Ragna0217 Skrevet 10. mai 2023 #1 Skrevet 10. mai 2023 Hei, jeg er 20 år og har bare brukt IKEA seng. Legger merke til at jeg er ganske stiv når jeg våkne og lurer på om jeg skal kjøpe en brukt Hästens seng. Er det noen her som kan si litt om hvilken modell dere anbefaler? Kan det være lurt å ha en ordentlig myk seng da jeg bare veier 50kg?
Little sister Skrevet 12. mai 2023 #3 Skrevet 12. mai 2023 Jeg har og kan virkelig anbefale den. Har selv Maranga soft. Mannen mim har medium, men jeg foretrekker soft. Vi testet senga noen netter på Britannia, samt brukte litt tid i butikken på å finne rett seng for oss, for det er jo ganske individuelt og en dyr investering.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #4 Skrevet 13. mai 2023 Jeg har ikke Hästens, men kjenner meg igjen i i problemet med ikea-madrass. Alt jeg har hatt av ikea-madrass har gitt meg ryggproblemer i veldig stor grad. Jeg gikk over til Jensen, og kroppen er så lykkelig. Billigere enn Hästens, og lettere å få tilgang til å prøve de forskjellige modellene i butikk. Både Skeidar og Bohus har Jensen,og du kan få modeller som er fastere og mykere i fjæringen (i tillegg til å velge fasthetsgrad). Jeg har Jensen Carat fra Skeidar. Den ligger på rundt 50 000 kr for 180 x 200 cm. Har den i medium, og har den mykeste siden opp (de fra skeidar har en mykere og en fastere side på alle Jensen sine madrasser). Hatt den i flere år, og er knallfornøyd. Har kontinentalseng, anbefaler det. Hos Bohus har de Ambassadør og Diplomat som du kunne testet ut. Ellers så har Wonderland en god modell som heter Vip (bohus) eller sl8 (skeidar) som ligger på rundt 25 000 kr, avhenging av kampanjer. Man må ikke ha det dyreste for å ligge godt. Anonymkode: bcbd8...cea
newman01 Skrevet 13. mai 2023 #5 Skrevet 13. mai 2023 Det må da være akseptabelt å kjøpe noe billigere enn Hästens, som koster et sted mellom 130k og en ny elbil... Svane, Jensen eller noe sånt? Og har du vondt i ryggen er det dumt å kjøpe en seng som er ligget til en annen person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå