Gå til innhold

Små ting som skurrer under dating

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil du si at han spør lite om deg og dine ting, men snakker relativt mye om sitt eget er et lite varselssignal?

Jeg må innrømme at det har vært en dealbreaker for meg, men er jeg for rask til å konkludere?

Anonymkode: ddead...91c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil du si at han spør lite om deg og dine ting, men snakker relativt mye om sitt eget er et lite varselssignal?

Jeg må innrømme at det har vært en dealbreaker for meg, men er jeg for rask til å konkludere?

Nei, det er dealbreaker 

Anonymkode: 471e1...822

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, det er dealbreaker 

Anonymkode: 471e1...822

Glemte det i hovedinnlegget, men virker ikke ego sånn generelt sett.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at å ta tiden til hjelp er det som best viser hvem folk er. Mange blir nervøs med nye folk, så at de er litt idiot i starten behøver ikke bety noe.

Anonymkode: a8a23...515

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har nettopp avsluttet en situationship-relasjon. Den varte altfor lenge. 6 mnd. Den fyren spurte meg aldri om noen ting. Ønsket meg aldri en god dag. Lurte aldri på hva jeg gjorde. 

Han kunne bli stille over flere dager. Jeg er tunglærd og har rødeflagg-blindhet. Men ja, nå vet jeg at det er et rødt flagg. Han ønsket ikke å bli bedre kjent med meg. Sorry to say!

Anonymkode: e7e46...cc5

• Liker 1
Skrevet

Ville avventet litt og sett om det endret seg. Fortsetter det, så er han en egoist og da er det en dealbreaker for min del.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei. Jeg har nettopp avsluttet en situationship-relasjon. Den varte altfor lenge. 6 mnd. Den fyren spurte meg aldri om noen ting. Ønsket meg aldri en god dag. Lurte aldri på hva jeg gjorde. 

Han kunne bli stille over flere dager. Jeg er tunglærd og har rødeflagg-blindhet. Men ja, nå vet jeg at det er et rødt flagg. Han ønsket ikke å bli bedre kjent med meg. Sorry to say!

Det er sikkert noe med de små tegnene som man kanskje velger å overse litt fordi man ønsker at ting skal bli til noe bra.

AnonymBruker
Skrevet

Noe av det mest irriterende er en høyttalerledning som ikke er koblet ordentlig inn men bare lager skurrelyder når man skal kose.

Anonymkode: ce575...9e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er sikkert noe med de små tegnene som man kanskje velger å overse litt fordi man ønsker at ting skal bli til noe bra.

Ja i min situasjon så valgte jeg nok å overse dette. Jeg var betatt og da blir man vel litt sånn at man er betatt av potensialet av hvordan forholdet kan bli. Det var ennå flere røde flagg med denne fyren men jeg er over han nå. Han tok kaka da han presterte å bli bestevenn med min venninne på snap. Da hadde han ikke sendt meg en eneste snap den helgen, men masse til henne.  Jeg snakket aldri mer med han etter dette. Trengte ingen avslutningssamtale for å si det mildt. Nå i ettertid blir jeg kvalm av alle de røde flaggene. Forholdet til min venninne er anstrengt. Håper hin syns det var verdt å miste meg pga de snap-samtalene de hadde. Hun burde jo sagt fra til han at JEG ikke ville likt at de to snappet. Fyyyysj, for en bedriten situasjon!!

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noe av det mest irriterende er en høyttalerledning som ikke er koblet ordentlig inn men bare lager skurrelyder når man skal kose.

Anonymkode: ce575...9e0

Huff som det skurrer...🙄😏

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja i min situasjon så valgte jeg nok å overse dette. Jeg var betatt og da blir man vel litt sånn at man er betatt av potensialet av hvordan forholdet kan bli. Det var ennå flere røde flagg med denne fyren men jeg er over han nå. Han tok kaka da han presterte å bli bestevenn med min venninne på snap. Da hadde han ikke sendt meg en eneste snap den helgen, men masse til henne.  Jeg snakket aldri mer med han etter dette. Trengte ingen avslutningssamtale for å si det mildt. Nå i ettertid blir jeg kvalm av alle de røde flaggene. Forholdet til min venninne er anstrengt. Håper hin syns det var verdt å miste meg pga de snap-samtalene de hadde. Hun burde jo sagt fra til han at JEG ikke ville likt at de to snappet. Fyyyysj, for en bedriten situasjon!!

Høres ut som en hyggelig kar og nesten like greit at han viste hvem han var tidlig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som en hyggelig kar og nesten like greit at han viste hvem han var tidlig.

Hele fyren hadde så å si skurret de 6 månedene relasjonen varte. Skjønner bare ikke hvorfor jeg ble såpass lenge. Ønsker han fantastisk lykke til videre😂😌 jeg er glad for at han er ute av mitt liv. Han trykte nettopp liker på min insta-story. "Du må bare trykke liker" tenker jeg.😂 im happy! Men det er sikkert han også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Min erfaring er at det ikke blir bedre og ALT handlrf mest om de. 

Anonymkode: 74043...786

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er et negativt tegn. Da er han ikke virkelig ute etter å bli kjent med deg, den du er, en å connecte med og beundre og elske for personligheten men bare ha "en dame" for sex og praktiske goder. 

Anonymkode: 9d317...d85

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Føler med deg. Var i en lignende situasjon selv for ikke lenge siden, bortsett fra at min venninne fortalte meg det med en gang han begynte å skrive til henne... så ja. Skjønner at det er tungt ❤

Anonymkode: 30fb1...dbd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Føler med deg. Var i en lignende situasjon selv for ikke lenge siden, bortsett fra at min venninne fortalte meg det med en gang han begynte å skrive til henne... så ja. Skjønner at det er tungt ❤

Anonymkode: 30fb1...dbd

Tusen takk. Ikke meningen å kuppe tråden. Men kanskje vi lærer av hverandre med å fortelle litt. Min venninne var overhodet ikke interessert i "min fyr" så hun svarte han på snap bare for høflighets skyld sier hun. Det var han som var ute etter alt som har puls....fysj jeg spyr.

Jeg er skuffet over både han og venninna mi. Jeg mistet begge på en gang. Det får så være, for jeg tåler ikke sånn der tull. Blir utrulig fornærma og skuffet.

Se opp for røde flagg!! Vær obs.

AnonymBruker
Skrevet

Enig med de som ville gitt det litt tid.

Noen kan være klønete i en bli kjent-fase, men så viser de seg fra en bedre side etter hvert. Men hvis trenden fortsetter, ville jeg ikke ha gått videre med ham.

Anonymkode: 0b54c...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...