Gjest ti10 Skrevet 12. mai 2023 #21 Skrevet 12. mai 2023 Hva med å snakke sammen og spørre? Det må da være mye bedre enn å komme i helt feil antrekk.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #22 Skrevet 12. mai 2023 22 hours ago, Andro said: Ville stilt i turbukse, joggesko og allværsjakke. Han er ikke interessert i at du skal kle deg som på bildet, men at du kan bevege deg ubesværet over stein og mose. At dere kan gjøre noe sammen. Jeg inviterte en mann på fjelltur på seinhøsten. Han kom i dressbukse og hadde ikke med stillongs eller lue. Det ble ikke oss. Høres ikke ut som kommunikasjonen var helt på høyden, så kanskje like greit. TS, kan du ikke bar spørre fyren hva han har tenkt. Anonymkode: 1e390...348
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #23 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Merkelig opplegg. Du visste ikke hvor? Så om han hadde ment skogen, så hadde du ikke likt det? Da er det jo ikke vits å møtes for en date heller. Møter man folk man kjenner så lite til? Anonymkode: c5c56...a60 Vi har ikke chattet så mye, i ble enig om å møtes å snakke face to face i stedet for teksting🙂 Anonymkode: 8bdc5...19c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #24 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare vær obs på at han ikke bare velger tur fordi han er gjerrig og derfor ikke vil ut å spise Anonymkode: d6b33...417 Skal tenke på det, takk🙂 Anonymkode: 8bdc5...19c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #25 Skrevet 12. mai 2023 visp skrev (1 time siden): Men hvorfor spør du ikke bare? Jeg har noen ganger vært på litt sånn hardere turer og møtt på noen som tydeligvis er på sin første date; mannen i turklær og dama med klikklakk-sko og fin håndveske.... og helt utslitt og rød i kinna Jeg hadde jo aldri blitt med på turdate uten å høre hva slags tur. Hva om han mener tur til Albania. Eller hva om han mener sugetur. SPØR! ti10 skrev (1 time siden): Hva med å snakke sammen og spørre? Det må da være mye bedre enn å komme i helt feil antrekk. AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ikke ut som kommunikasjonen var helt på høyden, så kanskje like greit. TS, kan du ikke bar spørre fyren hva han har tenkt. Anonymkode: 1e390...348 Jeg spurte i dag🙂 Anonymkode: 8bdc5...19c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå