Gå til innhold

MA - råd?


HB005

Anbefalte innlegg

HB005 skrev (7 minutter siden):

Nei, kan ikke det. Men jeg aner ikke hva jeg føler nå. Er så sint, forbanna, lei meg, såra. Blir helt tom innvendig. Fatter ikke hvordan han kan behandle meg så dårlig … ikke bare pressa han meg til abort, men han klarer faen ikke være der for meg heller. Jeg er helt i oppløsning jeg .. 

skjønner deg så utrolig godt 😔 makan! Fatter ikke hvordan man kan behandle folk på den måten.. 

Anonymkode: 94940...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HB005 skrev (8 minutter siden):

Ja, de er veldig gode, og det er godt. Men likevell helt knust innvendig. Han behandler meg som søppel. Og det er vondt, når jeg elska han for kort tid siden ..

Nå vet du iallfall hvordan han er og hvor du har han. Helt grusomt å finne det ut på denne måten, unner deg virkelig ikke det. Håper du vet at du er mer verdt enn den måten han behandler deg på iallfall 💕 Nå må du ta vare på deg selv så godt du kan

Anonymkode: 3f99f...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå vet du iallfall hvordan han er og hvor du har han. Helt grusomt å finne det ut på denne måten, unner deg virkelig ikke det. Håper du vet at du er mer verdt enn den måten han behandler deg på iallfall 💕 Nå må du ta vare på deg selv så godt du kan

Anonymkode: 3f99f...0cd

Skal prøve så godt jeg kan, takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

skjønner deg så utrolig godt 😔 makan! Fatter ikke hvordan man kan behandle folk på den måten.. 

Anonymkode: 94940...b9f

Nei ikke jeg heller. Og vi skal liksom være kjærester. Også behandler han meg på den måten her. Vet ikke hva jeg skal si eller gjøre eller noenting

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HB005 skrev (10 timer siden):

Ja, de er veldig gode, og det er godt. Men likevell helt knust innvendig. Han behandler meg som søppel. Og det er vondt, når jeg elska han for kort tid siden ..

Jeg tror du vet hva du må gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (49 minutter siden):

Jeg tror du vet hva du må gjøre....

ja… tror jeg Jar innsett det nå. Men er sykt vanskelig og sårt 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HB005 skrev (På 14.5.2023 den 10.51):

ja… tror jeg Jar innsett det nå. Men er sykt vanskelig og sårt 

Han brukte åpenbart ikke prevensjon. Da du ble gravid presset han deg til å ta abort, og da du skulle gjennomføre aborten gikk han ut istedetfor å støtte deg. Han er ikke verdt dritten under skoene dine, du kan ikke regne med han i noe som helst overhodet. Han har vist hvem han er...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (23 timer siden):

Han brukte åpenbart ikke prevensjon. Da du ble gravid presset han deg til å ta abort, og da du skulle gjennomføre aborten gikk han ut istedetfor å støtte deg. Han er ikke verdt dritten under skoene dine, du kan ikke regne med han i noe som helst overhodet. Han har vist hvem han er...

Prøver å innse det. Prøver å være sint. Men er bare mye følelser og tristhet. Trenger sårt en klem fra kjæresten min, men det er ikke mulig. Vi har så og si gjort det slutt. Men det blir for mye for meg på en gang, og jeg klarer ikke å forsone meg med at det er over. Ikke i det hele tatt. Trenger han så sårt nå, og er ikke klar for å slå opp. Og det er tøft

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HB005 skrev (1 minutt siden):

Prøver å innse det. Prøver å være sint. Men er bare mye følelser og tristhet. Trenger sårt en klem fra kjæresten min, men det er ikke mulig. Vi har så og si gjort det slutt. Men det blir for mye for meg på en gang, og jeg klarer ikke å forsone meg med at det er over. Ikke i det hele tatt. Trenger han så sårt nå, og er ikke klar for å slå opp. Og det er tøft

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg, vil bare gi deg en klem  ❤

Endret av Topsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg, vil bare gi deg en klem  ❤

❤️❤️😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...