AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 Skal møte en fra Tinder til helga på en turdate? Hvordan kler jeg meg? Regner ikke med at det er skogstur han mener? Tenkte olabukse, skinnjakke og ankelstøvletter. Blir det helt feil? Er jo slik jeg er på de fleste bildene på Tinder Anonymkode: 8bdc5...19c
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Skrevet 11. mai 2023 Det blir helt feil ja. Det tror jeg du skjønner selv. På en turdate går man i tursko eller joggesko og en turjakke eller vanlig jakke. Ikke skinnjakke. Anonymkode: d6b33...417 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det blir helt feil ja. Det tror jeg du skjønner selv. På en turdate går man i tursko eller joggesko og en turjakke eller vanlig jakke. Ikke skinnjakke. Anonymkode: d6b33...417 Men tenker mer at vi skal gå i byen en tur? Jeg er ikke noe friluftsmenneske (det står også i profilen min) Anonymkode: 8bdc5...19c
Andro Skrevet 11. mai 2023 #4 Skrevet 11. mai 2023 Ville stilt i turbukse, joggesko og allværsjakke. Han er ikke interessert i at du skal kle deg som på bildet, men at du kan bevege deg ubesværet over stein og mose. At dere kan gjøre noe sammen. Jeg inviterte en mann på fjelltur på seinhøsten. Han kom i dressbukse og hadde ikke med stillongs eller lue. Det ble ikke oss. 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #5 Skrevet 11. mai 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Ville stilt i turbukse, joggesko og allværsjakke. Han er ikke interessert i at du skal kle deg som på bildet, men at du kan bevege deg ubesværet over stein og mose. At dere kan gjøre noe sammen. Jeg inviterte en mann på fjelltur på seinhøsten. Han kom i dressbukse og hadde ikke med stillongs eller lue. Det ble ikke oss. Oi tror du det? Jeg har ikke turbukse eller allværsjakke. Vil helst ikke ha noe med skog og mose å gjøre 😅 Nå ble jeg urolig her for hva jeg gjør Anonymkode: 8bdc5...19c
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #6 Skrevet 11. mai 2023 Spør han rett ut om hva slags tur det er han har tenkt til? Anonymkode: fccec...9d6 7 5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #7 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men tenker mer at vi skal gå i byen en tur? Jeg er ikke noe friluftsmenneske (det står også i profilen min) Anonymkode: 8bdc5...19c Altså du kan gjerne joe deg i skinnjakke og støvletter om det er sånn du pleier å gå, men det er ikke spesielt fint eller praktisk antrekk for en date med mye gåing. Anonymkode: d6b33...417
Diana Skrevet 12. mai 2023 #8 Skrevet 12. mai 2023 (endret) Jeg hadde spurt hvilke type tur det er snakk om. Hvis det er skog/fjell tur hadde jeg avlyst da dere tydeligvis har vidt forskjellige interesser. Er det en gå å rusle i byen tur hadde jeg som ett minimum tatt på meg joggesko. Verken støvletter eller skinnjakke er tur klær Endret 12. mai 2023 av Diana 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #9 Skrevet 12. mai 2023 Hvorfor ikke skinnjakke? Anonymkode: fe7b0...296 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #11 Skrevet 12. mai 2023 Der har avtalt turdate, men uten å avklare hvor? Jeg ville stilt et oppfølgende spørsmål jeg. Greit å vite at det ikke er et sted der dere er helt alene, du vet aldri hvem personen bak profilen virkelig er. Uansett: Tur betyr å gå en del. Ankelstøvletter er feil. Ta på deg joggesko/sneakers uansett om turen er i byen, og velg noe annet enn skinnjakke, det blir bare veldig klamt. Evt si at du ikke er noe turmenneske. Det virker jo som du ikke helt er dama for han... Anonymkode: 8a7c0...1e7 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #12 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor ikke skinnjakke? Anonymkode: fe7b0...296 Skinnjakke er 2001 ikke 2023 Anonymkode: d6b33...417 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #13 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Skal møte en fra Tinder til helga på en turdate? Hvordan kler jeg meg? Regner ikke med at det er skogstur han mener? Tenkte olabukse, skinnjakke og ankelstøvletter. Blir det helt feil? Er jo slik jeg er på de fleste bildene på Tinder Anonymkode: 8bdc5...19c Du bør avklare hvor dere skal gå før du vurderer hva du skal ha på deg. Anonymkode: ebc9f...65a 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #14 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skinnjakke er 2001 ikke 2023 Anonymkode: d6b33...417 Neida, den er tilbake. Anonymkode: e793c...f78 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #15 Skrevet 12. mai 2023 Hei TS her. Takk for alle svar. Jeg sendte han en melding og spurte og han tenkte bare å gå tur i byen🙂 Ble glad for at han ikke ville i skogen😅 Anonymkode: 8bdc5...19c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #16 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Der har avtalt turdate, men uten å avklare hvor? Jeg ville stilt et oppfølgende spørsmål jeg. Greit å vite at det ikke er et sted der dere er helt alene, du vet aldri hvem personen bak profilen virkelig er. Uansett: Tur betyr å gå en del. Ankelstøvletter er feil. Ta på deg joggesko/sneakers uansett om turen er i byen, og velg noe annet enn skinnjakke, det blir bare veldig klamt. Evt si at du ikke er noe turmenneske. Det virker jo som du ikke helt er dama for han... Anonymkode: 8a7c0...1e7 Blir tur i byen🙂 Er ikke noen joggesko person, blir ankelboots eller Doc Martens men vil ha litt høyde😅 Anonymkode: 8bdc5...19c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #17 Skrevet 12. mai 2023 Merkelig opplegg. Du visste ikke hvor? Så om han hadde ment skogen, så hadde du ikke likt det? Da er det jo ikke vits å møtes for en date heller. Møter man folk man kjenner så lite til? Anonymkode: c5c56...a60
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #18 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Merkelig opplegg. Du visste ikke hvor? Så om han hadde ment skogen, så hadde du ikke likt det? Da er det jo ikke vits å møtes for en date heller. Møter man folk man kjenner så lite til? Anonymkode: c5c56...a60 Så sur a gitt? Du er her bare for å sutre? Anonymkode: a6220...477 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #19 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei TS her. Takk for alle svar. Jeg sendte han en melding og spurte og han tenkte bare å gå tur i byen🙂 Ble glad for at han ikke ville i skogen😅 Anonymkode: 8bdc5...19c Bare vær obs på at han ikke bare velger tur fordi han er gjerrig og derfor ikke vil ut å spise Anonymkode: d6b33...417 2
visp Skrevet 12. mai 2023 #20 Skrevet 12. mai 2023 Men hvorfor spør du ikke bare? Jeg har noen ganger vært på litt sånn hardere turer og møtt på noen som tydeligvis er på sin første date; mannen i turklær og dama med klikklakk-sko og fin håndveske.... og helt utslitt og rød i kinna Jeg hadde jo aldri blitt med på turdate uten å høre hva slags tur. Hva om han mener tur til Albania. Eller hva om han mener sugetur. SPØR!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå