Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et word doc som jeg satt passord på, men jeg glemte hva passordet var. Så jeg googlet hvordan jeg skulle finne det ut. da havnet jeg på denne siden: How to Open Password Protected Word Doc/Docx File (Working) (wimware.com)

og brukte den første metoden. Men når jeg trykket F5 så skjedde det ingenting. Jeg har en laptop som kanskje ikke fungerer helt på samme måte som en mac. Så i stedet så trykket jeg på en play knap. Og da kom jeg inn på dokumenter og trykket på dokumentet jeg skulle ha åpnet. Siden da har pcen lastet noe veldig. Det er kanskje 10 minutter siden. Jeg kan forsatt åpne en annen fane, som KG, men der jeg skrev inn koden går det ikke an å bruke musepekeren. Har jeg gjort noe feil? Har jeg ødelagt pcen min? 

Anonymkode: 9e140...b4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare lukk fanen da. Herregud.

Anonymkode: efa52...2db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare lukk fanen da. Herregud.

Anonymkode: efa52...2db

okey jeg lukket fanen. Men word fanen vil ikke lukke seg og jeg hører at maskinen jobber fortsatt

Skrevet

CTR+Alt+Del -> Oppgavebehandling. Der kan du drepe prosessen.

AnonymBruker
Skrevet
Bovina sancta skrev (1 minutt siden):

CTR+Alt+Del -> Oppgavebehandling. Der kan du drepe prosessen.

Okei da gjorde jeg det. Men jeg skulle gjerne ha likt å ha det passordet

AnonymBruker
Skrevet

Et godt råd: Kjør Linux fra en minnepenn, der hele systemet kjøres i RAM.

Uansett hva en som skjer, vil man aldri klare å rote det til, da alt er splitter nytt når systemet lastes i minnet ved omstart.

Så her får eventuelle hackere virkelig problemer; Windows-brukere, derimot, må slite med høyere strømregninger fordi PC-en trenger antivirus pluss pluss ...

Anonymkode: aa5d4...71b

AnonymBruker
Skrevet

Siden du lenker til, er forresten til liten hjelp, de tilbyr tilstynelatende en gratis løsning, men alt blir så mye enklere om man bare kjøper programmene de foreslår som et alternativ. Nesten svindel i mine øyne, da det også finnes andre løsninger.

Hvis du ønsker å åpne filen, kan man lett finne webtjenester som gjør denne jobben med mindre dokumentet er topphemmelig, noe jeg regner med at det ikke er. Forsøk for eksempel

https://www.lostmypass.com/file-types/ms-word/

... og se om dette fungerer om du har et enklere passord; vanskeligere passord koster penger - fra 290 til 490.

Et godt råd som kan hindre fremtidige problemer er å skrive ned alle passord man bruker på et stykke analogt papir.

Anonymkode: aa5d4...71b

AnonymBruker
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 69d8b...c62

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...