AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #21 Del Skrevet 17. mai 2023 Gjør meg ingen. Men er ikke noe jeg selv syntes er så jævla gøy. Anonymkode: 2fd85...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martineher Skrevet 18. mai 2023 #22 Del Skrevet 18. mai 2023 Det er jo fantastisk å gjøre noe som er så enkelt som ser så godt ut 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #23 Del Skrevet 18. mai 2023 Mja, jeg føler meg ikke noe flink til det 😅 Jeg bare opplever bedre respons ved å gi oralsex for eksempel. Jeg liker å se på og kan tenne veldig på det i selve sexen, men som forspill synes jeg det er litt knotete fordi jeg er rimelig sikker på at dette ikke er mitt spesialfelt 😆 Det er faktisk vanskelig! Altså, han får orgasme av det - men ikke sånn som ved alt annet jeg kan gjøre istedet. Anonymkode: ff670...810 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann1977 Skrevet 21. mai 2023 #24 Del Skrevet 21. mai 2023 Alle kvinner som liker å bli slikket i fitta og får orgasme og god tilfredsillelse av en mann, bør like å suge, runke mannen tilbake, selv om det selvølgelig ikke skal kreves av henne. Alt må være styrt av lyster og lek i sexen.... For min del gir det så liker bedre å knulle enn å bli runket etter å ha fått henne til å få orgasme.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #25 Del Skrevet 21. mai 2023 Mann1977 skrev (8 minutter siden): Alle kvinner som liker å bli slikket i fitta og får orgasme og god tilfredsillelse av en mann, bør like å suge, runke mannen tilbake, ... Jeg er nok ekstremt heldig som har en mann som ikke tenner på å være passiv/mottaker. Han sin store fetisj er å fi meg nytelse. Passer meg perfekt, da jeg ikke suger. En håndjobb gjør meg ingen ting, men det er altså uansett ikke aktuelt da mannen min er en utpreget «giver». Jeg får altså den nytelse og de orgasmene jeg måtte ønske, og slipper å gjøre ting som ikke gir meg noe særlig uansett💃🏼 Anonymkode: 2fd85...f38 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann1977 Skrevet 21. mai 2023 #26 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er nok ekstremt heldig som har en mann som ikke tenner på å være passiv/mottaker. Han sin store fetisj er å fi meg nytelse. Passer meg perfekt, da jeg ikke suger. En håndjobb gjør meg ingen ting, men det er altså uansett ikke aktuelt da mannen min er en utpreget «giver». Jeg får altså den nytelse og de orgasmene jeg måtte ønske, og slipper å gjøre ting som ikke gir meg noe særlig uansett💃🏼 Anonymkode: 2fd85...f38 Det er jeg enig i. Ingen må noe som helst, men om mannen tilfredsstilles av å bli runket, er det jo lurt og godt å gi den andre det for hans skyld? Jeg liker å bli sugd og runket noen ganger, men mest som litt forspill, ikke som klimax. Jeg nyter når jeg gir henne orgasmer og nyter når jeg kommer. Jeg nyter best å komme mens vi puler.... ikke når hun runker meg. Det er vankelig, nesten umulig å runke en mann slik han liker det best, det er han flinkere til selv..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ikke Skrevet 21. mai 2023 #27 Del Skrevet 21. mai 2023 Min hemmelighet 😶 *jeg hater det* Later som om jeg synes det er så gøy og spennende men synes egentlig det er kjedelig og tungt. Gjør det bare fordi jeg vet det blir godt tatt i mot. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #28 Del Skrevet 21. mai 2023 Mann1977 skrev (3 minutter siden): Det er vankelig, nesten umulig å runke en mann slik han liker det best, det er han flinkere til selv..... Absolutt. Gjelder onani med eller uten leketøy for kvinner også. Det er man flinkest til selv. Anonymkode: 2fd85...f38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #29 Del Skrevet 21. mai 2023 vil ikke skrev (1 minutt siden): Min hemmelighet 😶 *jeg hater det* Later som om jeg synes det er så gøy og spennende men synes egentlig det er kjedelig og tungt. Gjør det bare fordi jeg vet det blir godt tatt i mot. You do you. Sexlivet fikk en oppsving da jeg sluttet å gjøre ting jeg ikke liker😊 Anonymkode: 2fd85...f38 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ikke Skrevet 21. mai 2023 #30 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): You do you. Sexlivet fikk en oppsving da jeg sluttet å gjøre ting jeg ikke liker😊 Anonymkode: 2fd85...f38 Jeg gjør mest ting jeg liker 🤭 Derfor hører det til sjeldenhetene at jeg utelukkende gir en håndjobb. Synes bare det høres så fryktelig ut å skulle innrømme at det er så pes, da er det lettere å heller la ting skje organisk så slipper jeg å runke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 21. mai 2023 #31 Del Skrevet 21. mai 2023 Ja, med litt ballekos liker bedre å suge. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #32 Del Skrevet 21. mai 2023 Liker både å runke og suge han. 😋 Anonymkode: 20fa8...f2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #33 Del Skrevet 21. mai 2023 Liker å kose med den og ballene, men å runke over tid er jeg ikke god på. Får vondt i underarmen ganske så fort. Liker mye bedre å suge. Anonymkode: b2876...3eb 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonzki Skrevet 19. januar 2024 #34 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.5.2023 den 16.18): Liker både å runke og suge han. 😋 Anonymkode: 20fa8...f2b Heldig som har deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 19. januar 2024 #35 Del Skrevet 19. januar 2024 On 5/21/2023 at 3:29 PM, Mann1977 said: Alle kvinner som liker å bli slikket i fitta og får orgasme og god tilfredsillelse av en mann, bør like å suge, runke mannen tilbake, selv om det selvølgelig ikke skal kreves av henne. Alt må være styrt av lyster og lek i sexen.... For min del gir det så liker bedre å knulle enn å bli runket etter å ha fått henne til å få orgasme.... Hvorfor? Hvorfor bør de som liker å bli slikket/fingret også like å suge/runke? Jeg mener riktignok det motsatte, men er ikke ute etter å konfrontere eller krangle. Jeg er bare interessert i å høre mer om hvorfor du mener som du gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonzki Skrevet 19. januar 2024 #36 Del Skrevet 19. januar 2024 Bonzki skrev (1 time siden): Heldig som har deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #37 Del Skrevet 19. januar 2024 Ja, men liker ennå bedre å suge ham. Anonymkode: e9bf5...ef7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #38 Del Skrevet 19. januar 2024 Nei, det er tungt og slitsomt. Anonymkode: 2cff1...b40 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #39 Del Skrevet 19. januar 2024 Ja jeg er en som elsker å gi, men ikke få 😉😊 Elsker å se at mannen nyter det, kjenne at rett før han kommer så strammer alt av muskler på ham. Gir både bj, ronker, koser å slikker på ballene og en sjelden gang prostataorgasme 😊 K36 Anonymkode: f7e42...cc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #40 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja jeg er en som elsker å gi, men ikke få 😉😊 Elsker å se at mannen nyter det, kjenne at rett før han kommer så strammer alt av muskler på ham. Gir både bj, ronker, koser å slikker på ballene og en sjelden gang prostataorgasme 😊 K36 Anonymkode: f7e42...cc8 Samme her. Jeg elsker å gi, men ikke å få. Å få BJ, bli runket osv gir meg ingen ting. Anonymkode: 2fd85...f38 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå