Gå til innhold

Hjelp til å innrede denne stua

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ville du innredet denne stua mtp tv og sofa? Pga balkongdøra er det veldig begrensede muligheter. Alle forslag tas imot med takk😊

IMG_20230511_013044.jpg

Anonymkode: 6a727...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofaen må på plasseres med sikt ut av mist ett vindu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne stuer er umulig. Har ikke tall på hvor mange leiligheter jeg har droppet på visning pga dette problemet her med sofa og tv plassering 

Anonymkode: f1bb9...778

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel når jeg har hatt sånne situasjoner, har jeg laget til en koselig sitte gruppe i midten av rommet og no lesekroker osv, og laget tv stue i et annet rom som et soverom feks😅 men du kan mulig  lage en søt kosegruppe i midten av rommet og henge tv på sånn veggstativ for tak🙂 eller bruke sofa som en type rørdeler og lage til en liten tv krok i et hjørne der det ikke er noen dører🙃

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamsenLydia skrev (Akkurat nå):

Vel når jeg har hatt sånne situasjoner, har jeg laget til en koselig sitte gruppe i midten av rommet og no lesekroker osv, og laget tv stue i et annet rom som et soverom feks😅 men du kan mulig  lage en søt kosegruppe i midten av rommet og henge tv på sånn veggstativ for tak🙂 eller bruke sofa som en type rørdeler og lage til en liten tv krok i et hjørne der det ikke er noen dører🙃

Rom deler altså ikke rør🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20230511_023014.jpg

Anonymkode: 72b11...6fc

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

20230511_023014.jpg

Anonymkode: 72b11...6fc

Tror du har overvurdert størrelsen på rommet 

Anonymkode: f1bb9...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stort er rommet? Jeg ville kanskje gjort noe sånt som dette: 

8F465315-313B-45C1-A9DF-BD5E40AF6DB5.thumb.jpeg.9f91e28e7c42f528b2273ca77fa9bdbc.jpeg

Altså en sofa inntil veggen og vinduet, og en lenestol i rommet (helst en som kan snus for å se ut vinduet eller peisen.

Tv-en er jeg litt usikker på. Enten på veggen ved sofaen, for da kan én ligge i sofa og se på tv og den andre kan sitte i stol, eller på vegghengt stativ som kan dras ut slik at tv-en får en litt mer naturlig posisjon i rommet. 

Anonymkode: 6d7a6...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor stort er rommet? Jeg ville kanskje gjort noe sånt som dette: 

8F465315-313B-45C1-A9DF-BD5E40AF6DB5.thumb.jpeg.9f91e28e7c42f528b2273ca77fa9bdbc.jpeg

Altså en sofa inntil veggen og vinduet, og en lenestol i rommet (helst en som kan snus for å se ut vinduet eller peisen.

Tv-en er jeg litt usikker på. Enten på veggen ved sofaen, for da kan én ligge i sofa og se på tv og den andre kan sitte i stol, eller på vegghengt stativ som kan dras ut slik at tv-en får en litt mer naturlig posisjon i rommet. 

Anonymkode: 6d7a6...f7b

Jeg ville gjort motsatt. Altså hatt sofa midt i rommet så man ser ut mot vindu. Men det kommer så an på selve str på rommet, og hvilken retning vindu er vendt. Men sofa midt i rommet og tv enten på vegg til høyre ved balkong, eller der du har tegnet grønt. 

Anonymkode: 415e5...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...