skreppamedleppa Skrevet 20. mai 2023 #41 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke fan av bunader generelt, men denne har jeg sett før og blitt litt fascinert av. Fine farger! Skal nok ikke kjøpe meg en, hadde en før som jeg har solgt. Bunad er ikke for meg Anonymkode: 291d6...cda Nei ikke for meg heller kan vi vel konkludere med. Men baksiden av denne bunaden synes jeg var mye finere enn veldig mange av de andre bunadene jeg har sett i sin helhet, det skal den ha, der slo den faktisk på stortrommen😊
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #42 Skrevet 20. mai 2023 Jeg ble knullet med bunaden på og puppene struttende ut av skjorten sånn halvveis avkledd. Artig og sexy😁 Anonymkode: 7e32e...8ee
Bamseklemmer Skrevet 20. mai 2023 #43 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ble knullet med bunaden på og puppene struttende ut av skjorten sånn halvveis avkledd. Artig og sexy😁 Anonymkode: 7e32e...8ee .. og der datt haka mi ned av misunnelse🙈 Trudd du ja😂 Sannelig.. det å ha sex i bunad overgår jo alt. For det skjer jo kanskje bare 2 ganger i året😅 Altså det er vel ikke bunaden som er sexy, det er vel kvinnen i bunaden som gjør den sexy.. Ikke alle har sexappeal, og da blir det heller ikke noe sexy utrykk😝
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #44 Skrevet 20. mai 2023 Bamseklemmer skrev (1 time siden): .. og der datt haka mi ned av misunnelse🙈 Trudd du ja😂 Sannelig.. det å ha sex i bunad overgår jo alt. For det skjer jo kanskje bare 2 ganger i året😅 Altså det er vel ikke bunaden som er sexy, det er vel kvinnen i bunaden som gjør den sexy.. Ikke alle har sexappeal, og da blir det heller ikke noe sexy utrykk😝 Det var på vaskemaskinen på badet😀 Kansje mer artig enn sexy Anonymkode: 7e32e...8ee
Helene Skrevet 20. mai 2023 #45 Skrevet 20. mai 2023 Jeg tror nesten jeg føler meg sexy i bunad. Når jeg tar den på, føler meg skikkelig fin. Det fineste plagget jeg eier. Retter opp ryggen og bærer den med stolthet. 1 1
Bamseklemmer Skrevet 20. mai 2023 #46 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det var på vaskemaskinen på badet😀 Kansje mer artig enn sexy Anonymkode: 7e32e...8ee Åååh, åsså oppå vaskemaskina i tillegg.. under full sentifugering?😉 Haha, ja det er litt komisk, spesiellt hvis man prøver å holde takten🙈
AndersenG Skrevet 22. mai 2023 #48 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 16.5.2023 den 12.52): Flere som er enige? Damer i bunad er helt villt sexy 😍 Anonymkode: 2fb5c...cfc Nei... 1
Geojak Skrevet 22. mai 2023 #49 Skrevet 22. mai 2023 (endret) I fare for å gjenta meg selv, vil jeg bare presisere. Kvinner i bunad, føler seg som oftest vakre, de er stolt av plagget de har på seg, de har gjerne stelt seg på håret, og har en stolt fremtoning. Det fører jo til at hun er vakker, og føler seg vakker, dermed utstråler hun tilfredshet, som igjen gjør at hun er sexy i mine øyne. Men om man kun ser på om kroppsfasong synes, om klesdrakten avslører noen former man drømmer om å se eller få et glimt av, ja så forstår jeg at man kanskje ikke ser på bunad som sexy. Endret 22. mai 2023 av Geojak
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #51 Skrevet 22. mai 2023 Geojak skrev (3 timer siden): Kvinner i bunad, føler seg som oftest vakre, de er stolt av plagget de har på seg, de har gjerne stelt seg på håret, og har en stolt fremtoning. Det fører jo til at hun er vakker, Nei. Det er dessverre ikke så enkelt. Et usexy og bumsete plagg forblir usexy og bumsete uavhengig av hvordan man «føler seg». Anonymkode: 3d02c...dd6 1
Geojak Skrevet 22. mai 2023 #52 Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Det er dessverre ikke så enkelt. Et usexy og bumsete plagg forblir usexy og bumsete uavhengig av hvordan man «føler seg». Anonymkode: 3d02c...dd6 Vel, deg om det, synes ikke alle bunader er «bumsete», det bunner jo i hva du selv definer som sexy. må det være at hun er iført plagg som avslører og viser former og masse bar hud. Eller er det et plagg hun føler seg vakker i så hun smiler til deg med strålende øyne… 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå