AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Del Skrevet 10. mai Hvordan ville du innredet denne stua mtp tv og sofa? Pga balkongdøra er det veldig begrensede muligheter. Alle forslag tas imot med takk😊 Anonymkode: 6a727...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 10. mai #2 Del Skrevet 10. mai Sofaen må på plasseres med sikt ut av mist ett vindu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Del Skrevet 10. mai Sånne stuer er umulig. Har ikke tall på hvor mange leiligheter jeg har droppet på visning pga dette problemet her med sofa og tv plassering Anonymkode: f1bb9...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsenLydia Skrevet 11. mai #4 Del Skrevet 11. mai Vel når jeg har hatt sånne situasjoner, har jeg laget til en koselig sitte gruppe i midten av rommet og no lesekroker osv, og laget tv stue i et annet rom som et soverom feks😅 men du kan mulig lage en søt kosegruppe i midten av rommet og henge tv på sånn veggstativ for tak🙂 eller bruke sofa som en type rørdeler og lage til en liten tv krok i et hjørne der det ikke er noen dører🙃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsenLydia Skrevet 11. mai #5 Del Skrevet 11. mai mamsenLydia skrev (Akkurat nå): Vel når jeg har hatt sånne situasjoner, har jeg laget til en koselig sitte gruppe i midten av rommet og no lesekroker osv, og laget tv stue i et annet rom som et soverom feks😅 men du kan mulig lage en søt kosegruppe i midten av rommet og henge tv på sånn veggstativ for tak🙂 eller bruke sofa som en type rørdeler og lage til en liten tv krok i et hjørne der det ikke er noen dører🙃 Rom deler altså ikke rør🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Del Skrevet 11. mai Anonymkode: 72b11...6fc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #7 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): Anonymkode: 72b11...6fc Tror du har overvurdert størrelsen på rommet Anonymkode: f1bb9...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Del Skrevet 12. mai Hvor stort er rommet? Jeg ville kanskje gjort noe sånt som dette: Altså en sofa inntil veggen og vinduet, og en lenestol i rommet (helst en som kan snus for å se ut vinduet eller peisen. Tv-en er jeg litt usikker på. Enten på veggen ved sofaen, for da kan én ligge i sofa og se på tv og den andre kan sitte i stol, eller på vegghengt stativ som kan dras ut slik at tv-en får en litt mer naturlig posisjon i rommet. Anonymkode: 6d7a6...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Del Skrevet 12. mai 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvor stort er rommet? Jeg ville kanskje gjort noe sånt som dette: Altså en sofa inntil veggen og vinduet, og en lenestol i rommet (helst en som kan snus for å se ut vinduet eller peisen. Tv-en er jeg litt usikker på. Enten på veggen ved sofaen, for da kan én ligge i sofa og se på tv og den andre kan sitte i stol, eller på vegghengt stativ som kan dras ut slik at tv-en får en litt mer naturlig posisjon i rommet. Anonymkode: 6d7a6...f7b Jeg ville gjort motsatt. Altså hatt sofa midt i rommet så man ser ut mot vindu. Men det kommer så an på selve str på rommet, og hvilken retning vindu er vendt. Men sofa midt i rommet og tv enten på vegg til høyre ved balkong, eller der du har tegnet grønt. Anonymkode: 415e5...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå