Gå til innhold

Sykepleierdagen forslag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er tillitsvalgt på sykepleierdagen for første gang, og får gjøre litt stas, men er litt i villrede for hva jeg skal finne på. Jeg er tillitsvalgt på 8 avd. Hvor det er 2 på jobb på hver avd. Og det er ikke kultur for å samles i pausen, så hva gjør jeg? Smågodt? Tvist? Is? Kake? Frukt? Til hver avd. 
hva ville du satt pris på selv? 

Anonymkode: d2351...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vikarsykepleier

Jeg sluttet som fast sykepleier og ble bemanningssykepleier i protest mot pizza og Twist, så være forsiktig med hva du går for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke noe stæsj av forbundet da? Nøkkelringer, kulepenner, post-it-blokker e.l.? 
Proteinbarer, cupcakes, frukt, nøtter, håndkrem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikarsykepleier skrev (40 minutter siden):

Jeg sluttet som fast sykepleier og ble bemanningssykepleier i protest mot pizza og Twist, så være forsiktig med hva du går for.

Haha, virkelig? Vi har så godt som aldri kaker, is og godteri, vi får en kurv til jul og påske, men husker det var hver fredag da jeg jobbet på sykehuset og er enig i at det blir i overkant  🙈

Anonymkode: d2351...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vikarsykepleier
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Haha, virkelig? Vi har så godt som aldri kaker, is og godteri, vi får en kurv til jul og påske, men husker det var hver fredag da jeg jobbet på sykehuset og er enig i at det blir i overkant  🙈

Anonymkode: d2351...4fb

Ikke fordi det ble for mye eller for lite av det, men fordi det tok oppmerksomheten bort fra et elendig arbeidsmiljø.