Gå til innhold

Forspill uten oralsex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anser oralsex som en naturlig del av forspill/sex. Litt vanskelig å plassere oralsex egentlig, forspill eller sex?

Ble litt nysgjerrig på hva par som ikke har oralsex gjør for å "kompensere" for dette i forspill/sex. Oralsex tar jo lett 10-20 minutter, hva gjør dere i stedet?

Litt teit formulert spørsmål, men dere skjønner hva jeg mener hvis dere legger godsiden til! 😉

Anonymkode: bc2ab...e1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke på oralsex som forspill.

Oralsex gjennomføres mellom stillinger, altså under sexen. 

Evt forspill er jo bare kosen først. 

Anonymkode: 00c2a...9e4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg anser oralsex som en naturlig del av forspill/sex. Litt vanskelig å plassere oralsex egentlig, forspill eller sex?

Ble litt nysgjerrig på hva par som ikke har oralsex gjør for å "kompensere" for dette i forspill/sex. Oralsex tar jo lett 10-20 minutter, hva gjør dere i stedet?

Litt teit formulert spørsmål, men dere skjønner hva jeg mener hvis dere legger godsiden til! 😉

Vi deler ikke opp sex i «forspill» etc.

Vi starter med helt random ting. Alt er sex. 

Han går alltid ned på meg i løpet av sexen og holder på til jeg får orgasme. Det tar ca 1 minutt.

Skal legge til at jeg aldri går ned på han. Så selvom oralsex alltid er med når vi har sex, så er det ofte veldig kortvarig da jeg kommer veldig raskt av det.

Anonymkode: a7642...8ce

Skrevet

Suging er forspill og mellomspill.. eller bare det. Slikking er ingen av delene for meg så lenge det er så kjedelig som det har vært til nå. 

Hva har man hender og munn/tunge til hvis man ser bort ifra kjønnsorganene i de nedre deler? Hele huden er et følsomt organ som burde få oppmerksomhet.. brystene/brystet.. kyss her og der.. vet ikke om de som kun er interessert i uforpliktende sex overser den slags med vilje eller hva det er.. er det noe folk flest glemmer når de liker oralsex som forspill? 

Skrevet

Har flere ganger hatt sex uten å være innom oralsex. Finnes mange erogene soner man kan stimulere, så har gjort det i stedet for. Evt bare hoppet rett til penetrering om vi har hatt det travelt.

Skrevet

Oralsex er sex, ligger vel litt i navnet. Forspill er for meg det som skjer før sex, og trenger ikke engang å innebære kroppskontakt 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fingring, runking, klining 

Men helst oralsex ja 

Anonymkode: 0bb7e...e44

Skrevet

Oralsex er jo uhyre fleksibelt og kan være en del av både forrett, hovedrett og dessert. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir sjelden oralsex utenom en helt vanlig bj. Grunnen er at han da kommer mye fortere under penetrering, og det er kjipt for oss begge. Han går stort sett alltid ned på meg. 

Anonymkode: 48edd...946

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke på oralsex som "kun" en ting man gjør som forspill. Det er godt egnet som forspill, men kan godt være en del av "hele" sexen. Å bytte stilling behøver ikke bare være å bytte fra en måte å knulle på til en annen.

En rolig runde i misjonær, dytt han på rygg og sug han litt før du rir han inn i solnedgangen?
Når han tar deg bakfra, snu deg rundt og sug han litt og så be han kjøre den i deg igjen?
Knull henne dypt i misjonæren og tøm deg i henne. Trekk deg ut og slikk henne hun kommer som et uvær.

Mange muligheter.

Anonymkode: 6ed56...008

AnonymBruker
Skrevet

Mann her.
Hvis jeg har kjæreste: Oralsex før penetrerting. 
Hvis bare puling med en pulvenninne: Ikke oralsex. Husk det kan smitte!

Anonymkode: 9d1e2...535

Skrevet

Kvinner har vel ikke hatt lepper der nede, hvis det ikke var meningen å kysse dem😅

Oralen er jo en kjærlighetsbekreftelse, men jeg blir mere opphisset av kyss på halsen og beføling av kroppen. Men til gjengjeld av oralen, blir jeg sprengkåt av å høre kvinnen puste og pese høyt. Forspill er for opphisselse uten tvil, da utnytter vi alle våre erogene soner. Er tålmodig og terger og kjæler hverandre en god stund til..

Skrevet

Oralsex, at jeg gårned på henne skjer hver gang vi har sex.
Hos oss er det endel av sexen.
vi har aldri definert «forspill» og sex.  Så hos oss er alt egentlig like intenst fra vi starter til vi er ferdige,

Forspill kan være der jeg snakker henne i gang, og vekker lysten hennes. 

Skrevet

Vi har oralsex, men ikke alltid som forspill. Det kan passe inn hvor som helst.. men andre tips til forspill? Kline, kose, fingre/runke hverandre, kysse/slikke i nakken eller andre erogene soner, dirty meldinger gjennom dagen, beføle hverandre utenpå eller under klærne under mer dagligdagse gjøremål, nipple play.. listen er ikke ferdig der 😁 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.5.2023 den 15.10):

Kyssing og klemming er ganske vanlig forspill. Noen deler ei  flaske vin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...