Gå til innhold

Endre navn på dagbokunderforumet?


Amatariel
Gå til løsning Løst av Edie,

Anbefalte innlegg

Under dagbøker ligger "Treningsdagbøker".

Jeg ønsker å foreslå nytt navn til dette. Det er veldig mange der som skriver dagbok for å gå ned i vekt eller endre livsstil. Ikke så mange nødvendigvis fokusere på trening i seg selv som ligger i navnet. Det har vært litt stille der, men jeg forsøker å gå i gang litt aktivitet. Men tror det hadde vært lettere og mer aktuelt for mange om underforumet f.eks het "Livsstilsdagbok".

😇

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Løsning

Hei,

Og takk for godt forslag. Jeg ser raskt at flesteparten av dagbøkene der handler om livsstilsendring og ikke bare trening. Jeg endret derfor navnet til det du foreslår fordi jeg tenker det favner både trening og vektnedgang.

Skulle resten av moderatorteamet være uenig med meg, så står jeg for min vurdering, men vi må evt. vurdere saken i fellesskap.

Edie, adm.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (8 timer siden):

Under dagbøker ligger "Treningsdagbøker".

Jeg ønsker å foreslå nytt navn til dette. Det er veldig mange der som skriver dagbok for å gå ned i vekt eller endre livsstil. Ikke så mange nødvendigvis fokusere på trening i seg selv som ligger i navnet. Det har vært litt stille der, men jeg forsøker å gå i gang litt aktivitet. Men tror det hadde vært lettere og mer aktuelt for mange om underforumet f.eks het "Livsstilsdagbok".

😇

Det var et fint nytt navn synes jeg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...