Gå til innhold

Hvor normalt med mange orgasmer, (menn)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 27.

Har blitt sammen med en type som vi har en super sexuel match med. Ikke bare sexuelt, men på alle måter ellers også. Han er 23 og vi føler oss veldig trygge på hverandre.  Vi har kjent hverandre i typ 6 måneder og blitt sexuelt veldig komfortable og god kjemi.

Dette har utviklet seg over litt tid og han har blitt mer og mer orgasmisk. Når vi har tid kan han få flere orgasmer enn meg, noen ganger har han fler enn 10 orgasmer.

Hvor vanlig er dette? Vi er jo kjempehappy og håper det varer lenge med denne gløden han har.

Anonymkode: b0397...f17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at jeg er over gjennomsnittet når jeg kan komme 8 ganger ila en kveld, så antar at 10 er uvanlig, men nå møter ikke jeg menn da 

Anonymkode: 9843b...ca1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har hørt at jeg er over gjennomsnittet når jeg kan komme 8 ganger ila en kveld, så antar at 10 er uvanlig, men nå møter ikke jeg menn da 

Okey. Er du mann eller kvinne?

Tenkte også at det var over snittet. Ikke opplevd dette i tidligere forhold.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kvinne 27.

Har blitt sammen med en type som vi har en super sexuel match med. Ikke bare sexuelt, men på alle måter ellers også. Han er 23 og vi føler oss veldig trygge på hverandre.  Vi har kjent hverandre i typ 6 måneder og blitt sexuelt veldig komfortable og god kjemi.

Dette har utviklet seg over litt tid og han har blitt mer og mer orgasmisk. Når vi har tid kan han få flere orgasmer enn meg, noen ganger har han fler enn 10 orgasmer.

Hvor vanlig er dette? Vi er jo kjempehappy og håper det varer lenge med denne gløden han har.

Kan umulig være helt vanlig spør du meg...Har hatt 10 på en dag en eneste gang i livet og jeg aner ikke hvem som var mest sår av meg og jenta...🙈

Anonymkode: c8d2a...424

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ganske spesielt ut. Hvor lang tid tar det å komme, og hvor lang tid til han er klar, etter utløsning?  

Anonymkode: 1ca0f...f86

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Okey. Er du mann eller kvinne?

Tenkte også at det var over snittet. Ikke opplevd dette i tidligere forhold.

Ts

Mann, 38 år

AnonymBruker
Skrevet

Min mann får som regel mange orgasmer på rad. Jeg bruker ikke å telle dem, men det er nok 5-10 stk.

Anonymkode: 9ca56...367

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Kan umulig være helt vanlig spør du meg...Har hatt 10 på en dag en eneste gang i livet og jeg aner ikke hvem som var mest sår av meg og jenta...🙈

Anonymkode: c8d2a...424

Har heller ikke erfart det før han. Han gjør det typ nesten  hver helg

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kvinne 27.

Sikkert ikke veldig uvanlig.

Selv har jeg aldri forsøkt. I det jeg har hatt en orgasme, er sexen over umiddelbart for min del. Det er som å skru av en knapp. All kåthet/lyst blir borte på et sekund.

Anonymkode: 74bc0...1a6

AnonymBruker
Skrevet

Min mann må vente noen timer før han er klar igjen etter en orgasme. Det er litt lenge å vente, så det blir som regel med den ene. 

Anonymkode: 1c529...866

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke få flere orgasmer rett etter hverandre, men det hender jeg fortsetter å være hard etter utløsning. Da kan jeg ta en runde til og komme på nytt ... men det er to distinkte runder.

Rekorden er 3 ganger på en kveld med en korte pauser i mellom ... så 10-ish minutter før vi starta på nytt.

Anonymkode: e4f87...6d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det høres ganske spesielt ut. Hvor lang tid tar det å komme, og hvor lang tid til han er klar, etter utløsning?  

Det kan gå fra 1 minutt til 30 minutter, deretter er han klar sånn fra sekunder til 5 minutter typ til neste orgasme. Noen ganger typ 30 minutter til neste. Andre ganger kommer flere orgasmer nærmest etter hverandre

Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mann, 38 år

Okey

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Min mann får som regel mange orgasmer på rad. Jeg bruker ikke å telle dem, men det er nok 5-10 stk.

Anonymkode: 9ca56...367

Ganske lik min mann, så kanskje ikke så uvanlig. Er bare glad jeg at ikke det er over etter første orgasme.

AnonymBruker
Skrevet

Min mann kan også fortsette etter orgasme og få orgasme igjen flere ganger. Første gang jeg har opplevd det med en mann.

Med tidligere partnere var sexen over da de kom

Anonymkode: c6a48...0c7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Min mann kan også fortsette etter orgasme og få orgasme igjen flere ganger. Første gang jeg har opplevd det med en mann.

Med tidligere partnere var sexen over da de kom

Anonymkode: c6a48...0c7

Ts

Ja, det er faktisk en gave å oppleve at mannen kan det. Bli fult ut sexuelt tilfredsstilt skjer nå hver gang. Skjedde nesten aldri med menn som «døde» hen etter første orgasme.

Også herlig å oppleve sexuelt «levende» menn som gir seg hen til nytelse og viser det tydelig med lyd og kroppsspråk. Herlig å se hvordan hans orgasmer blir sterkere for hver gang han kommer

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kvinne 27.

Sammenhengende, med kort pause? Teorietisk/potensielt ca 3 ganger? I praksis 1-2 ganger.

• Gang 1: normal tid
  • Gang 2: normal tid x 2
  • Gang 3: Usikker på om jeg kommer i det heletatt.

Spørsmålet er ikke om jeg får ereksjon, men om jeg faktisk klarer å oppnå orgasme på runde 3. Vil si at penis føles litt "nummen/overstimulert". Har faktisk ikke tid (eller lyst) til å teste dette! 😂

Er 43 år nå, og jeg antar tallene kunne ha vært doblet i 20 årene. 🤷‍♂️

AnonymBruker
Skrevet
Eddie skrev (5 timer siden):

Sammenhengende, med kort pause? Teorietisk/potensielt ca 3 ganger? I praksis 1-2 ganger.

• Gang 1: normal tid
  • Gang 2: normal tid x 2
  • Gang 3: Usikker på om jeg kommer i det heletatt.

Spørsmålet er ikke om jeg får ereksjon, men om jeg faktisk klarer å oppnå orgasme på runde 3. Vil si at penis føles litt "nummen/overstimulert". Har faktisk ikke tid (eller lyst) til å teste dette! 😂

Er 43 år nå, og jeg antar tallene kunne ha vært doblet i 20 årene. 🤷‍♂️

Det høres litt ut som meg, i tidligere tider. Nå som 55-åring, så er det; 1.lang tid, 2.usikkert om jeg kommer. Å pule til nummenheten setter inn, er bare bortkastet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...