Majer Skrevet 13. mai 2023 #1 Del Skrevet 13. mai 2023 https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/dama-mi-skal-ikke-ga-pa-nattklubb-uten-meg/15735662/ Jeg er en av de minst sjalue menneskene jeg kjenner så jeg hadde aldri nektet en kjæreste å gå ut. "Happy wife, happy life"... Men kravene til menn er store. Ikke på den måten han sier om penger og muskler, men at han skal ha stabil inntekt og selvtillit. Det som egentlig er, er at selvtillit kommer lettere om man har penger, behandler kvinner dårlig eller trener. Jakten på selvtillit kan faktisk være skadelig både fysisk og psykisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #2 Del Skrevet 13. mai 2023 Du mener altså at man får bedre selvtillit av å behandle andre mennesker dårlig? Hvorfor det, egentlig? Anonymkode: e3f21...34f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 13. mai 2023 #3 Del Skrevet 13. mai 2023 Er stabil inntekt et voldsomt krav? Jeg synes ikke det... ikke selvtillit heller. Det er noe alle bør jobbe med. Tror bok uansett for mye selvtillit er en større "dealbreaker" enn motsatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #4 Del Skrevet 13. mai 2023 Stabil inntekt og selvtillit er virkelig ikke rare kravene. Det er faktisk skremmende, om du ser på dette som høye krav. Det burde være et jævla minimum, for både kvinner og menn. Anonymkode: 7dd4a...ce0 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompetent Skrevet 13. mai 2023 #5 Del Skrevet 13. mai 2023 Det at kvinner legger vekt på inntekt, viser jo at de ønsker valuta for å gi bort sex til menn. For menn spiller inntekt ingen rolle så lenge hun har bra utseende. Menn er altså heteroseksuelle, mens kvinner er opportunister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 13. mai 2023 #6 Del Skrevet 13. mai 2023 Stabil inntekt og selvtillit er et pluss ja, men det er da ikke verdens største krav.. Og man får ikke selvtillit av å behandle kvinner dårlig. Jeg tror du forveksler selvtillit med en form for arroganse eller selvopptatthet, som enten blir for mye av "det gode", eller som veldig ofte er påtatt og skrøpelig, en løgn egentlig. Når en mann er veldig opptatt av å slå seg på brystet og vise hvor store baller han har og mange penger han har og nekter dama å gå ut alene fordi andre kan legge an på henne, så tenker jeg at har det motsatte av god selvtillit. Han har et oppblåst selvbilde, men det må han passe på og stå og blåse opp hele tiden, for det ligger ingen trygghet i egne sko under det. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solanum tuberosum Skrevet 13. mai 2023 #7 Del Skrevet 13. mai 2023 (endret) Om noen menn vil hate mitt kjønn fordi jeg valgte meg en mann som er i stand til å forsørge seg selv og synes godt om seg selv, hat i vei. Jeg synes det høres ut som sjalusi jeg. Sjalusi på menn som fungerer sånn noenlunde og ikke sitter på gutterommet og drar den til ett eller annet dataspill. Men kall det gjerne kvinnehat om det fungerer for deg. Endret 13. mai 2023 av Solanum tuberosum Skrivefeil 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #8 Del Skrevet 13. mai 2023 Hvilke strenge krav egentlig? Snill og stabil Fast inntekt ???? Det eneste kravet som har endret seg de siste 200 årene er at mannen nå MÅ være snill og stabil. Før så hadde ikke kvinner noe valg og måtte bli med den mannen som kunne forsørge henne samme hvordan han oppførte seg. Er det det å være SNILL og stabil som du syns er for høyt krav å ha til en mann? Da lurer jeg på hva slags undertrykkende syn du har på menn om du mener at dette ikke ligger i menns natur eller er oppnåelig for menn 🤷♀️ Anonymkode: 75894...537 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #9 Del Skrevet 13. mai 2023 Og nei det er ikke kvinners krav til menn som skaper kvinnehat. Det er menns undertrykkende kvinnesyn som skaper kvinnehat. Ikke skyld menns kvinnehat på kvinner, fy faen, noen av dere eier ikke grenser for skam for hva slags elendighet dere skylder på kvinner og feminismen, som om menn er 1-åringer som ikke har noe som helst ansvar og valg her i livet 🤷♀️🙄 Anonymkode: 75894...537 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 13. mai 2023 #10 Del Skrevet 13. mai 2023 Jeg tror årsaken til reelt kvinnehat og ekstremisme er marginalisering. De som sluttet seg til IS var ofte narkomane, psykisk syke og andre som sto helt utenfor samfunnet. ABB var psykisk syk og utenfor. Jeg tror det samme gjelder de som virkelig hater kvinner og feminister. Jeg tror marginaliseringen delvis kommer av overskudd på menn som gjør at flere er