Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #21 Skrevet 7. januar 2006 Vil absolutt anbefale deg å følge våtromsnormen hvis du skal pusse opp badet. Membran er ikke dumt, skal jeg si deg. Tenk på eventuelle skader som kan oppstå, og hva som lønner seg ved salg.
Gjest christineemily Skrevet 8. januar 2006 #22 Skrevet 8. januar 2006 (endret) Vi pusser opp badet nå. 10 m2, med billige fliser, dyr innredning, vanlig kostnader på WC, dusj, varmekabler, osv, vil jeg tro. Men vi må flytte noen rør i veggen, og det er IKKE spesiellt billig! Vi har satt bort hele jobben til fagmenn og sluttsummen kommer på ca 200.000. . Blir ikke mye penger å more seg for resten av året tror jeg... Nå skal det også sies at vi bor i blokk, og hvis ikke jobben blir gjort ordentlig, og det blir fuktskade, kan det ende opp med at vi står erstatningsansvarlig for å pusse opp badet til de under for eksempel!!! I tillegg til vårt eget på nytt... Så det lønner seg å bruke håndverker med fagbrev, slik at det er DE som må stå til ansvar ved evt. fuktskade o.lign. Endret 8. januar 2006 av christineemily
Gjest gjest 0 Skrevet 8. januar 2006 #23 Skrevet 8. januar 2006 Det blir uansett fagmenn som gjør jobben, men vi slipper nok unna med mesteparten av timesbetalingen. Vi får se om vi ikke utsetter badet litt. Vi så på leiligheten i dag og skal legge inn bud i morgen... Jeg har funnet en god løsning til utvidelse av badet, men da blir det fort mye dyrere igjen. Mulig vi bare maler og setter inn et dusjkabinett intill videre.
Gjest gjest 0 Skrevet 8. januar 2006 #25 Skrevet 8. januar 2006 Joda, vi har bestemt oss for å by på oppusningsobjektet, men om vi tar badet nå eller senere bestemmer vi når vi ser hvilken pris det blir, og om vi får den selvfølgelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå