Gå til innhold

Naked attraction Norge.


Hellian

Anbefalte innlegg

Har bare sett to episoder. Begge gangene sier de at de elsker former. Den ene var en lubben positiv kropsaktivist, eller hva det heter, men begge valgte den tynneste jenta. Er det alltid sånn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første dame ut for 3 sesongen har gått ut og sagt at hun angrer på valget. Det tror jeg de fleste gjør i slike program. 

Det er for kort tid til å gi noe som helst bedømming. Tviler ikke på at det er en morsom greie for de som står der, men for andre er det mer seriøst. 

Seriøst baller på de som stiller opp på sånt da. Man blotter seg bokstavelig talt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det enklere å velge noen man ikke ha sjans på enn noen man har sjans på. Da slipper man å møte frykten sin 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler det bare om å få et ligg, liksom? Har aldri sett på frem til nå.

Vil dere si at det er et program med kroppspositivisme, eller er det slik at de peneste/tynneste jenta alltid blir valgt av mennene, og den muskuløse og maskuline alltid blir valgt av kvinner? Som bare forsterker de stereotypiene vi har om kropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (1 minutt siden):

Handler det bare om å få et ligg, liksom? Har aldri sett på frem til nå.

Vil dere si at det er et program med kroppspositivisme, eller er det slik at de peneste/tynneste jenta alltid blir valgt av mennene, og den muskuløse og maskuline alltid blir valgt av kvinner? Som bare forsterker de stereotypiene vi har om kropp?

Interessant program egentlig. For den typen å være...

Det jeg har merket er et slags mønster der man starter med å plukke ut en av mennene/kvinnene som er "midt på treet". Gjerne de to første. Man later som at man vil ha med den overvektige for å være snill, så hun/han som gjerne er minst attraktiv ender ofte opp med å ryke rett før de skal velge mellom to, men da er det som regel den peneste/kjekkeste/søteste som blir valgt.

Jeg har riktig nok bare skummet gjennom noen episoder i bakgrunnen, men det er i alle fall mitt inntrykk.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

likestilling skrev (7 minutter siden):

Interessant program egentlig. For den typen å være...

Det jeg har merket er et slags mønster der man starter med å plukke ut en av mennene/kvinnene som er "midt på treet". Gjerne de to første. Man later som at man vil ha med den overvektige for å være snill, så hun/han som gjerne er minst attraktiv ender ofte opp med å ryke rett før de skal velge mellom to, men da er det som regel den peneste/kjekkeste/søteste som blir valgt.

Jeg har riktig nok bare skummet gjennom noen episoder i bakgrunnen, men det er i alle fall mitt inntrykk.

Begynte å se litt på, og jeg tenker det samme. Mye "late som om den overvektige kroppen var fin", men når alt kommer til alt velger man den slankeste/fineste.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (16 minutter siden):

Begynte å se litt på, og jeg tenker det samme. Mye "late som om den overvektige kroppen var fin", men når alt kommer til alt velger man den slankeste/fineste.

😅

Ja, akkurat!

Interessant hvordan de "later som" at hun overvektige er blant de peneste, men velger de likevel alltid hun/han som faktisk er kjekkest...

Godt mulig at det har vært unntak, jeg har bare skummet gjennom noen episoder, men det er slik det ser ut for meg. Ingen vil sende ut den minst attraktive først, og av og til viser det seg at den de sender ut først faktisk er ganske kjekk/pen og de ser skuffet ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likestilling skrev (23 timer siden):

😅

Ja, akkurat!

Interessant hvordan de "later som" at hun overvektige er blant de peneste, men velger de likevel alltid hun/han som faktisk er kjekkest...

Godt mulig at det har vært unntak, jeg har bare skummet gjennom noen episoder, men det er slik det ser ut for meg. Ingen vil sende ut den minst attraktive først, og av og til viser det seg at den de sender ut først faktisk er ganske kjekk/pen og de ser skuffet ut.

Dette er det inntrykket jeg og sitter igjen med.  Har og lagt merke til at veldig ofte når de skal si hva det var de la merke til først og det gjerne er noen veldig overvektige så er svaret tatoveringene eller neglene og slike dumme ting. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over. Tror programmet har en kroppspositivistisk agenda. Men kanskje vi trenger et sånt program for å vise ulike normale, ekte uretusjerte kropper?

Liker godt Tuva som programleder, men blir litt kleint innimellom da det virker som om deltakeren er instruert til positive ting de kan si om forskjellige kropper, feks har du en feit person foran deg kan du si noe sånn, ser ut som myk hud, veldig pene hender, masse former, fine tatoveringer, sterke bein osv. For all del, jeg synes jo at man skal fokusere på de positive tingene ved kroppene, de er ekstremt tøffe de som tør å melde seg på. Har også inntrykk av at de aldri velger bort den minst attraktive i første runde, og til slutt "vinner" den mest attraktive og så skal de bli litt lei seg fordi de valgte bort den tykke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker kvinner som ser mest mulig ut som barn skal vi tro eksperter, men likevel skal de ha monopol på «fruktbarhet» og fertilitet. Kort torso flate bryster smale hofter trang bekkenåpning. Helt sykt egentlig og folk lurer på hvorfor det er lave fødetall i verden…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (32 minutter siden):

Menn liker kvinner som ser mest mulig ut som barn skal vi tro eksperter, men likevel skal de ha monopol på «fruktbarhet» og fertilitet. Kort torso flate bryster smale hofter trang bekkenåpning. Helt sykt egentlig og folk lurer på hvorfor det er lave fødetall i verden…

Menn liker ungdommelige og feminine kvinner.

Hvorfor fødselstallene går ned er et komplisert spørsmål, men at kvinner gjerne har lyst til å leve livet før de slår seg ned og vil ha barn når de er 44 kan jo være en bidragsyter...

At kvinner velger bort flere og flere menn som fedre kan være en annen del av bildet. Men dette hører kanskje hjemme i en annen tråd? Nok av kjønnskamp-tråder.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde btw 100% gått for en bamse 🥰 Sånn helt ærlig. 9 av 10 kjærester (og jeg har en del) er menn som har ekstra på kroppen, og føler meg vel og komfortabel med de.  

En stor penis betyr ikke alltid stor personlighet 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

likestilling skrev (På 27.5.2023 den 21.05):

Menn liker ungdommelige og feminine kvinner.

Hvorfor fødselstallene går ned er et komplisert spørsmål, men at kvinner gjerne har lyst til å leve livet før de slår seg ned og vil ha barn når de er 44 kan jo være en bidragsyter...

At kvinner velger bort flere og flere menn som fedre kan være en annen del av bildet. Men dette hører kanskje hjemme i en annen tråd? Nok av kjønnskamp-tråder.

Fødetallet er satt sammen av at menn velger kvinner som ikke er i stand til å ha optimal graviditet. Har forklart det. Barn, ungdom og lave og kortvokste kvinner har ikke optimal bekkenstørrelse eller struktur for å føde. Til og med i medisinsk opplyste land vil barn og tenåringer slite med graviditet og risikere mer enn voksne. Å være tiltrukket at lolis er ikke normalt eller optimalt fra evolusjonsperspektiv uansett hva Ole Martin Moen synser. Menns spermkvalitet reduseres med over 50 prosent før fylte femti. Dårlig sperm øker risikoen for schizofreni, autoimmune sykdommer etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellian skrev (På 11.5.2023 den 15.15):

Har bare sett to episoder. Begge gangene sier de at de elsker former. Den ene var en lubben positiv kropsaktivist, eller hva det heter, men begge valgte den tynneste jenta. Er det alltid sånn? 

Synes du hun var lubben? Jeg syntes hun var slank. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...