AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #21 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg skal slanke meg så er jeg konstant sulten og spiser lite. Vet at det er feil, men klarer ikke å forandre på det Anonymkode: 507c7...4e9 Ja, jeg har alltid gjort det sånn jeg og, noe annet virker ikke. Men nå virker jo ikke det en gang 😅 Har gått ned mye vekt i mitt liv, og det har aldri vært så vanskelig. Jeg gjorde omtrent det samme for to år siden, og da gikk jeg ned 15 kilo på mer mat enn dette. -TS Anonymkode: c94ed...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #22 Del Skrevet 19. mai 2023 Hei TS! Dette er som å lese om meg😅. Laget en tråd om det i fjor av samme frustrasjon. Omtrent samme BMI som deg, lå på 1500 kcal i snitt, logget absolutt alt og gikk ned sånn 0,2 kilo den første måneden. Tenkte at det ikke ga noen mening. Var i ferd med å gi opp, men så tenkte jeg at fuck vektnedgang, jeg spiser mye sunnere nå, jeg er godt i gang med treningsregime, uansett så har kroppen min det mye bedre nå. Vel, det som skjedde neste måned var at jeg plutselig gikk ned hele 4 kg! Spiste likt, trente likt, ingen åpenbar forklaring, men sånn er det med vektnedgang. Det er aldri så skjematisk som man ønsker og forventer. Kroppen er ikke en maskin. Så FORTSETT! Ikke tull med lavere kalorier. Bare pass på at helgeutskeielsene dine er innafor, og regn gjennomsnitt per uke. Anonymkode: fcc29...9c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #23 Del Skrevet 19. mai 2023 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 636c0...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #24 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei TS! Dette er som å lese om meg😅. Laget en tråd om det i fjor av samme frustrasjon. Omtrent samme BMI som deg, lå på 1500 kcal i snitt, logget absolutt alt og gikk ned sånn 0,2 kilo den første måneden. Tenkte at det ikke ga noen mening. Var i ferd med å gi opp, men så tenkte jeg at fuck vektnedgang, jeg spiser mye sunnere nå, jeg er godt i gang med treningsregime, uansett så har kroppen min det mye bedre nå. Vel, det som skjedde neste måned var at jeg plutselig gikk ned hele 4 kg! Spiste likt, trente likt, ingen åpenbar forklaring, men sånn er det med vektnedgang. Det er aldri så skjematisk som man ønsker og forventer. Kroppen er ikke en maskin. Så FORTSETT! Ikke tull med lavere kalorier. Bare pass på at helgeutskeielsene dine er innafor, og regn gjennomsnitt per uke. Anonymkode: fcc29...9c0 Takk for super motivasjon 😀 Det er det jeg håper, at det plutselig løsner etter hvert. Jeg skal ikke gi meg! Det er jo fysisk umulig at dette ikke skal gi resultater liksom 😄 Men tusen takk, det gir masse håp og driv til å fortsette 😀 Det er som du sier, uansett mye bedre for kroppen nå 😊 -TS Anonymkode: c94ed...c28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #25 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 636c0...7ed Tror du? Synes den er ganske selvforklarende på grunn av underforumet 😄 Da håper jeg en moderator kan si ifra så det kan fikses 😊 -TS Anonymkode: c94ed...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #26 Del Skrevet 27. mai 2023 Oppdatering om at det faktisk går litt nedover nå 😄 Den siste uka har vekta vist mindre. Har gått fra å stå bom fast på 83,8 i ukesvis til 82,4 i dag. Jeg ser og at klærne sitter bedre og magen er flatere, så mindre kalorier har uansett hatt effekt selv om vekta har stått stille. En kilo hadde ikke hatt så stor effekt på den høye kroppen min, så vekt er ikke alt 😊 Men jeg skal ned på normal BMI, merkelig nok er det som irriterer meg mest at jeg er en del av den voksende statistikken "overvektig" i Norge, og det nekter jeg å være 😄 Utseende kommer på andreplass av grunner, så at jeg vil være i form til å leke med sønnen, og så helsa til slutt. Sånn er det bare, tror vi alle bare må finne det som motiverer en. Og det er lov at den fysiske helsa kommer sist 😄 Men gud, jeg har vært sulten 😄 Nå er imidlertid magesekken mer tilpasset, så jeg blir fortere mett og ikke så mye sulten. Det er håp altså! 😀 Takk for hjelp og peptalk her, det har hjulpet 😊❤️ -TS Anonymkode: c94ed...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå