Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg elsker mine fliser. De tåler alt, kan vaskes grundig med salmiakk og fugene holder seg år etter år.

Skal ta en skikkelig tørn igjen nå til våren.... med masse salmiakk. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest mzluze i.i
Skrevet

Vi fikk laget en stålplate på jobben min, og kjøpte et stykke av samme gulvbelegg som er på gulvet, som vi så limte på stålplaten. Platen ble så skrudd på veggen mellom benk og skap.

Det ble litt kult faktisk. :)

(vi har slik stein-etterligning-gulv-belegg)

Skrevet

Fliser

Disse her var jo fine.

kanskje de kan passe inn

Gjest gjest1
Skrevet
Fliser

Disse her var jo fine.

kanskje de kan passe inn

Dette er slike fliser som jeg tipset om lengre opp i tråden! Jeg synes de er vannvittig fine. Utrolig fin og blank finish.

Skrevet (endret)
Pleksiglass eller vanlig glass. Det finnes også fliser som skiller seg litt ut. Så noen på et oppussingsprogram her om dagen, lange og smale ( ca 3cm x 10cm).

Denne tenkte du?

Trur jeg så det programmet jeg også. Var det sånne små fliser i stål eller noe? Det var utrolig stillig. Kan det ha vært progammet til hun Debbie travis eller noe. På tvnorge i allefall..

Stillig finish ja. De vil nok skille jeg litt ut de der.

Disse er forrrsten 10x20 cm

Endret av IdaH
Gjest gjest1
Skrevet

Ja, de flisene jeg så var kanskje enda litt smalere enn disse du linker til. De jeg så var i hvitt, vanlig keramisk materiale. Det var nok Debbie Travis, ja.

De skiller seg ut og jeg tror ikke du blir så fort lei av de. Kreative og morsomme løsninger som f.eks kaffe bak glass og knalle farger er etter min erfaring fint en periode, men det er noe man blir ganske fort lei.

Skrevet

da var det ikke samme program vi så.. for de jeg så var i stål...

De flisene er sikkert stillige også deresom de er litt smalere enn mine.

Det eneste jeg kan tenke meg er at kanskje det er litt mye å vaske mellom hver flis/fug.. må jo bli mer jobb med små fliser enn store?

trur nok det er lettere å bli lei dersom man heller ting bak en plate.. eller har fliser i mange ulike farger som jeg har sett en del av på nett.

Skrevet

Jeg synes glassfliser er lekkert jeg, men søren så dyrt.

Lurer litt på om jeg skal prøve vanlige fliser med noen glassfliser her og der. Kan bli kult og kan bli rotete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...