Gå til innhold

Idag ringte han ikkke


Gjest Elskerinnen

Anbefalte innlegg

Hege, den mannen har sittet inne for drap, uaktsomt, men..

Han forfølger meg på nettet og om han er blitt moderator her er det gøy...?

Send meg en mail, du kan sjekke alle moderatores navn ved å gå direkte til deres arbeidsgivere. Han er i arbeid, sier han, men han kaller seg sikkert en kvinne nå...

Please :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elskerinnen

Jeg har ikke skrekk og noia og ... men gru...

En eks har fulgt etter meg, la meg slippe... når han får ip-adr mi, og det får han om han er moderator her, så kan han .....

Kan du sjekke de nye moderatorene?

Arb.givere osv. Jeg sendte deg en mail. Jeg har sikkert noia nå, men en mann/eks som nesten greide ta livet av meg før og som har sittet inne for drap før - sjekk den- please...

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg sende en mail til deg Hege og spørre, men han dekker seg sikkert under et navn jeg umulig kan gjenkjenne.

Da må jeg melde pass...

Send meg en mail, du kan sjekke alle moderatores navn ved å gå direkte til deres arbeidsgivere. Han er i arbeid, sier han, men han kaller seg sikkert en kvinne nå...

Han er ikke moderator hos oss. Jeg har møtt alle moderatorene personlig og kan garantere at de er ekte kvinner alle sammen.

Jeg har forresten mottatt mail fra deg, og besvart den.

men en mann/eks som nesten greide ta livet av meg før og som har sittet inne for drap før - sjekk den- please...

Dersom du føler deg forfulgt og truet er dette en sak for politiet, ikke oss. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådstarter igjen

Hege, jeg husker det, men jeg fikk panikk.

I natt var jeg ikke helt edru, og i dag tidlig tenkte jeg at det var like greit å møte han, og face that facts, men en venn frarådet meg det pga. at jeg tenkte be han hjem, hit til meg...

Jeg ble engstelig for jeg aner ikke hvilken sinnsforfatning han er i men jeg håper han har det bra.

Kameraten min klarte å skremme meg ytterligere. Men kanskje han har rett... Jeg har valgt å glemme det meste...

Hvis vi skal møtes, må det bli på et offentlig sted og med felles venner til stede. Jeg er klar for å skvære opp med han, men overreagerer siden han har vært voldelig før, fulgt etter meg på nettet, osv. Jeg orker ikke redegjøre for alt. Jeg har vært i kontakt med politet. De mente det var en SIVILSAK...

Dvs. noe må skje før de iverksetter tiltak. Jeg har par bevis, men jeg vil ha de backstage. Han vet hvilke bevis jeg sitter på (sykehus, osv) Jeg vil ha de som forsvar. Anmelder jeg han, kan jeg være ferdig... Jeg vet at dere har lyst å slette det jeg skriver nå, for jeg ville selv anbefalt alle kvinner som er eller blir utsatt for vold å anmelde... Så enkelt er det dessverre ikke i alle tilfeller. Man er GLAD i et menneske... og man orker ikke....

Nok om det.

Får par venner og venninner på besøk om en time. De vet om situasjonen, men det blir ikke det store samtaleemnet.

Beklager at jeg virker hysterisk, men jeg puster rolig nå og ser saklig på situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg puster rolig nå og ser saklig på situasjonen.

Det er bra! :)

Og du, pass på at du ikke legger ut for mye informasjon her i forumet. Det ligger åpent, slik alle kan lese det du skriver. Selv borte i Vladivostok..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er trådstarter, Hege... Jeg må jo være ditt verste mareritt snart... Håper ikke det, jeg klarer ivareta meg selv, har familie og venner som stiller opp og vet om mine problemer. Når de oppstår. Det er jo ikke dagligdags....

Og jeg kan love deg at ingen har sett et merke i ansiktet mitt mens kroppen har sett ut som et kart over .....

Og da forteller man (jeg) ingenting....

Nå har jeg avstand fra det. I alle fall tilsynelatende.

Men hva mente du med at alle kan lese dette fra alle verdens hjørner? Mener du at jeg må lukke munnen min med sju segl???

Pga hva?

Foreldrene må jo passe på barna sine ang. internet, og jeg personlig synes det burde være 29 års grense for å bli medlem her og legitimasjonsplikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du. Pust dypt og ikke gjør noe du angrer på. Får du registrert deg her nå eller er ip'en din blokkert? Tenker på deg, glad for at du får venner på besøk, håper det hjelper litt.

Klem fra Hu :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...