Helene1982 Skrevet 18. mai 2023 #21 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men ikke høy nok. Kvinner er svært primitive når det gjelder dette. Anonymkode: 76c78...9d6 Kvinner har lov til å ha preferanser på lik linje som menn. 3
Helene1982 Skrevet 18. mai 2023 #22 Skrevet 18. mai 2023 Huscafe skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke. Er veldig overfladisk, men jeg var sammen med en fyr i to år som var lav, og jeg slet litt med å være tiltrukket av fyren nettopp pga høyde Du var sammen med en fyr du ikke var tiltrukket av i 2 år, men kunne ikke sette deg 10 minutter med denne fyren? 9 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #23 Skrevet 18. mai 2023 1 minutt siden, Helene1982 said: Kvinner har lov til å ha preferanser på lik linje som menn. Ja, men det er likevel primitivt. Anonymkode: 76c78...9d6 2
Gjest Automagisk Skrevet 18. mai 2023 #24 Skrevet 18. mai 2023 Huscafe skrev (19 minutter siden): Ja, men det er jo ikke så snilt. Kunne jo hende at fyren var veldig snill og grei. Jo men det kan neste mann du møter være og..og han kan være høy nok til dine preferanser i tillegg...ingen vits i å drive veldedighet på kjærlighetsfronten.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #25 Skrevet 18. mai 2023 Just now, Helene1982 said: Du var sammen med en fyr du ikke var tiltrukket av i 2 år, men kunne ikke sette deg 10 minutter med denne fyren? Hvorfor skulle de kaste bort 10 minutter når hun ikke ble seksuelt tiltrukket? Anonymkode: 76c78...9d6
Majer Skrevet 18. mai 2023 #26 Skrevet 18. mai 2023 (endret) Jeg er høy, men jeg kan ikke forstå de logiske argumentere for å droppe en som er lav. En lav person har lavere risiko for kreft og en del belastningsutfordringer. De er ikke nødvendigvis dårligere beskyttere heller. Besteforeldrene mine sier det ikke var en spesiell preferanse for høyde da de var unge. Det betyr at det kanskje handler vel så mye om sosiale normer som biologi. Mange kvinner liker ikke å bli sett med lavere menn eller føler seg store når de er rundt dem. Da er det bedre å jobbe med eget selvbilde enn å la det gå utover de lave mennene. Endret 18. mai 2023 av Majer 2 2
Helene1982 Skrevet 18. mai 2023 #27 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men det er likevel primitivt. Anonymkode: 76c78...9d6 Ja jøss. Jeg skulle ønske at mine preferanser passet i et skjema, men det er snert, smart morsom og god folkeskikk. Et bilde hjelper meg ikke overhodet.
Helene1982 Skrevet 18. mai 2023 #28 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle de kaste bort 10 minutter når hun ikke ble seksuelt tiltrukket? Anonymkode: 76c78...9d6 Fordi av og til har du muligheten til og enten være et rasshøl, eller behandle andre mennesker med respekt, og det tar 10 minutter av din tid. Det at noen snur i døra når de ser deg er helt uakseptabelt om du kommer fra et møblert hjem. 3 4
Huscafe Skrevet 18. mai 2023 Forfatter #29 Skrevet 18. mai 2023 Jeg var et skikkelig rasshøl. Fyren virka veldig allright på chat, og det er han nok i virkeligheten også.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #30 Skrevet 18. mai 2023 Huscafe skrev (1 minutt siden): Jeg var et skikkelig rasshøl. Fyren virka veldig allright på chat, og det er han nok i virkeligheten også. Hadde skjønt det hvis du var 170-173 selv, men du er jo ingen høy dame, ts. Anonymkode: c18d3...2e9 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #31 Skrevet 18. mai 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skulle de kaste bort 10 minutter når hun ikke ble seksuelt tiltrukket? Anonymkode: 76c78...9d6 Argumentet er nok at det knuser selvtilliten og følelsene til noen ved at daten ser på dem for så å si "dette blir ikke noe av" og gå. Dette er jo ikke noe du og ts bryr dere om eller enser, men det er altså det andre her reagerer på. Dette er nok vanskelig å forstå om du ikke er nevrotypisk eller har evnen til empati da. Det er kanskje det som er problemet her Anonymkode: c087f...d83 2
Helene1982 Skrevet 18. mai 2023 #32 Skrevet 18. mai 2023 Huscafe skrev (1 minutt siden): Jeg var et skikkelig rasshøl. Fyren virka veldig allright på chat, og det er han nok i virkeligheten også. Det er jo ikke det som er poenget. Poenget er at om man forlater mennesker trist, redd eller sint oftere enn man får andre til å føle seg bra, handler ikke det om han var en type for deg eller hva DU gikk glipp av. Det handler om å være et helt vanlig, hyggelig menneske mot andre. 2 2
rabagast1 Skrevet 18. mai 2023 #33 Skrevet 18. mai 2023 Husker første gangen jeg skulle date noen fra Sukker for mange herrens år siden. Jeg ble så skuffet over at det ikke fantes noe samsvar mellom bildene og personen som kom, bortsett fra ansiktet. Vi tok et par øl og pratet greit, men jeg gikk faktisk med en dårlig følelse etterpå fordi jeg var sikker på at skuffelsen lyste fra meg den lille timen vi satt sammen. Samtidig må det ha vært bedre enn at jeg bare snudde i døren, noe jeg ser på som svært uforskammet oppførsel. Skjønner at jeg jeg meg meg-menneskene mener man er i sin fulle rett til det, men dette er også som regel samme type mennesker som ikke har noen skrupler med å ødelegge dagen til en servitør eller butikkansatt dersom de ikke får det akkurat som de vil. Så de bryr vi oss ikke noe om hva de mener. 5
Huscafe Skrevet 18. mai 2023 Forfatter #34 Skrevet 18. mai 2023 Jeg har møtt menn på Tinder før som også juger med bildene, og synes det er veldig vanskelig å vite hvordan jeg skal være. Er jo redd for å skape falske forhåpninger hos personen. Det er nok derfor jeg har holdt meg unna Tinder, nettopp fordi jeg synes det å avvise noen er veldig vanskelig. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #35 Skrevet 18. mai 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: Da skjønner jeg ikke helt problemet ditt. Han var jo endel høyere enn deg. Anonymkode: 3a170...dc0 Det som spiller en rolle for mange kvinner er hvor høy mannen deres er i forhold til andre menn. Sånn blir det når man er opptatt av status, enten man er kvinne eller mann. Er du under gjennomsnittet for menn, stiller du dessverre med et handicap, uansett hvor høye damer du går etter. Anonymkode: be8c0...8d5 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #36 Skrevet 18. mai 2023 Fant ut at en jeg skulle på date med var 177. Sluttet å svare han etter det. Sikkert dårlig gjort men synes det var veldig lite tiltrekkende. Er 170, men vil helst at mannen skal være 183-195. Anonymkode: 50fd9...a6f 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #37 Skrevet 18. mai 2023 4 minutter siden, Huscafe said: Jeg har møtt menn på Tinder før som også juger med bildene, og synes det er veldig vanskelig å vite hvordan jeg skal være. Er jo redd for å skape falske forhåpninger hos personen. Det er nok derfor jeg har holdt meg unna Tinder, nettopp fordi jeg synes det å avvise noen er veldig vanskelig. Virker ikke som du sliter så veldig med det, for å være helt ærlig. At du sliter med dannelsen, er det derimot liten tvil om. Anonymkode: be8c0...8d5 3
rabagast1 Skrevet 18. mai 2023 #38 Skrevet 18. mai 2023 Siden den Sukker-daten jeg skrev om over her var første gang jeg noen gang var på en date fra nettdating, så tenkte jeg at jeg kunne bruke den til å trene. Er jo annerledes å date noen man ikke har pratet med i levende live før, så da ga det meg forhåpentligvis noe som jeg tok med meg på senere Sukkerdater, og en av dem satt jo som en kule også, så kanskje var det bare positivt at jeg lærte å bli mindre awkward.
Helene1982 Skrevet 18. mai 2023 #39 Skrevet 18. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Fant ut at en jeg skulle på date med var 177. Sluttet å svare han etter det. Sikkert dårlig gjort men synes det var veldig lite tiltrekkende. Er 170, men vil helst at mannen skal være 183-195. Anonymkode: 50fd9...a6f Hvor har du det fra at man skal behandle folk ettersom hva de kan gjøre for deg eller hva som er attraktivt for deg? du er nødt til å øve på empati. Om du skal ha en partner er du nødt til å lære deg at ikke alle lurer på hva dusynes hele tiden. Alle setniger kan ikke starte med JEG… Endret 18. mai 2023 av Helene1982 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #40 Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Du ville aldri blitt sammen en dame på 1,74? 😅 Hvor liten er du? Anonymkode: 3a170...dc0 Mange menn liker små damer da. Noen syns kanskje ikke de på 167 er lave nok heller. Anonymkode: 31915...db6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå