AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Del Skrevet 11. mai Har en del eksamener dette semesteret og prioritert noen emner fremfor andre... Så nå har jeg eksamen i makroøkonomi om 2 uker og alt jeg vil er å bestå... Har vært en god del av forelesningene og notert...så er ikke heeeelt uviten, men heller ikke god nok for øyeblikket til å bestå. Har jeg sjangs? Hvordan bør jeg lese for å bestå? Bare gjøre gamle eksamensoppgaver og pugge på det "teoretiske"? Anonymkode: d4b78...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Del Skrevet 11. mai Stangs har du. Anonymkode: 790f2...ac3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 11. mai #3 Del Skrevet 11. mai (endret) Feil tråd Endret 11. mai av MøllersTran Feil tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Del Skrevet 11. mai Tja, spørs vel med så mye skrivefeil... Anonymkode: a4131...648 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Del Skrevet 11. mai Ettersom du har tatt notater og vært på forelesningene og derfor har litt kunnskap fra før, ville jeg satset på å jobbe målrettet mot eksamen du skal ha. Derfor tror jeg det lureste ville vært å løse gamle eksamensoppgaver. Og evt. prøvd å samarbeide med andre på studiet, lære bort til hverandre hvis det er en mulighet. Anonymkode: 3e38d...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå