det er serriøst ikke intensjonen min, men tenkte på det å tror jeg ovenkompemserer med dem jeg føler jeg ikke har så mye å tilby i samtalen, men fortsatt vil vise at de blir møtt og de har min oppmerksomhet om de snakker med kun meg ja. Eller om vi er i en gruppe å ingen andre sier noe, etterpå heller. Forstår at det kan oppfattes motsatt at de tror jeg vil ta plassen deres.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #23 Skrevet 19. mai 2023 Men en ting ts må tenke på, er at et lavmælt "mhm" og "akkurat " blir forsterket med en mikrofon, og vil ikke nødvendigvis være like irriterende i virkeligheten som det er på radio eller i en podkast. Anonymkode: d9d3b...1a7 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #24 Skrevet 19. mai 2023 Aldri irritert meg over mhm, men de eeeh som eh knapt kan ehhhh si et eh eneste ord ehhhh uten å eeeeeeh eh’e, de skulle det vært skuddpremie på 🙃 Anonymkode: 18151...6c5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå