AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #2 Skrevet 15. mai 2023 Du er ein mann. Kva synst du sjølv? Anonymkode: 85f67...38c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #3 Skrevet 15. mai 2023 Selvsagt ikke, men du finner nok en villig. Anonymkode: c01ac...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #4 Skrevet 15. mai 2023 Pedofile du tenker på da eller? Anonymkode: 44284...243 1
Diry72 Skrevet 15. mai 2023 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du er ein mann. Kva synst du sjølv? Anonymkode: 85f67...38c Nei, vil ikke tro det. Dette er barn med autisme. Endret 15. mai 2023 av Diry72 Ekstra info
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #6 Skrevet 15. mai 2023 Attraktivt er vel å ta hardt i! Jeg er kvinne på 50, og ville vel ikke synes det var veldig attraktivt om mannen jeg forelsket meg i har et barn med spesielle behov. Men når det er sagt så hadde det ikke stoppet meg i å innlede et forhold. Anonymkode: e9211...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #7 Skrevet 15. mai 2023 Fokuser på barnet ditt som trenger deg nå. Så tar du deg tid til mannfolk når barnet er større. Umulig å balansere et barn med spesielle behov og et nytt forhold. Da er det en av partene som går tapende ut av det. Og husk at det ALDRI skal være barnet. Anonymkode: 0d55d...846
visp Skrevet 15. mai 2023 #8 Skrevet 15. mai 2023 Det her var tynne greier. Du må jo skrive litt mer utfyllende enn dette? Mener du om det er attraktivt for deg?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #9 Skrevet 15. mai 2023 Selg han til høystbydende også drar dere på honeymoon til Maldivene. Anonymkode: bf99a...5f6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #10 Skrevet 15. mai 2023 Jeg har ett barn med spesielle behov, og det har gått fint. Skal være sagt at jeg er ikke interressert i ett nytt samboerskap med en kjæreste ☺️ Her er jeg og kjæresten sammen når barnet er hos pappaen og på avlastning. Vi har vært sammen i ca 6 mndr. Tenker at kansje til sommeren så blir han litt mer involvert i familielivet kaos AS 🤪 Anonymkode: 16a10...b12 1
Diry72 Skrevet 15. mai 2023 Forfatter #11 Skrevet 15. mai 2023 Vi har 2 barn med autisme. Moren ønsker ny kjæreste. Vi skal bo sammen, det er det moren forespeiler seg. Hvordan hun tenker å ha en kjæreste når vi har felles bolig...vi har heller ikke råd til å kjøpe en til. Hun kan selvfølgelig flytte til han når det blir aktuelt, med barna. Men hun har sagt at hennes neste kjæreste ikke skal ha noe med barna å gjøre. De trenger hjelp til å tørke seg bak, kle på seg riktige klær etc . Mulig dette blir litt forvirrende 1
ClausSaus Skrevet 15. mai 2023 #12 Skrevet 15. mai 2023 Diry72 skrev (1 minutt siden): Vi har 2 barn med autisme. Moren ønsker ny kjæreste. Vi skal bo sammen, det er det moren forespeiler seg. Hvordan hun tenker å ha en kjæreste når vi har felles bolig...vi har heller ikke råd til å kjøpe en til. Hun kan selvfølgelig flytte til han når det blir aktuelt, med barna. Men hun har sagt at hennes neste kjæreste ikke skal ha noe med barna å gjøre. De trenger hjelp til å tørke seg bak, kle på seg riktige klær etc . Mulig dette blir litt forvirrende Har du prøvd å google ordet "nei"…?
Diry72 Skrevet 15. mai 2023 Forfatter #13 Skrevet 15. mai 2023 (endret) ClausSaus skrev (1 minutt siden): Har du prøvd å google ordet "nei"…? Jeg spør om denne situasjonen som moren står i er noe for en annen mann. Og utdyp gjerne Endret 15. mai 2023 av Diry72 Ekstra info
ClausSaus Skrevet 15. mai 2023 #14 Skrevet 15. mai 2023 Diry72 skrev (5 minutter siden): Jeg spør om denne situasjonen som moren står i er noe for en annen mann. Og utdyp gjerne Å innlede et forhold til en dame som bor sammen med sine to autistiske barn og barnas far…? For alt jeg vet kan hun være en fantastisk mor som fortjener ros herfra til aftensangen for alt hun ofrer for barna sine… … men jeg hadde ikke rotet meg bort i en slik situasjon om jeg så hadde en pistol rettet mot bakhodet. Og hvis jeg var deg ville jeg faktisk vært bekymret for hva slags type mann som overhodet ville vurdere noe slikt seriøst. 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #15 Skrevet 15. mai 2023 ClausSaus skrev (4 minutter siden): Å innlede et forhold til en dame som bor sammen med sine to autistiske barn og barnas far…? For alt jeg vet kan hun være en fantastisk mor som fortjener ros herfra til aftensangen for alt hun ofrer for barna sine… … men jeg hadde ikke rotet meg bort i en slik situasjon om jeg så hadde en pistol rettet mot bakhodet. Og hvis jeg var deg ville jeg faktisk vært bekymret for hva slags type mann som overhodet ville vurdere noe slikt seriøst. Helt enig! Og ikke pga barna, men pga eksen🤣 Anonymkode: 0d55d...846 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #16 Skrevet 15. mai 2023 Diry72 skrev (33 minutter siden): Vi har 2 barn med autisme. Moren ønsker ny kjæreste. Vi skal bo sammen, det er det moren forespeiler seg. Hvordan hun tenker å ha en kjæreste når vi har felles bolig...vi har heller ikke råd til å kjøpe en til. Hun kan selvfølgelig flytte til han når det blir aktuelt, med barna. Men hun har sagt at hennes neste kjæreste ikke skal ha noe med barna å gjøre. De trenger hjelp til å tørke seg bak, kle på seg riktige klær etc . Mulig dette blir litt forvirrende Altså. Hæ? Er du og moren sammen? Og hun ønsker å "ta inn" en kjæreste i samme hus? Anonymkode: 85f67...38c
Diry72 Skrevet 15. mai 2023 Forfatter #17 Skrevet 15. mai 2023 (endret) Nei. Kjæreste skal ikke bo med oss. Moren og jeg bor sammen, pga barna. Hvordan hun skal pleie det forholdet samtidig som hun skal ha ansvar for våre barn, det begriper jeg ikke helt. Hun tenker å møte han i en helg , kansje en dag de har sammen . For så at hun drar hjem til oss. Blir den samme situasjonen for meg også hvis jeg finner meg en ny kjæreste, men da flytter jeg. Endret 15. mai 2023 av Diry72 Ekstra info
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #18 Skrevet 15. mai 2023 Diry72 skrev (3 minutter siden): Nei. Kjæreste skal ikke bo med oss. Moren og jeg bor sammen, pga barna. Hvordan hun skal pleie det forholdet samtidig som hun skal ha ansvar for våre barn, det begriper jeg ikke helt. Hun tenker å møte han i en helg , kansje en dag de har sammen . For så at hun drar hjem til oss. Blir den samme situasjonen for meg også hvis jeg finner meg en ny kjæreste, men da flytter jeg. Hmm. Skjønner. Om hun finner noen kjæreste er jo ikke så godt å si. Men han må jammen være en kjernekar som takler alt dette. Men du vet aldri. Anonymkode: 85f67...38c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #19 Skrevet 15. mai 2023 Diry72 skrev (2 minutter siden): Nei. Kjæreste skal ikke bo med oss. Moren og jeg bor sammen, pga barna. Hvordan hun skal pleie det forholdet samtidig som hun skal ha ansvar for våre barn, det begriper jeg ikke helt. Hun tenker å møte han i en helg , kansje en dag de har sammen . For så at hun drar hjem til oss. Blir den samme situasjonen for meg også hvis jeg finner meg en ny kjæreste, men da flytter jeg. Dere høres mildt sagt spesielle ut. Hvem tenker på barna her? Barna deres er jo ekstra sårbare mtp nye mennesker inn og ut. Du høres også veldig sjalu og bitter ut. Mitt tips: selg huset og ha barna 50%\50% så slipper dere bry dere om hvem som er hos hvem når dere har barnefri. Blir stressa bare av å lese om dette! Anonymkode: 0d55d...846 2
Diry72 Skrevet 15. mai 2023 Forfatter #20 Skrevet 15. mai 2023 Er på ingen måte sjalu eller bitter. Jeg har nevnt det for henne at jeg kan ha det ene barnet, mens hun tar det andre, noe hu ikke ville. Problemet er også at vi har for lav inntekt til å kjøpe en ny bolig. Vet ikke om Kommunen er villig til å bidra der. Barna skal ikke eksponeres for andre folk i leiligheten. Så kjærestene må hun eller jeg møte ute. Jeg mener hele opplegget høres helt rart ut, of jeg sier det ikke for at det er slutt mellom oss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå