rorodinbåt Skrevet 14. mai 2023 #1 Del Skrevet 14. mai 2023 ja hvordan gjør man dette, jeg får pakker til et sted som er langt unna meg. det er flere butikker som har post i butikk som ligger nærme meg. Jeg har prøvd og gå inn på postens sider, men finner ikke ut av det. Noen som kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #2 Del Skrevet 15. mai 2023 Du kan ringe Postens kundeservice for å få ordnet det, eller du kan legge inn info i chat og ordne det der. Men jeg tror at de tar betalt for å endre til nytt hentested. Posten er veldig rigid her. Jeg har selv forsøkt å endre sted for hvor jeg kan hente pakker (permanent), men uten at de har vært behjelpelige. Det stedet jeg normalt må hente pakker ligger veldig upraktisk til, men Posten tenker kun hva som er enklest for dem selv. Anonymkode: de8de...cf2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 15. mai 2023 #3 Del Skrevet 15. mai 2023 Mange nettbutikker tilbyr kundene å endre dette i bestillingsprosessen. Om du ikke får gjort det når du bestiller tror jeg du skal slite med å få gjort det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå