Gå til innhold

Har du fått lyst på noe?


Ariadne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, faktisk ikke. Jeg er sulten, sulten, sulten da...

Det rare er at jeg ikke orker noe særlig sjokolade og godteri -som jeg vanligvis er så glad i :ler: Håper det varer *bankibordet* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har litt anti godteri greie :hoppe:

Bortsett fra noen få ganger jeg får litt kick, men det kan ikke sammenlignes med før jeg var gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat som deg, Windy - er sulten hele tida!! Heldigvis går det stort sett i sunn mat. Brødskiver og frukt. Vanligvis er jeg nærmest avhengig av sjokolade, men nå orker jeg ikke tanken. Og det er ikke fordi jeg er kvalm, for kvalme har jeg knapt kjent noe til. Var ikke kvalm i det hele tatt i forrige svangerskap, og håper jeg er like heldig denne gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med lystene jenter?

Jeg klarer ikke søte ting. Må ha salt! Og det er jo ikke så sunt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så kvalm hele tiden jeg nå at jeg har ikke lyst på noen verdens ting :(

Men salt lokker innimellom, salt er veldig godt .. Har vært flink uansett og kutta kraftig ned på salt på maten ;)

Godteriet (sjokolade særlig) avskyr jeg akkurat nå :forvirret:

Endret av Windy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke merket noen spesielle lyster/laster enda. (Husker jeg hadde en periode med vill og uhemmet lyst etter isbiter i forrige svangerskap... MÅTTE ha det i fryseren, ellers ble det litt krise! :ler: )

Endret av Vinga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å få i meg mat. Har null matlyst. Har hatt to sjokoladebiter siden jeg ble gravid, mot en plate dagen før nesten. Jeg er ikke kvalm så lenge jeg ikke spiser, men med en gang jeg får i meg noe så er jeg kjempe kvalm.

Det er salte ting som frister her også, og litt sterke. Men jeg regner meg at det kommer til å forandre seg snart, at matlysten kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E så vanvittig kvalm for tia :grine: , e kommet de siste dagan. Uke 6/3. Når eg har lyst på nokka e det som regel nokka salt eller frukt og grønnsaker. Håpe det forandre seg etter kvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ca. 8 uker på vei, og har de siste dagene ikke klart å spise noe annet pålegg om morgenen enn jordbærsyltetøy (bruker Nora 100%, det er uten sukker og syntetiske tilsetningsstoffer). Har lite matlyst også, men blir lettere ør og kvalm dersom jeg ikke får spist regelmessig. :overrasket: (Heldigvis ingen kvalme ellers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fått lyst på noe spesielt, nei. Har faktisk ikke lyst på NOE for tiden.......

Ikke noe mat som frister, ikke orker jeg kaffe lenger, ikke engang godis frister!!!

Hadde det ikke vært for at jeg var så ford..t oppblåst og "luftig" hele tiden, så kunne jeg kanskje ha slanket meg..... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på poteter!! Ikke tørre selvfølgelig, men jeg har en sånn hang-over matlyst - drømmer om sånn bakt potet som man kjøper på byen lørdagsnatta :wow: Og stekte poteter fra Big Horn Steak Hose med saus og kryddersmør... ææh, har fantasert om dette i en uke. Skal ikke få sånn før til påske :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...