single. Flere menn som faller ut av skolen. Menn får også skyld for egen fjasko. Når kvinner faller utenfor skylder man på alt annet enn kvinnen selv. Det har heldigvis forandret seg de siste årene. Nå har det blitt helt normalt å løfte opp gutters problemer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #11 Del Skrevet 13. mai 2023 Har du fast jobb på rema så har du stabil inntekt. Det er vel ikke så ekstremt mange menn som står helt utenfor arbeidsmarkedet at man kan mene at det er et stort problem at kvinner ønsker en mann som ikke bare går hjemme? Anonymkode: d1230...dcb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #12 Del Skrevet 13. mai 2023 Kvinnehat er berettiget, de har altfor store krav og gir lite tilbake i et forhold. Menn betaler jo indirekte for sex. Anonymkode: d71bb...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #13 Del Skrevet 13. mai 2023 Menn og kvinner har like store krav mot seg ? Anonymkode: 71e72...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #14 Del Skrevet 13. mai 2023 Det er noe utrolig ekkelt over dette at mange menn mener at kvinner skal velge dem, fordi de har "falt utenfor samfunnet" og er "marginaliserte". Jeg får helt frysninger av den tankegangen. Det er KVINNENS feil at menn ikke evner å finne seg en partner 🤢 Å ta tak i seg selv? Nope - da trives de bedre med incel-stempelet. Skulle tro det bare var menn fra ikke-vestlige shithole countries med denne mentaliteten, men langt derifra. Utrolig skremmende, rett og slett. Anonymkode: 7dd4a...ce0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 13. mai 2023 #15 Del Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du mener altså at man får bedre selvtillit av å behandle andre mennesker dårlig? Hvorfor det, egentlig? Anonymkode: e3f21...34f Antagelig fordi en gjennom å ikke bry seg om hva den andre måtte mene eller synes utstråler en form for selvtillit som det nok for en del (unge) kvinner kan være vanskelig å skille fra en person som har en mer generell selvtillit og trygghet med seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 13. mai 2023 #16 Del Skrevet 13. mai 2023 Kompetent skrev (2 timer siden): Det at kvinner legger vekt på inntekt, viser jo at de ønsker valuta for å gi bort sex til menn. For menn spiller inntekt ingen rolle så lenge hun har bra utseende. Menn er altså heteroseksuelle, mens kvinner er opportunister. Dette er bare tull. For mange menn spiller det stor rolle at kvinnen har utdanning og relativt grei inntekt. Og for mange kvinner teller ikke inntekt. Det er jo mange som hevder i diverse tråder st håndverkere er mest attraktive. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #17 Del Skrevet 13. mai 2023 Skal menn ha applaus for å klare å stå oppreist og å vaske seg selv? Fy faen for et nivå dette er tatt til 😂 Dersom menn ikke klarer å finne seg en partner, og da ikke forstår at han må se innover og finne ut hva faen som gjør han så uattraktiv, da er han en kandidat for psykiatrien. Virkelig. Jeg ser så mange snøsokker av både menn og kvinner som får seg både partner og barn 🙄 Anonymkode: 7dd4a...ce0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 13. mai 2023 #18 Del Skrevet 13. mai 2023 Kompetent skrev (3 timer siden): Det at kvinner legger vekt på inntekt, viser jo at de ønsker valuta for å gi bort sex til menn. For menn spiller inntekt ingen rolle så lenge hun har bra utseende. Menn er altså heteroseksuelle, mens kvinner er opportunister. Nei, det viser kun at vi ikke ønsker å forsørge late menn som ikke gidder å jobbe. De fleste menn i Norge gidder heller ikke å forsørge late kvinner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
droopy Skrevet 13. mai 2023 #19 Del Skrevet 13. mai 2023 Majer skrev (5 timer siden): https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/dama-mi-skal-ikke-ga-pa-nattklubb-uten-meg/15735662/ Jeg er en av de minst sjalue menneskene jeg kjenner så jeg hadde aldri nektet en kjæreste å gå ut. "Happy wife, happy life"... Men kravene til menn er store. Ikke på den måten han sier om penger og muskler, men at han skal ha stabil inntekt og selvtillit. Det som egentlig er, er at selvtillit kommer lettere om man har penger, behandler kvinner dårlig eller trener. Jakten på selvtillit kan faktisk være skadelig både fysisk og psykisk. Hvilke krav til menn er det som er så store? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #20 Del Skrevet 13. mai 2023 Det beste er å holde seg langt unna denne galskapen det er blitt. Anonymkode: 34412...096 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå