Gjest Elskerinnen Skrevet 6. januar 2006 #1 Del Skrevet 6. januar 2006 Stakkars mann som bare har to damer, meg og samboeren. Han er så ofte hos meg at jeg snart krever husleie. Er det realt? Han er mangemillionær, mens jeg er fra arbeiderklassen. Pga sykdom har jeg havnet i fattigklassen, Grunnen til at jeg skriver dette er at tråden min ble stengt. Jeg tar ikke i mot almisser. Gjør dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. januar 2006 #2 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg styrer ikke med andre enn den mannen jeg selv er gift med, og utgiftene deler vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. januar 2006 #3 Del Skrevet 6. januar 2006 dersom du som fattig elskerinne til en gift barnefar med mange penger, begynner å kreve "husleie" når han er hos deg, så er det vel ett fett om du velger å kalle det almisser eller husleie? det blir uansett hans måte å betale for å ha deg der på si når det passer ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #4 Del Skrevet 6. januar 2006 Wake up! Du tar jo imot "almisser" hver gang du tar imot besøk av denne karen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. januar 2006 #5 Del Skrevet 6. januar 2006 Uff, dette høres ikke greit ut. Elsker du ham nok til å orke å være elskerinnen? Du er vel verdt å ha noen 100%! Ikke sant?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. januar 2006 #6 Del Skrevet 6. januar 2006 Stakkars mann som bare har to damer, meg og samboeren. Han er så ofte hos meg at jeg snart krever husleie. Er det realt? Han er mangemillionær, mens jeg er fra arbeiderklassen. Pga sykdom har jeg havnet i fattigklassen, Grunnen til at jeg skriver dette er at tråden min ble stengt. Jeg tar ikke i mot almisser. Gjør dere? ← Frustrert nå? PM meg hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 7. januar 2006 #7 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg kan ikke sende pm. Jeg er kun gjest her, men jeg gjør det når jeg får opprettet et profil Må i dusjen, har en avtale om middag kl. 19. Det er med venner. Men jeg føler meg så sliten at jeg har lyst å melde pass. Lite søvn, bekymringer, ramaskrik, ute i går kveld langt på natt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. januar 2006 #8 Del Skrevet 7. januar 2006 Ta vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. januar 2006 #9 Del Skrevet 7. januar 2006 Kose deg i middag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #10 Del Skrevet 7. januar 2006 Dere er nesten altfor snille mot meg. Nå er jeg travelt opptatt. Jeg har sovet og ble vekket kl 1730 pga av at jeg ville sovet ennå hvis ikke jeg hadde bedt h*n ringe... Jeg sender deg en pm, til deg, Hu i Svingen. Vi har snakket sammen på pm før... men da hadde jeg et nick og du la heldigvis ikke hendene i bløt. Er ennå trett, men jeg trenger annet input enn det jeg har fått irl i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. januar 2006 #11 Del Skrevet 7. januar 2006 Håper du har hatt det fint i kveld! Fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. januar 2006 #12 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvorfor får hun så mange klemmer? Har jeg ikke fått med meg noe i denne tråden, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kristin_* Skrevet 9. januar 2006 #13 Del Skrevet 9. januar 2006 Kanskje fordi hun er en svak sjel uten ben i nesen?? Eller kanskje fordi hun virker litt "syk" ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. januar 2006 #14 Del Skrevet 9. januar 2006 Fordi hun trenger det! Her er en fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xora Skrevet 10. januar 2006 #15 Del Skrevet 10. januar 2006 Fordi hun sliter veldig med sine følelser, fornuften svikter når den burde være sterkest osv. Har fulgt med i den forrige tråden din -Elskerinne-. Men hvordan gikk det med spiralen, redselen for graviditet og sånt? Har du hatt mer kontakt med HAN? Håper virkelig at du klarer å kutte han ut, du fortjener bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 10. januar 2006 #16 Del Skrevet 10. januar 2006 har også fulgt med en fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elskerinnen Skrevet 12. januar 2006 #17 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg er heldigvis ikke gravid. Mensen kom før tiden men det har den gjort tidligere når jeg har vært ekstra stresset. Jeg skal sjekke spiralen til uka. Ang. han så har jeg ikke hørt mer, men jeg ble skikkelig sur på han sist uke når han ikke hadde tid til å snakke 2 minutter i telefonen og jeg ga da beskjed om at jeg ikke ville ha mer kontakt med han. Det er like greit, men jeg har stirret på telefonen denne uka, men det er vel mer normalt enn unormalt... Det som gjør meg forvirret er at jeg ikke er vant til å være elskerinne. Jeg kan ikke ringe han når jeg ikke vet hvor han er osv. Men nå er jeg ingens elskerinne lenger og det var kanskje en lekse at spiralen ble borte osv. Tråden min ble stengt pga at jeg nevnte at jeg har periodevise rusproblemer og nerveproblemer (angst). Der syntes jeg moderator var for streng, men jeg orker ikke krangle mer om det. Saken er at å være i elskerinnerollen gjorde meg verre mht. angst og rusproblematikk. Denne uka har jeg vært utrolig deprimert og grublet mye, men det begynner å gi seg nå. Jeg skal bytte mobiloperatør så jeg tror jeg skal bytte telefonnummer også med det samme. I går kveld ville jeg tatt telefonen om han ringte og jeg ville gått med på å møte han igjen, og det er ikke det jeg VIL!! Det har pågått lenge nok, og jeg ser at jeg har rotet til livet unødvendig mye for meg selv. Det er ikke mye mer å si om denne saken, men jeg har fått mye støtte her fra brukerne på kg og det hadde jeg ikke regnet med. Jeg har lest andre elskerinnetråder der andre har fått passet sitt påskrevet. Kanskje jeg skaffer meg et nick her igjen, men jeg vet ikke ennå. Det er ikke pga. moderatorene men pga. at jeg ikke synes det er så greit å utlevere så mye om seg selv som man kan finne på å gjøre i f.eks. en dagbok. Takk for støtte i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. januar 2006 #18 Del Skrevet 12. januar 2006 Bra du er kvitt ham! Du fortjener bedre. Se fremover, og lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. januar 2006 #19 Del Skrevet 13. januar 2006 Flink er du! Ikke gøy så klart, men det er jo det beste for deg. Jeg håper du registrerer deg jeg da, fint å ha deg her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ekskluderten Skrevet 13. januar 2006 #20 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg kan dessverre ikke sende pm til noen. Jeg har fått nick men er nektet på alle fora unntatt hage, mat, helse og hjem... Det er vel fordi eksen min sitter på troen her og hoverer. La han gjøra det da. Men jeg skal ta en prat med hege på pm, om det er mulig - jeg slipper jo ikke inn som medlem noen steder... og han er it - expert. Eksen min har fulgt etter meg på i.net. siden jeg dro. Gøy? Kan jeg sende en mail til deg Hege og spørre, men han dekker seg sikkert under et navn jeg umulig kan gjenkjenne. Da må jeg melde pass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå