Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet 10. April, men fikk ikke helligdagstillegg de timene. Jeg jobbet også 1. April og jobber natt i dag, vakt påbegynt kl 23. Slik jeg forstår tariffavtalen så skal man få helligdagstillegg, og vi har tariffavtale. Vakter påbegynt helligdag, skal også regnes som helligdag. Vaktene er en del av min turnus, og ikke ekstra vakter. 

Noen andre som jobber på hotell som vet..? Skal selvsagt spørre leder, men jeg glemmer det av hver gang vi overlapper.

Anonymkode: 61fd2...fe6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De prøver nok å lure deg. Bare si ifra. Du kan vel sende mail til lederen din?

Anonymkode: 0cc4a...2b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har jobbet på hotell i mange år. Får tillegg på helligdager. Kontakt fagforbundet 

Anonymkode: ea7e5...fbb

• Liker 1
Gjest Vikarsykepleier
Skrevet

Kan det være at du får det på juni-lønningen i stedet? Da jeg jobbet i kommunen fikk vi aldri tillegg som dette før måneden etter lønningsmåneden. Har du spurt lederen din?

Og enig med de andre, selvfølgelig skal du ha.

AnonymBruker
Skrevet
Vikarsykepleier skrev (1 time siden):

Kan det være at du får det på juni-lønningen i stedet? Da jeg jobbet i kommunen fikk vi aldri tillegg som dette før måneden etter lønningsmåneden. Har du spurt lederen din?

det kan være greia ja, jeg har også jobba i kommunen med vekslende turnus (var da vi drev med covid-vaksinering fra morgen til kveld 7 dager i uka). Da fikk jeg alltid kveld og helgetileggene på etterfølgende månedslønn. 

Anonymkode: 72c3b...b3f

AnonymBruker
Skrevet
Vikarsykepleier skrev (9 timer siden):

Jeg får lønn for april, i mai, så nei, tillegg for april kommer jo ikke i juni da. Men ellers takk for at dere bekrefter mistankene mine 🫶

Anonymkode: 61fd2...fe6

• Liker 1
Gjest Vikarsykepleier
Skrevet

Hvordan har det gått, TS, har du fått snakket med arbeidsstedet ditt om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...