AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #1 Del Skrevet 17. mai 2023 Jeg har en nydelig, eldre brudekjole i topp stand som jeg skal gifte meg i ganske snart. Den er kjøpt brukt og sendt i posten, så den har fått noen skrukker. Hvordan fikser man dette? Tror stoffet er sateng eller silke, typisk brudekjole-stoff i alle fall… den er fra Ellis London. Nå ligger den i et mørkt rom med lufting, på dobbeltsengen i klespose, og skal ligge slik frem til juli. Er det riktig lagring? Siden den er så gigalang og tung, tenkte jeg det var lurest og ikke henge den opp Setter pris på gode råd:) Anonymkode: 2e0bd...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #2 Del Skrevet 17. mai 2023 - ts Anonymkode: 2e0bd...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviale Skrevet 17. mai 2023 #3 Del Skrevet 17. mai 2023 Heng den opp på badet (fuktig luft gjør at den retter seg en del ut, og det anbefales også av brudesalonger) Steamer funker også bra, men ville hengt den en periode på badet først 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå