Gå til innhold

Damer er sexy i bunad

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, damer i bunad kan være mye forskjellig, men sexy er det jaggu ikke mange som er. For å være sexy i bunad, må dama være helt ualminnelig veldreid og pen i utgangspunktet. Og ha en av de mer kledelige bunadene. Litt for mange bunader minner meg mest om den der stemora i den originale "Tre nøtter til Askepott"

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Mann1977 skrev (11 timer siden):

Noen som syntes menn i bunad er sexy også?

Absolutt!! K34

Anonymkode: e4ffa...780

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 5/17/2023 at 5:30 AM, AnonymBruker said:

Bunad er mer sexy enn jeans.

Anonymkode: 24b72...f6d

Nei jeans er det mest sexy ei dame kan ha, men bunad er ganske sexy det også. Går jo an å bruke begge deler samtidig også😊

Anonymkode: d8192...3a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste jeg vet er å gå i bunad uten truser.

Anonymkode: 19d31...bbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Like sexy som en potetsekk for min del. Får null inntrykk av kroppen på damer i bunad.

Anonymkode: d4046...6e0

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det beste jeg vet er å gå i bunad uten truser.

Hva har du av strømper som tilhører bunaden? Knestrømper eller strømpebukse?

Anonymkode: a8955...d05

Skrevet

Jeg synes damer i bunad er kjempesexy!

Aner ikke hvorfor da plagget i seg selv jo ikke er utpreget sexy, men det gjør noe for meg😀

Vakre damer i bunad er femnint og flott.

Hadde på meg bunadsaktig festdrakt selv på 17Mai hjemme🤗

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjempesexy! 😊🤪

Mann

Anonymkode: 72ff5...60c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For oss som også er glad i nylonstrømper/strømper så er jo det en naturlig del av bunader, og vi ser mange flotte ben under bunaden i ulike farger. Så vet vi at noen bruker alt fra knestrømper, strømpebukser, stay ups og strømper med holder.... Da kan jo vi som liker stay ups og strømper med holder....fantasere litt og tenke...hva bruker hun,,, hva bruker hun.. osv...

I tillegg er bunad på damer veldig flott og ja 17 mai er det utrolig mange pene jenter/damer ute  - dere har mye å være stolte av jenter..

Anonymkode: fb336...08d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva har du av strømper som tilhører bunaden? Knestrømper eller strømpebukse?

Anonymkode: a8955...d05

Stay-up’s

Skrevet

Kommer jo litt an på hva man legger i begrepet "sexy"

Kvinner i bunad er flotte, er alltid pent stelt og dermed er de også "sexy"
Opplever at du kan si til en kvinne i bunad "Wow du ser flott ut" uten at hun oppfatter det som et hint om noe mer.
Da stråler hun ofte enda mer 🙂 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Mann1977 skrev (På 17.5.2023 den 12.43):

Noen som syntes menn i bunad er sexy også?

Nei. Bunad på en menn blir en særdeles ulekker kombinasjon av nasjonalistisk, bondsk og femi. Tidligere kringkastingssjef Einar Førde uttalte i sin tid at det i hjembygden hans bare var nazister og homofile som brukte bunad. Det var nok å ta litt hardt i, men jeg skjønner jo hva han mente.

Anonymkode: 3d02c...dd6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei. Bunad på en menn blir en særdeles ulekker kombinasjon av nasjonalistisk, bondsk og femi. Tidligere kringkastingssjef Einar Førde uttalte i sin tid at det i hjembygden hans bare var nazister og homofile som brukte bunad. Det var nok å ta litt hardt i, men jeg skjønner jo hva han mente.

en mann*

Skrevet

Jeg synes bunad på kona er sexy, på grunn av et minne…
Deler så forstår man hvorfor 😉

For noen år siden, vi kom hjem på ettermiddagen 17. mai, kona i bunad som vanlig denne dagen.
Vel hjemme er hun en tur på badet, før hun kommer inn i stuen til meg.
Skal jeg hjelpe deg sv med bunaden spør jeg, pleier å,hjelpe henne med det.
Hun smilte lurt til meg og sa at først må du fikse noe annet…
så løfter hun på stakken, og jeg ser at strømper og truse er borte, «kom å sett deg her sier hun lurt»
Jeg kneler foran henne og forsvinner innunder stakken, lang historie kort.
Jeg begynner å slikke henne, hun blir mer og mer tent, knekker i knærne synker ned over meg og kneler over ansiktet mitt, før hun kommer i en herlig orgasme. Og ja det ble varmt innunder der..
Deretter reiser hun seg og sier «kom så går vi på soverommet så du kan hjelpe meg av med bunaden.

Dette skjedde bare den ene gangen, men minnet dukker opp hver gang jeg ser henne i bunad….
Da er hun sexy 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Å gå rundt som et vandrende folkemuseum er ikke sexy...

Anonymkode: 1b240...8aa

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (På 16.5.2023 den 16.55):

Jeg synes det der er den flotteste av alle ❤️😻skulle ønske jeg var fra det området så jeg kunne bruke den. 

Hvor er den fra? Liker ikke så mange bunader, men denne var søt.

Anonymkode: 291d6...cda

Skrevet
Geojak skrev (På 19.5.2023 den 8.53):

Kommer jo litt an på hva man legger i begrepet "sexy"

Kvinner i bunad er flotte, er alltid pent stelt og dermed er de også "sexy"
Opplever at du kan si til en kvinne i bunad "Wow du ser flott ut" uten at hun oppfatter det som et hint om noe mer.
Da stråler hun ofte enda mer 🙂 

Ja enig.. begrepet "sexy" er noe som vi ser for oss, som gir oss menn en viss tiltrekningskraft. Hvor sexy hun er, ser man best inni sitt eget hodet. Så det er derfor vi sier at "sexy sitter mellom ørene" Og er det mulig å se noe sexy, uten at det kribler i kroppen? Jeg vil tro de fleste sier: nei!🤭

Dette er jo et kjent fenomen fra dyrene i naturen, en slags elskovsdans eller flørt mellom to ulike kjønn. Hunnene steller og vasker kroppen, og stiller seg opp for å se forlokkende ut. Mens hannen danser, og sloss for å imponere. Ok, dette er dyreadferd.. men det fungerer, for i naturen er den beste som vinner..

Sånn er vi mennesker også skapt.. Kanskje ikke så mange kvinner som blir imponert av slossing da, men det gir et utrykk at man virkelig vil kjempe for hennes kjærlighet.

Bunad er absolutt sexy, selv om hele kroppen er pakket inn i tøy. Men da er det jo fordi det er et vakkert fargespill, sølv er også forlokkende, hudfarge, frisyre, måten hun går og stiller seg opp på..

Kvinner og naturen om våren har mye til felles, de har mange forskjellige flotte farger, følbare strukturer, mange forskjellige hærlige smaker og dufter, gode lyder, våt og vakker, varm og fruktbar og full av nektar🥰❤️🙈 Supersexy på hver sin måte..

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Valdres/Hemsedal/Hallingdal tror jeg? Jeg er dårlig i geografi. Men jeg har ikke vært der, så er litt unnskyldt 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne "flotte" saken kommer fra Hallingdal

Finnes jo mange av den på finn da https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=293527490

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=295641621

For de som føler seg kallet. 

Neida, jeg vet at smaken er som baken, og bunader skal en jo ikke tulle med, men....

AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (8 minutter siden):

Denne "flotte" saken kommer fra Hallingdal

Finnes jo mange av den på finn da https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=293527490

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=295641621

For de som føler seg kallet. 

Neida, jeg vet at smaken er som baken, og bunader skal en jo ikke tulle med, men....

Jeg er ikke fan av bunader generelt, men denne har jeg sett før og blitt litt fascinert av. Fine farger!

Skal nok ikke kjøpe meg en, hadde en før som jeg har solgt. Bunad er ikke for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...