Gå til innhold

Hjem til - hva da?


Gjest På jobb

Anbefalte innlegg

Skjønner deg godt jeg. De å lengte etter noe, å vite at noen er der for deg. Joda, jeg er i samme situasjonen, følt din frustrasjon mange ganger.. Nei det blir ikke det samme med en hund.. Dessverre, om livet haddet vært så enkelt..

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ER deilig å ha noen som lager (nydelig) mat til en, noen å se film sammen med, noen å sove ved siden av osv - jeg er utrolig heldig.

Men jeg hadde det da visselig ikke så værst da jeg var singel heller så vidt jeg kan huske. Jeg trente 6 dager i uka, jobba, ingen å irritere seg over for det var jo bare meg hjemme, ut på cafe, kunne sitte og pusle så lenge jeg ville med websiden min om jeg ville det etc.

Selvfølgelig er det lov å savne det å ha en helt spesiell person i livet sitt!

Men nå har du sjansen til å gå på kurs, lær og danse, ta bilder, bruk penger på deg selv uten at noen klager, møt nye mennesker, og "kjenn litt på hvordan det er å ta vare på seg selv" (som mammaen i remareklamen sa) :ler: .

Håper du møter en som kan være den rette snart, og at du har mange peiskvelder med påfølgende kos foran deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trådstarter :klem:

Jeg har nettopp blitt singel etter noen års samboerforhold. Jeg satt pris på akkurat de samme tingene som deg, jeg trivdes godt med å lage mat med en gang jeg kom hjem fra jobb, tenne opp i peisen, gå turer, se en film på kvelden....men dette gjorde jeg alene selvom jeg hadde en samboer :tristbla: Samboer ville heller holde på i garasjen, trene, være sammen med venner etc. Han var en så stor egoist og tok meg for gitt. Til slutt orket jeg ikke mer, og selvom jeg nå er alene med 2 barn, har jeg egentlig ikke noe savn etter han, for jeg gjorde jo alt alene uansett.

Jeg er en "dulleperson" som elsker å gjøre det koselig rundt meg, håper at jeg en dag vil finne en som setter pris på de tingene jeg gjør. Tar gjerne imot tips om hvor jeg kan finne han hen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg behøver en kjæreste - både for å føle meg elsket, respektert, attraktiv. Jo også for å føle en indre ro. Slik det er nå så føler jeg meg ikke hel :tristbla:

Jeg trenger bekreftelser på at jeg er en kvinne - at jeg er elsket kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IDAG savner jeg en samboer...

Har jo kommet en halvmeter snø jo...  :ler:

:ler: Pussig hvordan savnet dukket opp innimellom ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag savner jeg en samboer. Jeg fryser...

Dette med savn av samboer/kjæreste går i bølger. Noen ganger er jeg fornøyd med å være alene mens andre ganger synes jeg alt er et ork fordi jeg må gjøre alt kun for min egen del og har ingen spesiell å dele de små ting i hverdagen med...

Det er f.eks. ikke det samme å lage middag bare til seg selv...

Venner har jeg, men jeg kan ikke møte dem hver dag. De er også opptatt med sitt. Og det er ikke alltid jeg er like sosial heller.

Men i dag skulle jeg gjerne hatt et par sterke armer som holdt rundt meg etter at vi hadde spist middag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag savner jeg en samboer. Jeg fryser...

Dette med savn av samboer/kjæreste går i bølger. Noen ganger er jeg fornøyd med å være alene mens andre ganger synes jeg alt er et ork fordi jeg må gjøre alt kun for min egen del og har ingen spesiell å dele de små ting i hverdagen med...

Det er f.eks. ikke det samme å lage middag bare til seg selv...

Venner har jeg, men jeg kan ikke møte dem hver dag. De er også opptatt med sitt. Og det er ikke alltid jeg er like sosial heller.

Men i dag skulle jeg gjerne hatt et par sterke armer som holdt rundt meg etter at vi hadde spist middag...

Akkurat slik føler jeg det også............... bare ha noen å krype inntil :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eneboer

Fem ting jeg elsker ved å bo alene:

- jeg slipper å plukke opp rot etter andre enn meg selv

- Jeg får se hva jeg vil på tv

- Jeg kan sitte så leeenge jeg vil med pcn uten at noen begynner å mase på meg

- jeg kan lage favorittmaten min hver dag og spise den foran yndlingsprogrammet/filmen min og virkelig kose meg

- Jeg kan spille høy musikk og danse som en gal :grine2:

Fem ting jeg savner ved å ha samboer:

- Noen å lage mat sammen med

- noen som kan hente ett glass vann når man har lagt seg og ikke vil ut av den varme senga

- noen å se tv med

- noen å krype inn i armkroken til når dagen har vært for tøff

- Noen å varme seg på når senga er kald

Fem ting jeg hatet ved å ha samboer:

- å plukke dritt opp etter ham

- skjelden kunne bare være "meg selv" og gjøre mine Secret Singel Behavior (Carrie, sex&City)

- Måtte inngå kompromisser

- Vaske skitne mannfolkklær (di stinker mye verre enn våre gjør)

- Når han sto i døra med en anklagende mine når jeg var mer enn et kvarter forsinka hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...