Gå til innhold

MSN


Amanlis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke samme MSN-versjon såvidt jeg vet, men jeg kan være pålogget på msn som jeg har lastet ned med en adresse og på Windows MSN med en annen adresse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den undrende

Hvis du har Windows XP e.l. hvor man har flere brukere på maskinen, kan hver bruker være pålogget samtidig (altså hver bruker også være pålogget på MSN Messenger), men bare den brukeren som bruker maskinen vil være aktiv. De andre brukerene vil da vises/være inaktive på MSN Messenger.

Har man ikke flere brukere på maskinen, må en av dere nok ty til Web Messenger ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn
Hvis du har Windows XP e.l. hvor man har flere brukere på maskinen, kan hver bruker være pålogget samtidig (altså hver bruker også være pålogget på MSN Messenger), men bare den brukeren som bruker maskinen vil være aktiv. De andre brukerene vil da vises/være inaktive på MSN Messenger.

Har man ikke flere brukere på maskinen, må en av dere nok ty til Web Messenger ja.

Det finnes programmer som kan logge inn med flere brukere. De jeg nevnte, pluss trillian (som jeg glemte i farten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bruke amsn eller gaim.

Hva er det? Er ganske grønn på dataprogrammer som er utenfor "standaren" skjønner dere. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det med Windows XP ja. Her er både jeg og sambo innlogget på likt, selv om kun en av oss er aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Hva er det? Er ganske grønn på dataprogrammer som er utenfor "standaren" skjønner dere. :forvirret:

Det er bare andre programmer man kan koble seg på msn-nettverket med. aMSN ligner veldig på MSN Messenger. Den er egentlig for de som bruker noe annet enn Windows og vil ha noe som ligner MSN Messenger, men den finnes også i Windows-versjon. Gaim er en litt annerledes messenger-klient. Ren, enkel og grei. Der har du også mulighet til å koble deg til med f. eks ICQ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt. Apatch er en addon til MSN. Den kan fjerne reklame og annet dill du ikke vil ha med. Samt legge til sånn at man kan koble opp flere msn-adresser samtidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Som sagt. Apatch er en addon til MSN. Den kan fjerne reklame og annet dill du ikke vil ha med. Samt legge til sånn at man kan koble opp flere msn-adresser samtidlig.

Ehm..Hvorfor sa du det en gang til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg har 3 msn kontoer, og er logget på alle samtidig. Bruker gaim. Enkelt å bruke, og man slipper alle disse smileysen som folk driver og sender :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Devil's Spawn

Nå har jeg jo bare presentert noen alternativer. Man må nesten være fanatiker hvis man oppfatter det som propaganda ;).

Endret av Devil's Spawn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Jeg har 3 msn kontoer, og er logget på alle samtidig. Bruker gaim. Enkelt å bruke, og man slipper alle disse smileysen som folk driver og sender :)

Dessverre støttes det i gaim 2.0 beta :ler:. Men man får håpe at det er en mulighet til å slå det av, når endelig versjon av 2.0 kommer ut.

EDIT: Man kan vel slå det av, men da slår man også av de "normale" smileyene tror jeg.

Endret av Devil's Spawn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Dessverre støttes det i gaim 2.0 beta :ler:. Men man får håpe at det er en mulighet til å slå det av, når endelig versjon av 2.0 kommer ut.

EDIT: Man kan vel slå det av, men da slår man også av de "normale" smileyene tror jeg.

Da skal jeg holde meg til 1.5 du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...